folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Zyxel Fotoğraf Çerçeveli Modem



Zyxel Fotoğraf Çerçeveli Modem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.chip.com.tr/video/zyxel-p-660hn-t1h_2393.html

    http://www.hepsiburada.com/Liste/zyxel-p-660hn-t1h-80211n-150-mbps-kablosuz-adsl2-4-portlu-modemrouter/productDetails.aspx?productId=bd101015&categoryId=3009801

    Ne dersiniz? Alınır mı?

    Ya da yine güzel bir performans ile daha ucuz modem önerileriniz? Görüntü pek önemli değil


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam marka yada model hakkında bir şey diyemeyecem ama bu ürün 2 yıl garantisi var.Piyasada 3-5 yıl garanti veren yerler var onlar daha uzun ömürlü olur düşüncesindeyim


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    SaNaL_AjaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam marka yada model hakkında bir şey diyemeyecem ama bu ürün 2 yıl garantisi var.Piyasada 3-5 yıl garanti veren yerler var onlar daha uzun ömürlü olur düşüncesindeyim


    -----------------------------

    eyvallah hacı direk model tavsiyelerinizi de bekliyorum


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    SaNaL_AjaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam marka yada model hakkında bir şey diyemeyecem ama bu ürün 2 yıl garantisi var.Piyasada 3-5 yıl garanti veren yerler var onlar daha uzun ömürlü olur düşüncesindeyim


    -----------------------------

    elimde 2 zyxel var biri 11 diğeri 4 yıllık hala çalışıyo :)

     


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BrighStar
    BrighStar's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2009
    Erkek

    elimde zyxel var 9 sene oldu hala ilk gunku gibi bide haftalarca modemı resetlemem fişinden cekmem boyuna online bide  yanı bence hiç tartısmasız zyxel ;)


    . Ben Kimseyi Kaybetmedim Herkez Beni KAYBETTİ... .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Eyv hacilar sagolun. Degisen ihtiyaclarim neticesinde bana hem modem hem repeater olarak kullanabilecegim bi aygit onebilir misiniz? Evdeki nette sikinti var komsudan cekicem ortaklasip ama sinyal dusuk. Bi aygit alsam onunla tekrarlatsam kendi evime dagitsam? Tasinirsam ya da tekrar kendi netime donersem de telefon kablosunu baglayip normal modem olarak devam edebileyim?

    ...said addicted.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    SaNaL_AjaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam marka yada model hakkında bir şey diyemeyecem ama bu ürün 2 yıl garantisi var.Piyasada 3-5 yıl garanti veren yerler var onlar daha uzun ömürlü olur düşüncesindeyim


    -----------------------------

    elimde 2 zyxel var biri 11 diğeri 4 yıllık hala çalışıyo :)

     


    -----------------------------

     

    Bende de var hacı ama sizin dediğiniz kalite de artık pek çıkmıyor :D sadece modem değil her şeyin suyu çıktı 2 gün sonra bozuluyor :)


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------
    Eyv hacilar sagolun. Degisen ihtiyaclarim neticesinde bana hem modem hem repeater olarak kullanabilecegim bi aygit onebilir misiniz? Evdeki nette sikinti var komsudan cekicem ortaklasip ama sinyal dusuk. Bi aygit alsam onunla tekrarlatsam kendi evime dagitsam? Tasinirsam ya da tekrar kendi netime donersem de telefon kablosunu baglayip normal modem olarak devam edebileyim?
    -----------------------------
    Up

    ...said addicted.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Şahsen beğendimde ; sanıyorum bunu alacak adamlar belli. Böyle birşeyi fazlasıyla kar koyarak satabilirdin ama netten ordan burdan bulmaları zor.

    Yani tek bşaına bunula para kazanabileceğini sanmam. Distrübitör olursan başka.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şahsen beğendimde ; sanıyorum bunu alacak adamlar belli. Böyle birşeyi fazlasıyla kar koyarak satabilirdin ama netten ordan burdan bulmaları zor.

    Yani tek bşaına bunula para kazanabileceğini sanmam. Distrübitör olursan başka.


    -----------------------------
    Haci sn ne diyon evde kullanmak icin alinirmi demistim Ben :D o degil de ios ta tbtdeki alt satira gecis sorununa cozum Bulabildin mi? Bana hem repeater hem de modem olarak kullanabilecegim bi model... :/

    ...said addicted.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    lanet olsun ilk gördüğümde elektronik çerçeve sanmıştım şu usbye fotoğrafları atıyosun ekranda kendi dönüyoya ondan işte. video yu izledim değilmiş lan :|


    Bittik biz bittik
Toplam Hit: 2381 Toplam Mesaj: 12