Zyxel Fotoğraf Çerçeveli Modem
-
http://www.chip.com.tr/video/zyxel-p-660hn-t1h_2393.html
Ne dersiniz? Alınır mı?
Ya da yine güzel bir performans ile daha ucuz modem önerileriniz? Görüntü pek önemli değil
-
Hocam marka yada model hakkında bir şey diyemeyecem ama bu ürün 2 yıl garantisi var.Piyasada 3-5 yıl garanti veren yerler var onlar daha uzun ömürlü olur düşüncesindeyim
-
SaNaL_AjaN bunu yazdı:
-----------------------------Hocam marka yada model hakkında bir şey diyemeyecem ama bu ürün 2 yıl garantisi var.Piyasada 3-5 yıl garanti veren yerler var onlar daha uzun ömürlü olur düşüncesindeyim
-----------------------------eyvallah hacı direk model tavsiyelerinizi de bekliyorum
-
SaNaL_AjaN bunu yazdı:
-----------------------------Hocam marka yada model hakkında bir şey diyemeyecem ama bu ürün 2 yıl garantisi var.Piyasada 3-5 yıl garanti veren yerler var onlar daha uzun ömürlü olur düşüncesindeyim
-----------------------------elimde 2 zyxel var biri 11 diğeri 4 yıllık hala çalışıyo :)
-
elimde zyxel var 9 sene oldu hala ilk gunku gibi bide haftalarca modemı resetlemem fişinden cekmem boyuna online bide yanı bence hiç tartısmasız zyxel ;)
-
Eyv hacilar sagolun. Degisen ihtiyaclarim neticesinde bana hem modem hem repeater olarak kullanabilecegim bi aygit onebilir misiniz? Evdeki nette sikinti var komsudan cekicem ortaklasip ama sinyal dusuk. Bi aygit alsam onunla tekrarlatsam kendi evime dagitsam? Tasinirsam ya da tekrar kendi netime donersem de telefon kablosunu baglayip normal modem olarak devam edebileyim?
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------SaNaL_AjaN bunu yazdı:
-----------------------------Hocam marka yada model hakkında bir şey diyemeyecem ama bu ürün 2 yıl garantisi var.Piyasada 3-5 yıl garanti veren yerler var onlar daha uzun ömürlü olur düşüncesindeyim
-----------------------------elimde 2 zyxel var biri 11 diğeri 4 yıllık hala çalışıyo :)
-----------------------------Bende de var hacı ama sizin dediğiniz kalite de artık pek çıkmıyor :D sadece modem değil her şeyin suyu çıktı 2 gün sonra bozuluyor :)
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Eyv hacilar sagolun. Degisen ihtiyaclarim neticesinde bana hem modem hem repeater olarak kullanabilecegim bi aygit onebilir misiniz? Evdeki nette sikinti var komsudan cekicem ortaklasip ama sinyal dusuk. Bi aygit alsam onunla tekrarlatsam kendi evime dagitsam? Tasinirsam ya da tekrar kendi netime donersem de telefon kablosunu baglayip normal modem olarak devam edebileyim?
-----------------------------
Up -
Şahsen beğendimde ; sanıyorum bunu alacak adamlar belli. Böyle birşeyi fazlasıyla kar koyarak satabilirdin ama netten ordan burdan bulmaları zor.
Yani tek bşaına bunula para kazanabileceğini sanmam. Distrübitör olursan başka.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------Şahsen beğendimde ; sanıyorum bunu alacak adamlar belli. Böyle birşeyi fazlasıyla kar koyarak satabilirdin ama netten ordan burdan bulmaları zor.
Yani tek bşaına bunula para kazanabileceğini sanmam. Distrübitör olursan başka.
-----------------------------
Haci sn ne diyon evde kullanmak icin alinirmi demistim Ben :D o degil de ios ta tbtdeki alt satira gecis sorununa cozum Bulabildin mi? Bana hem repeater hem de modem olarak kullanabilecegim bi model... :/ -
lanet olsun ilk gördüğümde elektronik çerçeve sanmıştım şu usbye fotoğrafları atıyosun ekranda kendi dönüyoya ondan işte. video yu izledim değilmiş lan :|
