Üye morportakal

Üye bilgileri
Kullanıcı Adı morportakal
Adı Soyadı trafalgar law trafalgar law
Yaş 18
ID 24939
Kayıt 02/Oca/06 17:54
Cinsiyet Erkek
Son giriş tarihi 18/Oca/16 20:00
Browser Mozilla/5.0 (X11; Ubuntu; Linux x86_64; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0
Login sayısı 7200
Kefili Yok
Profil Görüntülenme Sayısı 3307
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help 0

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler

s2c1man , aLasBarricadas , torf
Toplam 3 üye.

Profilde Paylaşılanlar

Diğer Bilgiler

İmzası
bassinyourface

İlgi ve Uzmanlık Alanları
Boş adam.
Ekstra Bilgi
"???"
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuConky Gmail Python Script Sorunu 1831 25/Eyl/09 03:04
KonuCarnivale Sezon 1&2 Altyazı 1236 08/Mar/09 12:19
KonuReason 4 Kurulum Sonrası Problem 2579 06/Eki/08 18:44
KonuXpnin Başlangıcındaki Kullanıcı Sorunu 939 04/Ağu/08 03:48
Konut-gaming warcraft III pvpgn sunucusu 1283 21/Tem/08 17:25
KonuCreative Zen Vision:M USB Sorunu 1875 20/Şub/08 20:20
KonuHank"in Kıçını Öpmek 2716 11/Ara/07 14:08
Konuflash navigasyon hedesi 1187 01/Eyl/07 04:40
KonuBu kez Linux Emulatoru 1088 27/Haz/07 21:09
KonuResimlere film efekti çakma 3222 28/May/07 22:50
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuAteistlik ile ilgili bir kaç soru . 5507 09/Eki/13 16:35
Konuİzmir Buluşması (Son) 8058 11/Eyl/11 18:46
Konualf oyuncağı arıyorum 7609 17/May/11 03:17
Konuelektrikçi arkadaşlar bir bakabilir mi. 1817 06/May/11 14:28
KonuDevlet Dairelerinde Mac Kullanılacak 4147 19/Mar/11 23:43
Konulinux ta live stream‘ı nasıl kaydediyoruz 1432 18/Mar/11 21:45
KonuNükleer Enerji Teknolojisi ile ilgili ne düşünüyorsunuz? 6312 15/Mar/11 22:42
KonuHelal Olsun 5355 14/Mar/11 13:42
Konutuzlu içecekler 4382 12/Mar/11 18:19
KonuHerkes Masaüstünü ifşa etsin 25682 31/Oca/11 15:02

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih

Son eklediği haberler

Başlık İsim Tarih
Selçuk Üniversitesi Hacklendi Selçuk Üniversitesi Hacklendi morportakal 3.10.2007

Üyelerin, morportakal Hakkındaki Yorumları

MemberNote LizardKing 09/Aralık/2009 Tarihinde:
Massive Attack - Butterfly Caught // hediye ediyorum.. kulaklarında çınlasın
MemberNote ozsar07 01/Mayıs/2009 Tarihinde:
iyi ki boyle kisiler var dedirten ve yuregime su serpen taktir edilesi genc kardesim
MemberNote HolygaN 16/Mart/2009 Tarihinde:
lan tamam. Allaha inanmıyosun. inananada saygın yok. Onu geçtim. Milli meselerlede de hep ters ters cevaplar verıyosun. Seni çözemedim gitti. Terörist falan da değilsin, nesın sen. Gıcık kapıyorum. Sinir oluyorum. Ama ciddi ciddi merak da ediyorum. kafandaki ne. ne düşünürsün. ne yer ne içersin. insanmısın.
MemberNote tarzan 26/Şubat/2009 Tarihinde:
"japon diye birşey yoktur japon bir tür yapıştırıcıdır. yapıştırmada ustalaşmış türklere verilen addır" :D muhahah :D zimbabwelisever bi insana benziyo :|
MemberNote saint_of_rock 19/Aralık/2008 Tarihinde:
kendi yazdığı ayetlerini profilimde yazmasını vea özel mesaj atmasını istediğim mürid :D beraber kitap yazabilriiz :D
MemberNote AlienOne 02/Ekim/2008 Tarihinde:
Düşünmesini ve konuşmasını iyi bilen,olaylara objektif yaklaşan,morportakal abime saygılar,hörmetler...
MemberNote BeelzeBuB 02/Ekim/2008 Tarihinde:
objektif düşünen genetiğiyle oynanmış turunçgil
MemberNote BuZuL 27/Eylül/2008 Tarihinde:
hiç mor portakal olurmu a.q :|
MemberNote muhabir22 27/Eylül/2008 Tarihinde:
Yorumlarını beğeniyle okuyorum, onu anlamayanlar çok :)
MemberNote Triumph 29/Ağustos/2008 Tarihinde:
benim gibi jostein gaarder sevdalısı kişi.ama bu yönünden ziyade tahribatda bolca bulunan pasif faşist(çene var icraat yok)leri karşısına alarak yaptığı yorumlardan dolayı severim kendisini.illa kitap yazarı olmaya gerek yok.kalemimiz sivri olmalı ki birilerinin muhtelif yerlerine battığında sadistçe bir keyif alalım.
MemberNote AmoR 20/Ağustos/2008 Tarihinde:
Dayanamdım gene yorum yapıcam sana :)
Seni "" Göte göt diyebilen mürit"" olarak tanımlıyorum. Saygılarımıda arz ediyorum kabul buyurursunuz inşallah :)
MemberNote Yeah 14/Ağustos/2008 Tarihinde:
anarşist şahsiyet deli insan :|
nadir ama güzel yorumlarından tanırım kendisini =)
sevgiler, saygılar...
MemberNote AmoR 26/Temmuz/2008 Tarihinde:
Allahına kurban Emmoğlu şarkısının bestekarıdır kendisi. Sorunun Ferdi Tayfurdan kaynaklandığını düşünüyorum.
Saygılar :)
MemberNote BosphorusPasha 23/Temmuz/2008 Tarihinde:
senin konularına ve yorumlarıha hastayım hasta kişilik pis provakatmrcü allahsız insan :|
MemberNote cold-m4 07/Temmuz/2008 Tarihinde:
ölümüne materyalist bir insan..
MemberNote AntiOksidan 24/Haziran/2008 Tarihinde:
deli cidden : | fikir ayrılığımızın olduğu tek konu milli meselelerdir ama onun dışında gerçekten deli bir adam.demişler ya yukarıda tbtnin kişiliği olsa aynen öyle.gerçekten de okul kitaplarına bağlı embesil bi yaşam süren birisi değil gördüğüm kadarıyla okuyan,araştıran özgür bi tip,izmirden olması da cabası.bazı fikir ayrılıklarımız olsa da ki bu konularda msnden falan heç tartışmadık sadece sitede gördüklerimden bahsediyorum iyi adam vesselam
MemberNote Demodor 27/Mayıs/2008 Tarihinde:
bu arkadaşın çok zeki ve deli olduğunu düşünüyorum :)
MemberNote kantar31 20/Mayıs/2008 Tarihinde:
bu herif manyağın teki. ilk başta marjinal olacam diye böyle yazıyo felan sandımda sora baktım hakkaten adamada hiç bi değere saygı yok lan :| bildiğin manyak herkese çatıyor anasını satıym.neyse kimseyi bişeylere saygı duymayada zorlayamayız zaten :| ruh hastası,psikopat adam siteye sık yorum yaz lan
MemberNote Google 11/Mayıs/2008 Tarihinde:
gecenin bi vakti msnde severek sohbettiğim ender kişilerden, bi kez konuştuk ama hiç sıkılmadım :D
MemberNote xdabbex 20/Mart/2008 Tarihinde:
morportakal dır hamdır meyvesi

ceddi aşmış tahribatı sevmesi :D selam olsun
MemberNote nurk 04/Mart/2008 Tarihinde:
k0rkuyom lan bu adamdan :|
MemberNote ontedi 04/Mart/2008 Tarihinde:
Konuşması hoşuma giden sıradan bir kişilik :P
MemberNote gkhn 15/Ocak/2008 Tarihinde:
tanışmamış olsak da tanışmak istedigim rasyonalist bi mürid
MemberNote klinsmann 05/Ekim/2007 Tarihinde:
tanrıyı sizin küçük şark kurnazı beyinlerinizin diplerinde ki tayip style bıyıklı gül kokulu bişilermi sanıosunuz -> diye söylemiş ve hayatımın cümlesini sarfetmiştir. bu yaşa geldim böylesini ilk defa gördüm. tebrik ediyorum allah ne muradın mustafan alin hakanın varsa versin... ayşelerde verebilir
MemberNote Delegado_Zero 05/Ekim/2007 Tarihinde:
can dostum hassas insan :)
MemberNote decameron 11/Eylül/2007 Tarihinde:
Müzik hastası,deli,sitenin idolü,metalci,clabır,kör yılan:D
MemberNote Khaine 27/Ağustos/2007 Tarihinde:
Vajinayla tek teması, doğumda gerçekleşmiş erkeklerimiz varya, 35 yaşında ama yani, o erkeklerimizin o hali, o boynu bükük duruşları, beni çok hüzünlendiriyor. Şaka, hüzünlendirmiyor, umrumdada değil. Ölsünler abazalıktan banane! Öyle adammı olur, 35 yaşında öyle adammı olur!...
MemberNote HolyDemon 19/Ağustos/2007 Tarihinde:
Gelirken eve 1 süt 3 ekmek bide kısa viceroy sigarası al gel
MemberNote jezreel 06/Ağustos/2007 Tarihinde:
Tahribatın bana kazandırdığı insanlardan biridir mini mini bir tylerdir, durdendir kendisi yaşamayı iyi bilir
MemberNote kozanaybar 03/Ağustos/2007 Tarihinde:
Sevdiğim bi adam, felsefik bi sorum olduğunda koştuğum ilk insanlardan :) Creatif, konuşkan, taşşaklı birisi. Bana pek çok şey öğretti, pek çok da öğretecektir eminim :)
MemberNote HolyDemon 31/Temmuz/2007 Tarihinde:
severim bu gavatı. Sabahlara kadar az muhabbet etmedik :)
MemberNote sandman 29/Temmuz/2007 Tarihinde:
kafa dengi süper insan :) yardım etmekten ve yardım istemeden çekinmedigim ender kişilerden kafa dengi iyi niyetli biri....Birde burdan yorum şablonu için yeniden teşekkür ediyorum:)
MemberNote xursi 24/Temmuz/2007 Tarihinde:
mor insan.. karizmatik şahsiyet.. Yanlışş anlama sonucu beni engelleyen tek şahsiyet:D:D:D
vs vs vs. kısaca severim morumu... msnmi açtığımda bana ilk küfür etmeyenlerdendir
MemberNote Ayro 23/Temmuz/2007 Tarihinde:
ahaha grafiker değişik türde bir adam konuşurken muhabbetinden zevk aldığım adam (çok sözlüğümsü oldu)
MemberNote kurdo 23/Temmuz/2007 Tarihinde:
"naber la anarşik :D" diye selamla girdiğim muhabbetlerin başröl oyuncusu :)
MemberNote LizardKing 18/Temmuz/2007 Tarihinde:
seferim seni :D
MemberNote TorNaVida 16/Temmuz/2007 Tarihinde:
Tbt felsefesini kavramıs her konuyu dinle değilde mantıkla yorumlanmasını savunan sevmedigim ama tanırsam severim sanırsam bir kişilik.
MemberNote ArmadA 09/Temmuz/2007 Tarihinde:
özentiden uzak kendi halindebir okadar muhabbet ortamında bazen ölü bazen sivri dilli çıkışlarıyla müthiş bir kişilik. kendine has karı hastalığı vardır yokarıdaki gibim :D her türlü muhabbeti yapabilirsiniz.
MemberNote xtlan 08/Temmuz/2007 Tarihinde:
Grafik konusunda çok azimli.Eminim kendisini çok daha geliştirecek.En son kendi brushlarını yapıyordu. Yap artık şu brushları da millet brush görsün :) İcindeki öğrenme azmi ve heyecanınada sıkısıkıya sarıl, bırakma
MemberNote Fistandantilus 08/Temmuz/2007 Tarihinde:
tahribatın kişiliği olsa en yakın olacak kişilerdendir :) biraz dilini tutsa ve insanların insan olduğunu anlasa vbe ona göre yorum yapsa ve sivri dilini azaltsa sevileceğini düşünüyorum, ama kim herkes tarafından sevilmek ister ki :) bana çok şey katan kişidir aşırı sıkıldığım zamanlarda da muhabbetimi çeker, inş görüşçez :)
MemberNote Lemuria 07/Temmuz/2007 Tarihinde:
TBT te ilk tanıştığım sewdiğim şahsiyetlerdendir . )umarım cebit"te görüşücezz...
MemberNote Quetzalcoatl 06/Temmuz/2007 Tarihinde:
yaklaşık 1 buçuk senedir arkadaş değil dostuz =)
çok şey paylaştık hatta uyumadıımız geceler oldu =)
harika ötesi bi muhabbeti vardır =)
cebit te inş. görüşücez..