folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 1. Geleneksel TBT Gebze (Köyü) Buluşması 17.02.2008



1. Geleneksel TBT Gebze (Köyü) Buluşması 17.02.2008

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    beyler saat sorun deil siz ne kadar erken gelirseniz o kdr iyi =)

    ben numaramı verecem size tuzlaya geldiginizde trenle bi cagrı cakıcaksınız :D ben anında istasyondayım hemen alacam :D

    ajan abü sende aynı sekilde :D herekeye fln gelince cagrı atarsın bekleriz senide :D


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecmis Olsun
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    iyide hacı çağrı atmak kolayda :D numaranı söylesen :D

     


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hokkabaz
    hokkabaz's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek
    Biri beni finanse ederse bende gelirim :| Gelmeyide çok istiyorum :S Bursa'dayım ve 10 ytl param var :$ Fakirliğin gözü kör olsun biz fakirlikten kokain yerine tebeşir tozu çekioz :O

    Sabrımla yazı tura oynama.. Damarıma basanın.. Kan dolaşımını durdururum !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    under_king bunu yazdı:
    -----------------------------
    Biri beni finanse ederse bende gelirim :| Gelmeyide çok istiyorum :S Bursa'dayım ve 10 ytl param var :$ Fakirliğin gözü kör olsun biz fakirlikten kokain yerine tebeşir tozu çekioz :O
    -----------------------------
    gel hacı sorun deil gebze pahalı bi yer deil :C yollarız senide geri dert etme :) gelsende :)

    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    ajan1111 bunu yazdı:
    -----------------------------

    iyide hacı çağrı atmak kolayda :D numaranı söylesen :D

     


    -----------------------------

    şirketin numarasını verdim :D pm den :P


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    bende bende..

    "Less is More"
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Sakaryadaki Abülerin :C

    09:20

    10:55

    trenine binmesini arzuluoruz :)

     


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hokkabaz
    hokkabaz's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------
    under_king bunu yazdı:
    -----------------------------
    Biri beni finanse ederse bende gelirim :| Gelmeyide çok istiyorum :S Bursa'dayım ve 10 ytl param var :$ Fakirliğin gözü kör olsun biz fakirlikten kokain yerine tebeşir tozu çekioz :O
    -----------------------------
    gel hacı sorun deil gebze pahalı bi yer deil :C yollarız senide geri dert etme :) gelsende :)
    -----------------------------

    Güsel diyonda :) geliş 15 ytl gidiş 15 ytl = 30 ytl :) Bende var 10 ytl = - 20 ytl :) Acık var.
    Buluşmaya gelen Tbt üyelerinden yardım/Bağış talep ediyorum :) Gelenler kişi başı 2 ytl verirse çok hayra girer :| ( Medine dilencisi gibi oldum )


    Sabrımla yazı tura oynama.. Damarıma basanın.. Kan dolaşımını durdururum !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corelsnake
    corelsnake's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    @ qaMbLer aga beni listeye yazmışsın vede aba altından sopayı göstertmişsin gelmezseniz die ben ilk sayfada yazmış durumdayım durumumu bir toplantım olabilme ihtimali var haftaya pazartesi yada salı o olucaksa pazartesi yada salı gelemem çünki sunumu hazırlamam lazım ama olmazsa ki aldığım duyuma göre önümüzdeki hafta sonuna doğru olacakmış ozaman basıp gelicem Ajan1111 toprağım ilen sabahki tren ilen atlar geliriz süper olur gerçi birazda uyurum ben trende ya neyse :P Ajan bu durumdan faydalanmazsın herhalde :)


    Önümden Yürüme Seni İzlemeye Bilirim, Arkamdan Yürüme Sana Yol Gösteremeye Bilirim, Yanımda Yürü ve Dostum Ol...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    kosebay bunu yazdı:
    -----------------------------

    @ qaMbLer aga beni listeye yazmışsın vede aba altından sopayı göstertmişsin gelmezseniz die ben ilk sayfada yazmış durumdayım durumumu bir toplantım olabilme ihtimali var haftaya pazartesi yada salı o olucaksa pazartesi yada salı gelemem çünki sunumu hazırlamam lazım ama olmazsa ki aldığım duyuma göre önümüzdeki hafta sonuna doğru olacakmış ozaman basıp gelicem Ajan1111 toprağım ilen sabahki tren ilen atlar geliriz süper olur gerçi birazda uyurum ben trende ya neyse :P Ajan bu durumdan faydalanmazsın herhalde :)


    -----------------------------
    sorun deil abü simdi o istisna :D aip ediosun :D

    ---------------------

    under_king şeettirmiş 

    Güsel diyonda :) geliş 15 ytl gidiş 15 ytl = 30 ytl :) Bende var 10 ytl = - 20 ytl :) Acık var.
    Buluşmaya gelen Tbt üyelerinden yardım/Bağış talep ediyorum :) Gelenler kişi başı 2 ytl verirse çok hayra girer :| ( Medine dilencisi gibi oldum )

    ------------------------

    kardesim sen gel biz yollarız seni orasını dert etme :)


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
Toplam Hit: 14005 Toplam Mesaj: 140