45 Bine Kadar Hususi Araç ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    2002 2005 mini bakabilirsin temiz bulabilirsen

    Volvo bakiyorum ben de fakat mini countrymanlere de bakiyrm bu ara 2012 ustu

    hipokondriyak tarafından 03/Kas/19 00:59 tarihinde düzenlenmiştir

    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    2000 lerde teneke alacagina git 2014 Linea al. 3 Yildir yol iz ayırt etmeden kullanıyorum. Köpek gibi araba. Bagajı geniş çekişi güzel 5 kişi full bagajla istediğin yolda gidersin yakiti az. 150 den sonra sapitir o hiz da sana yeter. Daha iki gun once 1100 km yol geldim bi saat mola vermedim tik demedi araba. Hepte sol seritte bastim sanma ki bazi arabalar gibi sag seride hapsolursun. Ancak bu arabada ciddi kaza yapmican tost olursun diger arabada sakat kalirsin ama bunda ölürsün :) karar senin. Ayrica fiyatina gore gayet diri durur. Yeni kasa al.

     

     

    zeybekustasi tarafından 03/Kas/19 10:18 tarihinde düzenlenmiştir

    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    2000 lerde teneke alacagina git 2014 Linea al. 3 Yildir yol iz ayırt etmeden kullanıyorum. Köpek gibi araba. Bagajı geniş çekişi güzel 5 kişi full bagajla istediğin yolda gidersin yakiti az. 150 den sonra sapitir o hiz da sana yeter. Daha iki gun once 1100 km yol geldim bi saat mola vermedim tik demedi araba. Hepte sol seritte bastim sanma ki bazi arabalar gibi sag seride hapsolursun. Ancak bu arabada ciddi kaza yapmican tost olursun diger arabada sakat kalirsin ama bunda ölürsün :) karar senin. Ayrica fiyatina gore gayet diri durur. Yeni kasa al.

     

     

    Linea 1.3 multijet kullandım hiç tatmin edici bir araç değildi yokuşlarda arkasına geçip bi ittirmediğim kalıyordu


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    Hocam acil değilse bekle derim, agustostan beri takip ediyorum fiyatlar çok gerzekçe artıyor. Araçlar ederlerinin çok üstünde 80 olan araç 100 oldu düşün.

     

    Cesnist tarafından 04/Kas/19 11:00 tarihinde düzenlenmiştir

    طדṮ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    Cesnist bunu yazdı

    Hocam acil değilse bekle derim, agustostan beri takip ediyorum fiyatlar çok gerzekçe artıyor. Araçlar ederlerinin çok üstünde 80 olan araç 100 oldu düşün.

     

    sanırım yanlış düşünüyorsun . sanırım diyorum çünkü az önce enflasyon  % 8 diyen kaasız p1çle  bunu söyleyen aynı kansız . 

    resmi veri ye göre 

    2020 yılı Yeniden Değerleme Oranı, %22.58 olmuş. Yani Aracın MTV si %22.58 Artacak

     

    samaccc tarafından 04/Kas/19 11:05 tarihinde düzenlenmiştir

    “Her şey bittiğinde hatırlayacağımız; düşmanlarımızın sözleri değil, dostlarımızın sessizliği olacaktır!”
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    bychaos bunu yazdı
    zeybekustasi bunu yazdı

    2000 lerde teneke alacagina git 2014 Linea al. 3 Yildir yol iz ayırt etmeden kullanıyorum. Köpek gibi araba. Bagajı geniş çekişi güzel 5 kişi full bagajla istediğin yolda gidersin yakiti az. 150 den sonra sapitir o hiz da sana yeter. Daha iki gun once 1100 km yol geldim bi saat mola vermedim tik demedi araba. Hepte sol seritte bastim sanma ki bazi arabalar gibi sag seride hapsolursun. Ancak bu arabada ciddi kaza yapmican tost olursun diger arabada sakat kalirsin ama bunda ölürsün :) karar senin. Ayrica fiyatina gore gayet diri durur. Yeni kasa al.

     

     

    Linea 1.3 multijet kullandım hiç tatmin edici bir araç değildi yokuşlarda arkasına geçip bi ittirmediğim kalıyordu

    Tabi herkesi tatmin eden arac farklidir.

    Bence iyi, kotu degil. Ama aracin bakimi vs ne durumdaydi o da onemli. Lineayi savunacagim en buyuk ozelligi o fiyat skalasindaki en genc arac olmasidir. Gerisi tabi tartisilir. 


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ershn
    ershn's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    2009 Toyota Auris 1.6 benzinli(LPG hiç takılmadı) var bende.

    44binde, tertemiz araç. Pasta cilasını yeni yaptırdım çizikler kapatıldı şuan. Lokal boyalar var aracın; sağ ön kapı, sağ arka kapısında.

    6.xxx TL (3.xxx bin parça 3.xxx bin işçilik serviste yapılmış sağ önce çamurluk vs. değişmiş) hasar kaydı gözükmektedir. 

    61.500 TL olarak düşünüyorum, daha fazla detay için iletişime geçebilirsiniz.


    Allah Türktür.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    ershn bunu yazdı

    2009 Toyota Auris 1.6 benzinli(LPG hiç takılmadı) var bende.

    44binde, tertemiz araç. Pasta cilasını yeni yaptırdım çizikler kapatıldı şuan. Lokal boyalar var aracın; sağ ön kapı, sağ arka kapısında.

    6.xxx TL (3.xxx bin parça 3.xxx bin işçilik serviste yapılmış sağ önce çamurluk vs. değişmiş) hasar kaydı gözükmektedir. 

    61.500 TL olarak düşünüyorum, daha fazla detay için iletişime geçebilirsiniz.

    ne zaman kaça almıştın aracı ? 


    “Her şey bittiğinde hatırlayacağımız; düşmanlarımızın sözleri değil, dostlarımızın sessizliği olacaktır!”
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ershn
    ershn's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek
    samaccc bunu yazdı
    ershn bunu yazdı

    2009 Toyota Auris 1.6 benzinli(LPG hiç takılmadı) var bende.

    44binde, tertemiz araç. Pasta cilasını yeni yaptırdım çizikler kapatıldı şuan. Lokal boyalar var aracın; sağ ön kapı, sağ arka kapısında.

    6.xxx TL (3.xxx bin parça 3.xxx bin işçilik serviste yapılmış sağ önce çamurluk vs. değişmiş) hasar kaydı gözükmektedir. 

    61.500 TL olarak düşünüyorum, daha fazla detay için iletişime geçebilirsiniz.

    ne zaman kaça almıştın aracı ? 

    Temmuz ayında aldım, internetten değil mahalle arasından buldum. Kadından az kullanılmış garaj arabası, zaten kaza ve çizikler de kendisinin eseri öğrenmeye çalışırken biraz hırpalamış.

    Kaça aldığım konusunda fikir beyan etmeyeceğim. :)


    Allah Türktür.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    Cesnist bunu yazdı

    Hocam acil değilse bekle derim, agustostan beri takip ediyorum fiyatlar çok gerzekçe artıyor. Araçlar ederlerinin çok üstünde 80 olan araç 100 oldu düşün.

     

    Banada çok saçma geliyor geçen sene baktığım fiyatların kat ve kat üstüne çıkmış fiyatlar 


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
Toplam Hit: 3689 Toplam Mesaj: 48
fiyat araba araba araç