45 Bine Kadar Hususi Araç ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    45 fiorino var satarım istersen masrafsız 1.3 dizel arkada tampon harici boyasız temiz araç 83 bin de düşünürsen az yakar çok kaçar


    insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    EcHoLL bunu yazdı

    45 fiorino var satarım istersen masrafsız 1.3 dizel arkada tampon harici boyasız temiz araç 83 bin de düşünürsen az yakar çok kaçar

    ticari araç bakmıyorum hocam sagolasın yinede.


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    o paraya temizinden piyasa aracı bulamazsın hocam.

    kullanmak için alıyosan piyasada pek bilinmeyen daha uygun araçlara yöneleceksin. ya da hafif hasarlı değişenli araç bakacaksın.

    marka model alan ve satan çok olduğu için piyasada kim kime geçirebilirse.

    ben de aracımı ilana koydum. istediğime çok yakın fiyat veren de oldu. satıp ne alacam diye bi baktım piyasa uçmuş :D

    Nissan Note 1,5 dci var kazasız 170binde full. 41e vermedim geçen hafta. aklımdan da 41 geçiyodu :d

    megane II alacaktım bu temizlik ve kmde megane 45 46 en düşük. o yüzden vazgeçtim gibi.

    60 bine kadar zaten corsa megane II fiesta i20 var piyasa aracı.

    piyasa aracı olmasa da olur binmeye alıcam diyosan Nissan Note, Chevrolet Aveo, Chevrolet Lacetti fiyat donanım performans olarak tavsiye ederim.

    özellikle Aveo 1,3 ltz  dizel 6 ileri alırsın yeni kasa 2011 2012 bir kaç boyalı. on numara olur. ama satacak olunca 2 3 ay beklemen gerekebilir istediğin fiyat için.

    tabi piyasadan 1 2 bin aşağı verdin mi satılmayacak araba da yok :)

     

    Aveo için parça sıkıntısı var diyolar ne derece doğru bilmiyorum 


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek
    bychaos bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı

    o paraya temizinden piyasa aracı bulamazsın hocam.

    kullanmak için alıyosan piyasada pek bilinmeyen daha uygun araçlara yöneleceksin. ya da hafif hasarlı değişenli araç bakacaksın.

    marka model alan ve satan çok olduğu için piyasada kim kime geçirebilirse.

    ben de aracımı ilana koydum. istediğime çok yakın fiyat veren de oldu. satıp ne alacam diye bi baktım piyasa uçmuş :D

    Nissan Note 1,5 dci var kazasız 170binde full. 41e vermedim geçen hafta. aklımdan da 41 geçiyodu :d

    megane II alacaktım bu temizlik ve kmde megane 45 46 en düşük. o yüzden vazgeçtim gibi.

    60 bine kadar zaten corsa megane II fiesta i20 var piyasa aracı.

    piyasa aracı olmasa da olur binmeye alıcam diyosan Nissan Note, Chevrolet Aveo, Chevrolet Lacetti fiyat donanım performans olarak tavsiye ederim.

    özellikle Aveo 1,3 ltz  dizel 6 ileri alırsın yeni kasa 2011 2012 bir kaç boyalı. on numara olur. ama satacak olunca 2 3 ay beklemen gerekebilir istediğin fiyat için.

    tabi piyasadan 1 2 bin aşağı verdin mi satılmayacak araba da yok :)

     

    Aveo için parça sıkıntısı var diyolar ne derece doğru bilmiyorum 

    Aveo cruze ağır araçlar ve çok benzin yakıyor, 2. eller full lpg ve lpg ile ilgili kronik sorunları var, yağ kaçırma sıkıntısı var diyende çok.

    2. el piyasada zor gidiyor 


    طדṮ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    1 serisi 2005 model benzin+tip bmw alınabilir o paraya

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    bychaos bunu yazdı

    Aveo için parça sıkıntısı var diyolar ne derece doğru bilmiyorum 

    Hocam opel chevrolet ortak üretim :) opel batmadıkça sikimsonik parçalar hariç ( sisfarı kapağı işte klima düğmesi vs gibi) hiç bir sıkıntı yaşamazsın.

    motor corsa motoru(aveo) cruzeun piyasası yüksek 1,6lıklar ucuz ama tutulmuyor. 1,4 turbolar efsane ama fiyat fazla biraz.

    motor parçasında kesinlikle hiç bir sorun yaşamazsın. Opelin önüne geçmemesi için Tr ve avrupadadan çekildi chevrolet. diğer ülkelerde hala sıfır üretilip satılıyor.

    parasına kesinlikle değen bir araba. 2024 yılına kadar tüm parçalarını orjinal olarak(kaporta dahil) TRde bulabilirsin opel servislerinin tamamı orjinal parça ile müdahele ediyorlar.

    2024ten sonra bile 3 adım ötemizde gürcistandan azerbaycandan gene orjinal parça bulabilirsin(kaporta olarak)

    motor parçasında tekrar söylüyorum hiç bir endişen olmasın. yakıt performans ve donanım olarak kesinlikle tavsiye ederim. 2008 1,2 tüplü kullandım o bile yeterli çekişte.

    sadece cruze 1,6 larda (cruzeun 1,4 1,6 var aveoda 1,4 1,2  var aveonun 1,6sı yok) sübap erimesi olabiliyor 150binden sonra. onda da 2,500e çelik taktırdın mı sorun kalmaz.

    ben Nissan Note aldım. arkadaşlar manyakmısın alma dedi. 2008 128binde 1,5 dci 200 tork 34e aldım.(kazasız değişensiz full servis bakım evraklı)

    arkadaşım 2002 focus Hb aldı 37ye tüplü 180binde kaput çamurluk boyalı bagaj değişik. sırf piyasa aracı diye.

    benim arabada megane II motoru var. bakkaldan bile neredeyse motor parçası alabiliyorum :D

    kaportaya gelince orjinal hasarsız ikinci el stopu 150ye aldım. 2000 focusun bile 250 300 en az.

    kullanmak için alıyorsan eğer nacizane tavsiyem arabaya bin sür tipi falan hoşuna giderse yapıştır al. 3 ay sonra belki sıkışır hemen satmam lazım dersen piyasa aracına yönel.

    üretimi duran aveo ama 2019 model :)

    chevrolet duyurusu LİNK

    ben de satıcam aracımı yerine lacetti alcam inşallah.

    şöyle 2011 wtcc sedan çok hoşuma gidiyor.

    aynı km boya değişen ve yıldaki auris 75 focus 70 80 iken ben daha donanımlısını 35-40a alabiliyorum :)


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biocyte
    Biocyte's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2010
    Erkek

    Nisan ayının sonunda eniştem ile dedik ki birer araba alalım. Kendisine kısa sürede Golf 7 1.2 dsg araç bulduk 72,500 TL'ye, bir kaç kere kullandım beğendim arabayı, dedim ben de alayım, bu sırada aradan 30 gün falan geçmişti. Aramaya başladım gördüm ki aynı seviyedeki araçlar 81.000 olmuş.Benim param piç oldu tabi böylece. Ben daha ikinci el piyasasının düştüğünü görmedim. Bayramdan sonra düşer dedik bilmem ne hep yükseliyor, Golf 5'e 62.000 lira istiyorlar.

     

    Biocyte tarafından 08/Kas/19 08:47 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek

    Selam hocam,

    Bizim bir araç var, satmayı düşünüyoruz. 2012 clio night&day. dizel, manuel. (Full paket olduğu yazıyor, araçtan pek anlamam)

    85-90 k kilometre arası.

    Değişen parçası yok, hasar kaydı yok. Bir kaç ufak çizik ve arka tamponda biraz çizik var. Çok az yakıyor.

    Piyasası 53-55 civarı muhtemelen. Bu piyasada bir sürü dolandırıcı, ölücü var çok uğraşmakta istemiyoruz açıkçası.

    50 + masraflar dahil satabiliriz ilgilenirsen.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Uveys
    Uveys's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2015
    Erkek
    Kutengri bunu yazdı

    Selam hocam,

    Bizim bir araç var, satmayı düşünüyoruz. 2012 clio night&day. dizel, manuel. (Full paket olduğu yazıyor, araçtan pek anlamam)

    85-90 k kilometre arası.

    Değişen parçası yok, hasar kaydı yok. Bir kaç ufak çizik ve arka tamponda biraz çizik var. Çok az yakıyor.

    Piyasası 53-55 civarı muhtemelen. Bu piyasada bir sürü dolandırıcı, ölücü var çok uğraşmakta istemiyoruz açıkçası.

    50 + masraflar dahil satabiliriz ilgilenirsen.

    fotoğraf alabilir miyiz? yeriniz nerde?


    Sadelik demek güzellik demektir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    bychaos bunu yazdı

    Aveo için parça sıkıntısı var diyolar ne derece doğru bilmiyorum 

    Hocam opel chevrolet ortak üretim :) opel batmadıkça sikimsonik parçalar hariç ( sisfarı kapağı işte klima düğmesi vs gibi) hiç bir sıkıntı yaşamazsın.

    motor corsa motoru(aveo) cruzeun piyasası yüksek 1,6lıklar ucuz ama tutulmuyor. 1,4 turbolar efsane ama fiyat fazla biraz.

    motor parçasında kesinlikle hiç bir sorun yaşamazsın. Opelin önüne geçmemesi için Tr ve avrupadadan çekildi chevrolet. diğer ülkelerde hala sıfır üretilip satılıyor.

    parasına kesinlikle değen bir araba. 2024 yılına kadar tüm parçalarını orjinal olarak(kaporta dahil) TRde bulabilirsin opel servislerinin tamamı orjinal parça ile müdahele ediyorlar.

    2024ten sonra bile 3 adım ötemizde gürcistandan azerbaycandan gene orjinal parça bulabilirsin(kaporta olarak)

    motor parçasında tekrar söylüyorum hiç bir endişen olmasın. yakıt performans ve donanım olarak kesinlikle tavsiye ederim. 2008 1,2 tüplü kullandım o bile yeterli çekişte.

    sadece cruze 1,6 larda (cruzeun 1,4 1,6 var aveoda 1,4 1,2  var aveonun 1,6sı yok) sübap erimesi olabiliyor 150binden sonra. onda da 2,500e çelik taktırdın mı sorun kalmaz.

    ben Nissan Note aldım. arkadaşlar manyakmısın alma dedi. 2008 128binde 1,5 dci 200 tork 34e aldım.(kazasız değişensiz full servis bakım evraklı)

    arkadaşım 2002 focus Hb aldı 37ye tüplü 180binde kaput çamurluk boyalı bagaj değişik. sırf piyasa aracı diye.

    benim arabada megane II motoru var. bakkaldan bile neredeyse motor parçası alabiliyorum :D

    kaportaya gelince orjinal hasarsız ikinci el stopu 150ye aldım. 2000 focusun bile 250 300 en az.

    kullanmak için alıyorsan eğer nacizane tavsiyem arabaya bin sür tipi falan hoşuna giderse yapıştır al. 3 ay sonra belki sıkışır hemen satmam lazım dersen piyasa aracına yönel.

    üretimi duran aveo ama 2019 model :)

    chevrolet duyurusu LİNK

    ben de satıcam aracımı yerine lacetti alcam inşallah.

    şöyle 2011 wtcc sedan çok hoşuma gidiyor.

    aynı km boya değişen ve yıldaki auris 75 focus 70 80 iken ben daha donanımlısını 35-40a alabiliyorum :)

    biraz yatırım amaçlı olucak istediğim zaman nakite çevirebilecegim bir köşede durmasını istediğim bir araç olsun istiyorum zaten çalıştığım şirket araç veriyor hafta sonları ve bazı günler araç olmuyor o kadar çok km yapmam diye tahmin ediyorum


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
Toplam Hit: 3413 Toplam Mesaj: 48
fiyat araba araba araç