folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder AB Bana Ne Kazandiracak?



AB Bana Ne Kazandiracak?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Selam millet bunu gercekten bilmek istiorum.


    AB bana ne kazandiracak? bunlarin tek yaptiklari bize kural koymak, onlar olmadan bu kurallari koyamazmiyiz? Dunya kamuoyuna bu kadar rezil olmaya değer mi bu 50 senelik saklabanligimizin sonunda gercekten bigun AB ye girersek hayatimiz degisecekmi?


    degisecekse ne sekilde degisecek? artık iyice maymun olduk ve kendime yediremiom bu kadarını bir turk vatandasi olarak...


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Beatrix
    Beatrix's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Ab bi insana bi dewlete hic bisekilde hic bi sk kazandırmaz... Ab ye girme uğrası ise bi çeşit şaklabanlık soylarılıktır..


    Ab ye girdikten den sonraki Türkiyenin durumu da Allaha Kalmış bi olay bunun daha karşıt düşüncesi we ayrı


    acıklaması yok sanıyorum...


    bla bla bla
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MartyN
    MartyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek

    holü zaten Turkiye AB'ye girmicekki. AB ye girebilicek standartlari yakalamak önemli o standartlara gelene kadar kasıcak, kabul edilicek düzeye geldiğindeyse zaten o birliğe gerek kalmicak siktiri çekicek, onlar bize muhtaç olucak ;)


    şu an ülkemiz yetersiz yeterli duzeye gelene kadar kasmak lazim hepsi bu.


    222 gün siteye giriş yapmayı unutan emekli admin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek

    AB nin kazandıracakları bize değil onlara...



    • ülkemizdeki doğal kaynaklara ve doğal zenginliklere çok daha rahat sahip olabilecekler

    • burda mal almak satmak çok kolay olucak

    • türkiyede zaten iş yok bie ingilterede bilmemne üniverstesini kazanan adam burda işe girince bizim iş şansımız 0a incek (AB ye girince avrupada iş bulurum sanıo bazı denyolar)

    • ve bizi ilgilendiren konu : türkiyeden kendilerine yapılan hack,carding gibi olaylar hakkında soruşturma açmak çok kolay olacak baro gereği avukat ve daha bi çok masrafdan yırtmış olacaklar...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovalgiN
    NovalgiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    Ab de 14-18 milyon işsiz bir o kadar da aç insan var...


    Almanya, Holanda ekonomik olarak çöküş içerisindeler...


    Bir gün Türkiyeye can havliyle saldırıp sömürge haline getirecekler.


    Artık sömürge bir ülkede yaşam şartları nasıl oluyorsa onu yaşarız..


    Yağmur dindi, yağmura inandık.|www.birboluiki.net
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MitNickKevin
    MitNickKevin's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2004
    Erkek

    HolyOne bunu yazdı:



    AB bana ne kazandiracak?


    AB sana birşey kazandırmayacak, kaybettirecek. Sanal tarikat kurmak suçundan içeri atacaklar seni :))))


    harbiden ha ab'ye girdikten sonra bilişim suçları artacak, bide bakmışsınız polisler gelip kapınıza sizi alıp götürmüş...


    Bilgi ceza, Bilgi suç ve Taşımak ağır. Unutmak ise öğrenmekten daha çok zaman alır...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    AB nin  tek amacı Türk Devletini bölmek.Bu vatan kurayla çıkmadı bize.onların tek amacı bizi bölmek.


    ama biz hala onlara katılmaa çalısıoz.saklabanlık bu..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasin_55
    yasin_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    biraderlerim,avrupa birliğine bizi almayacaklar.bunu görmek çok zor değil.şu an yaptıkları bize birşeyler dayatarak zor duruma sokarak prestij kaybetmemizi sağlamak.bunu da fazlasıyla beceriyorlar.son iki seneye bir bakar mısınız,sadece şöyle kabaca bakın: bir taraftan kafamıza önce çuval geçiridiler,sonra kıbrıs'ı önümüze koydular,bir taraftan yunanistan ikide bir pislik yapıyor,bir taraftan "Türk kentleri" kerkük istila ediliyor,yine bir taraftan ermenistan.adamlar tutturdu siz bizi öldürdünüz.sözde soykırımı tanıyın.bunlar en kaba şekilde akla gelenler.adamlar acayip acayip yasalar çıkarttırıyorlar.ha diyeceksiniz ki aynı yasalar onlarda da var.var ama adamlar o yasaların açıklarını kararnamelerle kapatmışlar.bir yandan misyonerler,inciller,ev kiliseler.bunlara paralar nerden akıyor.herşey çok açık.


     


     


     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    çook haklısın bunlara siktir çekmek lazım
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cevik
    cevik's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadaşlar... herkes neden bukadar olumsuz yaklaşıyoo..


    düşünün bi yaww, işçiler, 12 saat çalışıyor buna bende dahilim, en basitinden bunu kazandırır(inşallah)...

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amenna
    amenna's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ocak/2004
    Erkek
    ab amacı turkiyeyi bolmek parcalamaktir  gerekırse islam dini bile bize birakmamzi istiyecekler  gerekirse herşehir de her şehrin bayragi olsun bunun gibi  bız bir butunuz  kimse bizi bolmezzz saygilarrrrrr 

    YallAh
Toplam Hit: 4212 Toplam Mesaj: 33