folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder AMD&İNTEL --TÜM BİLGİSAYAR KULLANICILARININ DİKKATİNE!!!!!



AMD&İNTEL --TÜM BİLGİSAYAR KULLANICILARININ DİKKATİNE!!!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    netsonic bunu yazdı:
    -----------------------------
    bizim gibi günde 18 saat bazen 24 saat bazen 3-4 gün pc si açık kalan arkadaş varsa AMD almak baya bi risk olur....

    tamam diyonuz ki extra fan al şunu al bunu al.. en az 15 dolar saglam bi fan için para vercen...bir de amd cok daha fazla elektrik kullaniyo bi de fanın kullandıgı elkt.topladıgında gizliden gizliye az da olsa faturaya yansır...yani tam olmasa da intel e verecegin paraya yaklaşır...

    bi de benim oda sıcak zaten kalorifer dewamlı kapalı oldugu halde...bi de amd taksak Sauna'ya döner burası...

    ufak hesaplar peşinde koşmak bazen pahalıya patlayabılır....bazen de patlamayabilir...

    karar sizin elbet

    c ya
    -----------------------------


    ulen hayatında kaç kere kullandınki sorun çıkartır diyon



    yahu bu türk milleti böle ya!!!!

    bilmediği konular üstünde yorum yapmakta üstlerine yok a.k :((((((

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    SCOOP bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hmm peki Rene bu benim arkadaş 1700 ü 2700 yaptı Mhz olarak kaç artmış ployu AMD olayı biraz karışık.Bir de "hani sizin intelin kullandığından!!!)" diyerek yaramı deşme lütfen

    -----------------------------

    ortalama 600-700 filan

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bsw
    Bsw's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2003
    Erkek
    ben de bir intel p3 600 var ama hala sağlam ona hayret ediyorum demek ki adamlar yapıyor .şimdi ben enaz günde 6 saat bilgisayarla uğraşıyprum ama biligsaayrın işlemcisi morg gibin adeta yane. Birde bu amd işlemci olayında eğer kışın kestane pişirmek isterseniz alın elinize kestaneyi işlemcinin pinleriyle çizin sonra makinayı açıp işlemcinin üstüne itina ile dizin birsüre sonra kestaneler kıvamına ulaşır.afiyet olsun heheh
    Kardeşim, ne olursa olsun intel bence bu piyasanın ..mına kor denilebilir okadar fazla söze ne hacet yane...

    Keser döner sap döner dün yedim tavuk döner..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeCRoMaNCeRrR
    NeCRoMaNCeRrR's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2003
    Erkek
    Gördüğüm kadarı ile bir çoğumuz atıp tutuyoruz.AMD yi kötüleyen arkadaşlara soruyorum.AMd yi kaç kere ve ne kadar süre ile kullandınız.Ben AMD yi de İnteli de 4 senedir kullanıyorum.İşte farklı evde farklı cafedeyken farklıydı.AMD k6 larda bu günkü kadar intel karşısında başarılı sayılmazdı ama intelden kötüydü demiyorum.bu güne geldik mi ise AMD intelden çok daha üstün.Ben evimde Athlon 1.8 kullanıyorum.Eski mimari hemde(palomino).Çok ısınıyor.yalan değil.ama bu güne kadar hiç bir sorun çıkartmadı.bir buçuk senedir sabah akşam kullanmama rağmen.zaten ne intelin ne de amd nin işlemcileri kolay kolay bozulmaz.benim işlemciyi 70 derece de bile kullandığım oluyordu ama bi bok olmadı hala.valla bozulacağını da hiç zannetmiyorum.bir de şu var.overclock olayı.o zaman iyi bir soğutucu almak gerçekten gerekiyor.ama ne yazık ki intelde overclock şansı da pek yok.şuanda kullandığım makina da standart bir fanla çalışıyor ve 1.7 athlon ama 2.2 de kullanıyorum o ayrı.ne ısınma problemi var ne de takılma.canavar gibi.inteli destekleyen arkadaşlar alın bi dergi ya da yapabiliyorsanız kendiniz yapın,amd ile inteli test edin.farkı göreceksiniz.

    bilgisayar uzmanıyım.herhangibi ps2 mouse u tamamen dağatıp toplayabiliyorum. :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    NeCRoMaNCeRrR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Gördüğüm kadarı ile bir çoğumuz atıp tutuyoruz.AMD yi kötüleyen arkadaşlara soruyorum.AMd yi kaç kere ve ne kadar süre ile kullandınız.Ben AMD yi de İnteli de 4 senedir kullanıyorum.İşte farklı evde farklı cafedeyken farklıydı.AMD k6 larda bu günkü kadar intel karşısında başarılı sayılmazdı ama intelden kötüydü demiyorum.bu güne geldik mi ise AMD intelden çok daha üstün.Ben evimde Athlon 1.8 kullanıyorum.Eski mimari hemde(palomino).Çok ısınıyor.yalan değil.ama bu güne kadar hiç bir sorun çıkartmadı.bir buçuk senedir sabah akşam kullanmama rağmen.zaten ne intelin ne de amd nin işlemcileri kolay kolay bozulmaz.benim işlemciyi 70 derece de bile kullandığım oluyordu ama bi bok olmadı hala.valla bozulacağını da hiç zannetmiyorum.bir de şu var.overclock olayı.o zaman iyi bir soğutucu almak gerçekten gerekiyor.ama ne yazık ki intelde overclock şansı da pek yok.şuanda kullandığım makina da standart bir fanla çalışıyor ve 1.7 athlon ama 2.2 de kullanıyorum o ayrı.ne ısınma problemi var ne de takılma.canavar gibi.inteli destekleyen arkadaşlar alın bi dergi ya da yapabiliyorsanız kendiniz yapın,amd ile inteli test edin.farkı göreceksiniz.
    -----------------------------


    işte abicim diyorumya!!!!

    herif hiç amd kullsanmamış fakat paso ısınır diyo!!!!

    ulan kaç kere kullandın hayatında amd yi????

    farkı bilseler böle demiyecekler...

    artı yeni çekirdeklerde ısınma sorunu da yok!!!!


    paso sıkıyo millet!!!


    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeCRoMaNCeRrR
    NeCRoMaNCeRrR's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2003
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------
    x11 bunu yazdı:
    -----------------------------
    renecim sende bende ve diğer amd ci dostlarımızda biliyorki bu insanların kafasına intel girmiş ve çıkmazsı biraz zor aha bakın burada o kadar amd kullananu var hangisi şikayetci!!!
    -----------------------------

    valla kardeş amd den bi tek intel kullanannar şikayetci!!
    -----------------------------
    Harbiden de öle be

    bilgisayar uzmanıyım.herhangibi ps2 mouse u tamamen dağatıp toplayabiliyorum. :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeCRoMaNCeR
    NeCRoMaNCeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2002
    Erkek
    intel i destekleyenler peki amd nin üstün overclock yeteneklerine ne dersiniz ?_?

    Her zaman dürüst ol ki ihtiyacın olunduğunda yalana başvurabilesin!!! (NeCRoMaNCeR)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    NeCRoMaNCeR bunu yazdı:
    -----------------------------
    intel i destekleyenler peki amd nin üstün overclock yeteneklerine ne dersiniz ?_?
    -----------------------------


    aaaa olurmu kardeş....

    amd ısınıyoya....

    ondan dolayı overclocka gerek yok :))

    işte bunu düşünüyolar :)

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnzoFerrari
    EnzoFerrari's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    G_K_N bunu yazdı:
    -----------------------------
    intel her zaman daha kalitelidir
    windows+oyunlar+gelişmiş programların %75 intele göre yazılır

    AMD windows ile windowsun uyuşmasını bekleyemesin
    Wintel ittifakının aralarındaki anlaşma belli....


    -------------------------------

    hayır efendim, windows+oyunlar+gelişmiş programların %70 i intel e göre falan yazılmaz.
    mikro işlemci komut setine göre yazılırlar. ve İntel de AMD de aynı setini kullanıyorlar. AMD ile windows"un uyuşmaması diye birşey yoktur, windows bu işlemci komutsetine bağımlıdır

    intel ve AMD başka komut seti de kullanırlar son komut setlerini destekleyen yeni grafik kartları ve sürücüleri ile yazılımlar sayesinde sistemden daha iyi bir performans alınması mümkündür

    bende Celeron400 var o/c ile 500Mhz olarak çalıştırıyorum, 600 e kadar ayarlanabiliyor fakat daha denemedim. sıcaklık 33 C yi geçmiyor. tabi fanımı ve soğutucuyu değiştirdim.
    AMD işlemcilerin daha çok overclock potansiyeline sahip olduğunu duydum.
    arkadaşımızın biri pi sayısından falan bahsetmiş işlemciler test edilirken matematiksel kısımında pi sayısı ve bir sürü ıvır zıvır hesaplattırılır bu .
    bu tabi komut işleme süreciyle ilgilidir, işlemcinin hızıyla ilgilidir. tabi ki günlük kullanımda pi sayısı hesaplanmaz ama sen ofis kullanırken işlemcinin güçlü hesaplama performansı gerektiriyor.

    tabi türk milleti olarak pahalı birşey iyi olduğunu sandığımız ve intel in politikası intel in daha çok tutulmasını sağlıyor. bence AMD geçen yıllarda intele karşı kendini savunabilmek için işlemci üretiyordu
    şimdi ise kafa tutabilecek şeyler yapıyor, fakat adın çıkmış 9 a inmez 8 e.


    -MENDOCINO-
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ahmetevci
    ahmetevci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2003
    Erkek
    AMD fanatiği arkadaşlar yeni bir AMD işlemci(2500+) ve board almak istitorum bana tavsiye edebileceğiniz en iyi anakart hangisidir. Anakartı alırken chipset seçiminde hangisini tercih etmeliyim
Toplam Hit: 12201 Toplam Mesaj: 94