folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ameliyat Olucam Galiba, Bir Süreliğine Yokum. Hakkınızı Helal Edin Lan



Ameliyat Olucam Galiba, Bir Süreliğine Yokum. Hakkınızı Helal Edin Lan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Sol akciğerime mâl olan bronşektazi sol akciğer alt lop ve sağ akciğer üst lopta nüksetti. son 2 haftadır pek yoktum ortalıkta. Tomografi çekildim sonuçlarını bekliyorum. Bugün yine hastanelik olduk amk. Tomografiye göre gireceğim ameliyatın türü değişecek sadece. Çok zayıf bir ihtimalle hastanede yatarak tedavi olabilirim. Neyse konu bu değil.

    Bir süredir hastane-ev-iş arasında ki üçgenden pek dışarı çıkamadım. Amele ve Uzi hariç müritlerden ve siteden haberim olmadı. 2007 girişliyim. 6 sene olmuş amk. Çok güzel anlarımı da buradan paylaştım, en üzüntülü durumları da. O yüzden siz beni tanıyın veya tanımayın; yada ben sizi tanıyayım veya tanımayayım bunun bir önemi yok. Tarikat müridi olarak sizlerden çok şey öğrendim. Sizlere birşeyler katabildiysem ne mutlu bana. 

    salı günü ak koyun karakoyun ortaya çıkacak. Duruma göre tekrar bir değerlendirme yapılacak. Ameliyat kararı çıkarsa işten ayrılmam gerekecek. 1-2 sene gibi bir süre off olacağım. Ne olacağı pek belli olmaz. 6 yaşında yine bu ameliyata girdiğimde bitkisel hayat 6,5 ay sürmüştü. Herhangi bir korku emaresi yok ama ahmaklığa da gerek yok ;)

    Tedbirli olmak lazım velhasıl. Olurda işler yolunda gitmezse diye diyorum; (müslüman değilim ama) benden yana kime hakkım geçtiyse helal olsun, sizde helal edin.

    Şimdilik kalın sağlıcakla

    not: ölürsek filan mezar taşıma şöyle yazın isterim;

    Dünyaya Geldim Geleli Görmedim Böyle Bir Gaaaam,

    Sana Doyamadan Gidiyorum Ey Gurban Olduğumun ..m


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Şimdiden geçmiş olsun hacım.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    ağzından yel alsın hocam kendi adıma söyleyeyim hakkım geçtiyse helal olsun

    edit: geçmiş olsun şimdiden . bana çok şey kattın şu anki durumuma gelene kadar

    asiminnesli tarafından 17/Oca/13 22:10 tarihinde düzenlenmiştir

    I am Jack's inflamed sense of rejection
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    abii geçmiş olsun hakkım sonuna kadar helal olsn abi sana azmı alsancakta takıldık ya. + abi ağzından yel alsın valla iyileşte bi onsn oran alsancakta takılırz bolcana tekrarr :)

    < id="Search" ="/Search.asp" method="POST" name="Search">< ="text" name="search" />< ="submit" name="B3" value="Ara" />
    Selanikli tarafından 17/Oca/13 22:11 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek

    SON Şakasını yaptı:/

    Acımız Büyük:/


    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Geçmiş olsun hocam allah acil şifalar versin korkma o kadar da turp gibisin maşallah atlatırsın sen.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    hoca geçmiş olsun şimdiden, atlat ameliyatı sakaryaya bekliyoruz :) 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kadirozdemir
    kadirozdemir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    Çok geçmiş olsun hocam. İnşallah çabuk kurtulursun. Öyle kötü düşünme.


    www.kadirozdemir.net @kadirozdemirnet
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek

    Geçmiş olsun iyileştiğinde güzel bir makaleyle süslersin yine burayı ;)


    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maldonado
    Maldonado's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2010
    Erkek

    Geçmiş olsun hacı şimdiden..

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek

    Büyük geçmiş olsun hocam.Moralini  her zaman ki gibi yüksek tut.

     

    İnşallah işler yolunda giderde sağ salim geri dönersin aramıza :)

     

    Olsun olmasın ne varsa helal olsun hocam.


    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
Toplam Hit: 5882 Toplam Mesaj: 74