folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Askerlik Hakkında Fikir Almam Gerek 365 GÜN



Askerlik Hakkında Fikir Almam Gerek 365 GÜN

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    oku yada hemen askere git 2 sene tecil ettirip gitmesen büyük hata


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nomm
    Nomm's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2012
    Erkek
    bamboocha bunu yazdı

    En yeni askerden ben geldim hocam geleli 1.5 ay oluyo

    Kısa dönem gittim oku kısa git aklın varsa

    Herşeysen mahrum olarak geçicek zaman telefon televizyon internet vs. İçeri telefon sokabilirsin yakalanırsan 14 gün uzar. Kısa dönem olursan zaten genelde komutan yazıcısı faşan oluyosun kısım yazıcısı s4 derler :) s4 s3 s2 s1 oldun mu komutan da iyiyse beraber selfie bile cekersin :) 

    Benim dejavantajım darbe muhabbeti vs lere denk geldim. Kantin boş çarşı yok oyalanıcak bişe yok kafayı yiyodum az kaldı. 

    Uzun dönemler arasında sıracılık devrecilik muhabbeti çok oluyo. Kısa dönemler yazıcı vs oldukları için uzun dönemlerin kendi arasındaki tabirle poşet, komutanın adamı genelde öyle tırriklerle uğraşmaz işine bakarsın.

    Pişman olmamak için oku güzel kardeşim 6 ay yap gitsin. Kaldı ki 88 doğumluyum. Sen düşün ne andavallar var çocuklar daha insanlıktan nasiplerini almamış hayvanları saymazsan.

    Edit: askerden gelen hep iyi anılarını anlatır o durumu da çözdüm hoca :) zihin kötü anıları hafızadan siliyo ya o yüzden her gidip gelen güzel şeyler anlatıyo kanma sakın ;) 

    Gidip anam keşke yaptığın pilava 2 kaşık daha sallayaydım deme :))

    Aynen hocam ya oku eğitimini tamamla 6 ay git okumayacaksan da oyalanma erkenden bitir askerliğini işine bak.

    En güzel örneği:

     

    https://www.youtube.com/watch?v=KInEZGCyt_g

     

    Adam gerçekleri anlatıyor. Askerde ramboluk yapmıyorsun amelelik yapıyorsun. aöf de 2 yılda tamamlayabilirsen hem işine bak hem oku tamamla şu devirde aöf kolay derslerde kolay 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacked75
    hacked75's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2012
    Erkek

    1996 doğumluyum makina mühendisliği okuyorum 2-3 ay sonra 3. Sınıf olucam. Okul 4 seneye biterse şayet 22 yaşında mühendis olmuş olacağım. Bende baya bi araştırdım askerlik şeysini. Okulum biter bitmez kısa dönem yapıp geleyim diyorum çıksın aradan önüme bakabileyim diye karar verdim. Akademisyen olmak gibi hedeflerim var fakat önümde sürekli bi askerlik durumunu ertelemekle uğraşmak istemiyorum mantıklı olanın hızlıca yapılıp aradan çıkması olduğuna karar verdim. 

     Sana tavsiyem okulunu 4 e tamamlayıp kısa dönem yapman olur. Hakkında hayırlısı...


    İçinizde hâlâ bomba atmasını bilmeyen hayvanlar var.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    Kardeşim bir an önce git gel bende yeni geldim senin gibi gittim okulu 3. sınıfta bırakıp evlendikten sonra gittim o kadar kötü ve zor birşey değil askerlik oldukça güzel hatta çağırsalar yine koşarak giderim sende git yap gel ama tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakacaksın mantığını unutma yoksa zindan olur sana askerlik

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KasiRGamsi
    KasiRGamsi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2016
    Erkek

    4. yılı tamamla git... yoksa gidince pişman olursun keşke tamamlayip gitseydim diye...


    sana gelince.. ne ben sezar'ım,ne de sen brütüs'sün ne ben sana kızarım, ne de zatın zahmet edip bana küssün artık seninle biz, düşman bile değiliz"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nevorapat
    nevorapat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

     Aranızda yakın zamanda askerden gelen benim diye düşünüyorum. Hocam okucaksan oku yoksa yap gel. Ben okumayı bir türlü sevemedim o yüzden askere gittim askerliğim çok rahat geçti benim ama çağırsalar emin ol gitmem vatan millet Sakarya yalan dolan gidenler bilir. 


    Hayat <div class="fuck"> ile başlar </div> ile biter.......
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nomm
    Nomm's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2012
    Erkek
    hacked75 bunu yazdı

    1996 doğumluyum makina mühendisliği okuyorum 2-3 ay sonra 3. Sınıf olucam. Okul 4 seneye biterse şayet 22 yaşında mühendis olmuş olacağım. Bende baya bi araştırdım askerlik şeysini. Okulum biter bitmez kısa dönem yapıp geleyim diyorum çıksın aradan önüme bakabileyim diye karar verdim. Akademisyen olmak gibi hedeflerim var fakat önümde sürekli bi askerlik durumunu ertelemekle uğraşmak istemiyorum mantıklı olanın hızlıca yapılıp aradan çıkması olduğuna karar verdim. 

     Sana tavsiyem okulunu 4 e tamamlayıp kısa dönem yapman olur. Hakkında hayırlısı...

    Eğer öyle yaparsan en mantıklısını yapmış olursun. Çünkü şuan halihazırda askerliğini yapmamış akademisyen arkadaşlarım var. Devamlı önlerinde engel, 6 ay birşey değil, git gel sonra akademisyenlik yaparsın keyfine baka baka ;) Bende gemi makineleri mühendisiyim. Herşey zamanında yaşında güzel sonra bekledikçe herşey ağır gelir insana

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    network
    network's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    2-3 ay daha çalışmaya devam et sonrasında askerlik işlemlerini başlat şayet gitmeye karar verirsen ;) 

     


    I Love Software , Software is a life...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mihni
    mihni's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2014
    Erkek

    Hacı aklın varsa 4 yıla tamamla öyle git. Askerliğin ilk günü keşke lisans bitirip geleydim dersin. Bunları gerçekten samimi bir şekilde söylüyorum 4 yılını tamamla öyle git 6 ay yap paşalar gibi...

    12 ay için gidersen söyleyim kardeşim acemi birliğin ve usta birliğinde bir kaç ayın keşkelerle ızdırap olur. 

    6 ay gidip yaptıktan sonra kaldığın yerden devam edebilirsin. Ama 1 sene gittikten sonra kaldığın yerden devam etme, adapte olman daha uzun sürüyor.

    Sevgilin de varsa ayrıl öyle git bir de onla uğraşma oralar da :W

    mihni tarafından 31/Mar/17 15:10 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Altair
    Altair's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    2+2 oluyor mu bilmiyorum ama oluyorsa bile tamamla 4 yıla öyle git uzun dönem asteğmen olarak yap, hem evinde yada 2-3 kişilik misafirhanede kalırsın hemde maaşını alırsın tertemiz ilk 1-2 ayı geçirdikten sonra askerlikte 6 ay yada 12 ayın bir farkının olduğunu düşünmüyorum.

Toplam Hit: 4191 Toplam Mesaj: 47
askerlik