AVEA'dan 100000 (Yüz Bin) SMS Bedava!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    Öncelikler Mevlid Kandiliniz Mübarek olsun.

    evet müridler, yanlış okumadınız! Avea hattıma nerden geldiği belirsiz 100.000 sms bedava geldi, deneme amacıyla arkadaşa mesaj attım şu anda 99999 sms im kaldı. Ancak sadece AVEA yönüne gönderince bedava sms den gidiyor, diğer operatörler ücretli.

    Aynı durum başına gelen bir müridimiz var mıdır? Bu 100bin sms in mantığı nedir al dötüne sok gibi, töbe töbe. Acaba kandil diye mi böyle bir aksiyon yaptılar diyecem ama başka avealı arkadaşlara sordum hiçbirinde böyle devasa bir sms olayı yok.

    SMS leri hayrına dağıtıyorum, mesaj atmak isteyen mesajını ve numarayı pm olarak atabilir. pm leri görürsem gönderebilirim, ama garantisi yok :D


    goo.gl/qBNZmW
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    Bende 2-3 gün önce turkcell den aveaya geçtim.Hattım hala açılmadı müş hizmetlerini arıyorum bu numaraya ait bi başvuru yok diyor.Oysaki hattımı bile aldım ne yapmak gerek?.Hazır konusu açılmışken sorayım dedim

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    MatrixNeo bunu yazdı

    Bende 2-3 gün önce turkcell den aveaya geçtim.Hattım hala açılmadı müş hizmetlerini arıyorum bu numaraya ait bi başvuru yok diyor.Oysaki hattımı bile aldım ne yapmak gerek?.Hazır konusu açılmışken sorayım dedim

    hocam nasıl bir konu anlayışı var sende :)


    goo.gl/qBNZmW
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aloryan
    Aloryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek

    geçiş yaptıgın bayiye git belki başvurunu girmemişlerdir.

    -

    bendede avea var ama gelmedi :S

    Aloryan tarafından 23/Oca/13 13:41 tarihinde düzenlenmiştir

    Her zaman derim = Bilmemek Ayıp deil Ögrenmemek Ayıp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    MatrixNeo bunu yazdı

    Bende 2-3 gün önce turkcell den aveaya geçtim.Hattım hala açılmadı müş hizmetlerini arıyorum bu numaraya ait bi başvuru yok diyor.Oysaki hattımı bile aldım ne yapmak gerek?.Hazır konusu açılmışken sorayım dedim

    muhtemelen başvurunu girmemişlerdir arkadaşın dediği gibi git yeniden başvur

    edit: aveayı arıyorum şimdi aynısından bende istiycem her ay en az 70 lira fatura ödüyorum.sikerler öyle işi banada vericekler !

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maycamp85
    maycamp85's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2012
    Erkek
    MatrixNeo bunu yazdı

    Bende 2-3 gün önce turkcell den aveaya geçtim.Hattım hala açılmadı müş hizmetlerini arıyorum bu numaraya ait bi başvuru yok diyor.Oysaki hattımı bile aldım ne yapmak gerek?.Hazır konusu açılmışken sorayım dedim

    arkadaşım  hattını taşıdığın zaman kartı sana  veriyorlar ama  geçiş süresi 1 hafta içinde oluyo aynı anda  olmaz  kart sende kalıcak  diğer kullanmakta olduğun hatta mesaj gelecek hattınız  şu saat itibariyle kapanacaktır diye  ondan  sonra yeni aldığın hattı kullanacaksın.


    maycamp85
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek

    Bana . Gelmiş adamlar 40 yılda bi işe yarıyolar :)

     


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    UmuT38 bunu yazdı

    Bana . Gelmiş adamlar 40 yılda bi işe yarıyolar :)

     

    hocam ne kadar süreli bu? geçenlerde de 1 hafta içinde kullanmalık 30 saat verdiler, yarım saat bile kullanamadan silindi gitti. Böle aksiyonlar iyi güzel de çok kısa süreli yapıo herifler.


    goo.gl/qBNZmW
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    mına koduklarım her ay 70-80 lira fatura ödüyorum kol gibi faturayı sokmayı bilirler ama tık yok gelmedi banada :S

    onu geçtim arkadaşlarım var %50 indirim aldılar 1 kişi filan da değil en az 4-5 kişi aldı bu indirimi, aradım müsteri hizmetlerini vermezmişler bana neymiş sistem kendi atıyomuş, sistemin başında ben oturuyorum sanki. 


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı
    UmuT38 bunu yazdı

    Bana . Gelmiş adamlar 40 yılda bi işe yarıyolar :)

     

    hocam ne kadar süreli bu? geçenlerde de 1 hafta içinde kullanmalık 30 saat verdiler, yarım saat bile kullanamadan silindi gitti. Böle aksiyonlar iyi güzel de çok kısa süreli yapıo herifler.

    valla bende duruyo hala avea lı arkadaslarıma gelmemis bana gelmis :) 

     

     


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    5 bin smsmi bitiremiyordum 100 binin hiç bitiremem gelse bile


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
Toplam Hit: 3160 Toplam Mesaj: 29