folder Tahribat.com Forumları
linefolder Ulaşım Araçları ve Seyahat
linefolder Aydın/Didim (Efeler Mahallesi- Altınkum) Burayı Bilen



Aydın/Didim (Efeler Mahallesi- Altınkum) Burayı Bilen

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nposeLx
    nposeLx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2017
    Erkek

    Hocalarım merhaba,

    Kuzenle 3 günlüğüne Didim/Altınkum'a gidelim dedik. Önden biraz Didim insanı ve çevresi ile ilgili araştırdık ama çoğunlukla hep tabir ettikleri şekilde keko,barzo insanlar çokmuş. Hatta işyerindeki Aydınlı bir arkadaşın demesiyle, bir ıslığa tüm esnaf gelir dikkat edin, laf maf atanı salla hızla uzaklaş geç ,eğlenmenize bakın diyor.

    Cidden şimdi kuzen kadın, yanımda bir kadın olacak. Acaba bahsettikleri gibi yer mi? Giden gören,yaşayan büyüklerim akranlarım var mıdır ? 

    İnsanı,çevresi ve yaklaşımları hakkında biraz bilgi verebilir mi ? 

     

    #edit 2017 eylülünde aydın merkeze gitmiştim. gece sokakta falan takılırken sorun yaşamamıştım, didim'den bahsedildiği gibi yer değildi mesela. 

     

     

     

    nposeLx tarafından 24/Nis/18 04:50 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Didim guzel denizi de cok guzel hizli bir yer genc mekani 2 kere gitrim abuk subuk bir sey yasamadim guzel eglenirsiniz 


    bu hayat biterkende aklımda hep sen olacaksın B bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nposeLx
    nposeLx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2017
    Erkek
    sunyy2003 bunu yazdı

    Didim guzel denizi de cok guzel hizli bir yer genc mekani 2 kere gitrim abuk subuk bir sey yasamadim guzel eglenirsiniz 

    yorum için minnettarım hocam. bana aktarıldığı gibi abartılacak bir şey yok yani hocam ? ne bileyim, buranın bağcıları gibi anlatınca duruldum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    hocam ben nefret ettim, ulan tatile gidiyorum angara'dan kurtulmak biraz kafa dinlemek için oradan bağırıyor ismimle laaa gardaş naptın ulan buradadamı beni buldun, tanımamazlıktan gel bari,  angaralılar gitmesin en az 10 tanıdık rast geldi.


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://goo.gl/m53wkv
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı

    hocam ben nefret ettim, ulan tatile gidiyorum angara'dan kurtulmak biraz kafa dinlemek için oradan bağırıyor ismimle laaa gardaş naptın ulan buradadamı beni buldun, tanımamazlıktan gel bari,  angaralılar gitmesin en az 10 tanıdık rast geldi.

    sırf bu yüzden didime gitmiyorum 

    halbuki yakın :D


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Üstat Didim kafanı sarmazsa yakın alternatifleri değerlendirebilirsin.Bodrum 100 km kadar uzakta.Bana göre Didim'den çok daha güzel gezilecek yerleri olan bir yer.Yine Akdeniz bölgesine gitmeyi düşünürsen kendim Antalya'ya yaşyorum buraları da tavsiye edebilirim güzel yerlerdir


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    nposeLx bunu yazdı
    sunyy2003 bunu yazdı

    Didim guzel denizi de cok guzel hizli bir yer genc mekani 2 kere gitrim abuk subuk bir sey yasamadim guzel eglenirsiniz 

    yorum için minnettarım hocam. bana aktarıldığı gibi abartılacak bir şey yok yani hocam ? ne bileyim, buranın bağcıları gibi anlatınca duruldum.

    Yok hocam oyle bir sey gayet guzel


    bu hayat biterkende aklımda hep sen olacaksın B bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı

    hocam ben nefret ettim, ulan tatile gidiyorum angara'dan kurtulmak biraz kafa dinlemek için oradan bağırıyor ismimle laaa gardaş naptın ulan buradadamı beni buldun, tanımamazlıktan gel bari,  angaralılar gitmesin en az 10 tanıdık rast geldi.

    Bu benimde cok dikkatini cekmisti neden anlamadim acayip ankarali vardi gece 1 e kadar denize giriyorlar lan dedim kim bunlar gece 1 e kadar giriyorlsr baktim arabalari 06 plaka :)


    bu hayat biterkende aklımda hep sen olacaksın B bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korkarabatak
    korkarabatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    efeler mahallesine her sene giderim. mahallenin zaten yüzde 60 ı ingiliz amk hangi keko hangi barzo.

    her sabah ingilizlerle biralarımızı havaya kaldırıp günaydın muhabbetine giriyoruz. 

    esnaf milletini dersen esnaf bütün sahil kasabalarında aynı bok. 

    ben her didime gittiğimde altınkum plajında sabahlarım. ayakta zor duracak kadar da içerim insandan gelen bi sıkıntı hiç yaşamadım.

    sadece siktiğimin altınkum plajında denize girilmez çünkü yüzücek yer yok hep insan. iki metre karelik bir alanın bile yok yüzmek için. 

    3. koy diyorlar galiba oraya gidin deniz daha sakin. 


    tabi lan
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    burada ingiliz yazıyortlar ya kekolara ıngılızler yazarlar ama o ıngılızlerden degıl :D

    aynı sokakta ıngılız hıntlı ıspanyol cınlı fılan ıkamet edebılıyor

    keko heryerde var dıdım cok sevmem denızı ıyı degıldır. 

    gıt 3 gun kalacaksın sankı ev alıcan amk begenmezsen kusadasına gecersınız memleket meselesı yapmayın amk su tatıl ıslerını 

     


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nposeLx
    nposeLx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2017
    Erkek

    SaNaL_AjaN hipokondriyak korkarabatak sunyy2003  yorumlar için teşekkürler hocalar.

     

    ya sonuçta bilmediğim yer olunca, insan bir yakınıyla gitmek isteyince çevresini,insanını merak ediyor. 

     

    her birinizin yorumunuda okudum incelikle. teşekkür ediyorum, gelen kötü yorumlardan sonra biraz rahatladım :)

     

    #edit : gece çalışanı olduğum için, gündüz cevap veremedim. k.b

    nposeLx tarafından 24/Nis/18 21:26 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 1678 Toplam Mesaj: 30
didim