folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Bakan Açıkladı Sigara 9 Tl Olucak



Bakan Açıkladı Sigara 9 Tl Olucak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    ulan şimdi sövecem bunlara ama ban yemek istemiyorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    sonunda sigarayi birabilcem :D sevindim ben açıkcasi :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ismailca
    ismailca's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2003
    Erkek

    sigara içenlere Allah kolaylık versin şimdiden geçmiş olsun :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    zefyhr bunu yazdı:
    -----------------------------

    chp olsaydı bunlar olmazdı...


    -----------------------------

    habertürk yorumlarına benzemiş :|

    --

    iyi olmuş, Türkiye'nin %50 si sigarayı bıraksa ülke kalkınır abicim..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    HighNitro bunu yazdı:
    -----------------------------

    zefyhr bunu yazdı:
    -----------------------------

    chp olsaydı bunlar olmazdı...


    -----------------------------

    habertürk yorumlarına benzemiş :|

    --

    iyi olmuş, Türkiye'nin %50 si sigarayı bıraksa ülke kalkınır abicim..

    -----------------------------

    içmiyom ama içiyosalar bazılarının sebebi var müsti :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onalti
    onalti's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Şubat/2009
    Erkek

    konuyu açan bilader konunun akp chp mhp tartışmasına döneceğini bildiği için açmış.inşallah zam gelirde bırakırım 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    HighNitro bunu yazdı:
    -----------------------------

    zefyhr bunu yazdı:
    -----------------------------

    chp olsaydı bunlar olmazdı...


    -----------------------------

     

    habertürk yorumlarına benzemiş :|

    --

    iyi olmuş, Türkiye'nin %50 si sigarayı bıraksa ülke kalkınır abicim..


    -----------------------------

    hakkaten ya.sigara içenler sigaraya verdikleri paralarla üniversite okuyan öğrencilere burs verseler ya.öğrenciler para bulamazken sigara içiyorlar kardeşim...

    en azından eve çıkan öğrencilere yardımları dokunsun ya.ülke geleceği için öğrencilere yatırım yapılması lazım.

    no sigara yes öğrenci bursu...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnt
    cnt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    ats30 bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    hakkaten ya.sigara içenler sigaraya verdikleri paralarla üniversite okuyan öğrencilere burs verseler ya.öğrenciler para bulamazken sigara içiyorlar kardeşim...

    en azından eve çıkan öğrencilere yardımları dokunsun ya.ülke geleceği için öğrencilere yatırım yapılması lazım.

    no sigara yes öğrenci bursu...


    -----------------------------

     

    üniversite öğrencilerinden yarısından fazlası sigara içiyor hocam önce onlar sigarayı bıraksınlar :/

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hermes
    hermes's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2008
    Erkek

    Zaten ne sigara içicez ne alkol vs herşey bize yasak saglık falan falan zaten yeterince sürü var çobanın peşinden giden.
    herkez bahane üretmek zorunda değildir ayrıca ben sigaram yok diye duvara kafa  attıgımı kendimi tokatladıgımı falan  unutmadım :) 
    herkez aynı yaşamak zorunda ya sanki herkez bıraksa nolucak insanlar kanserden ölmese nolucak  tamam çok yaşasak nolucak yaşadıgımız sürece
    en iyisini yaşamaya çalışmıyormuyuz nasılsa bizde böyle en güzelini yaşıyoruz.Bıraksınlarda artık kendimize zarar verelim be odamı yasak.Zaten kapalı alanda veremiyoruz Dışardada paramızmı yetmicekmiş.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnt
    cnt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    onalti bunu yazdı:
    -----------------------------

    konuyu açan bilader konunun akp chp mhp tartışmasına döneceğini bildiği için açmış.inşallah zam gelirde bırakırım 


    -----------------------------

    yk hocam ne alakası var bunla

Toplam Hit: 6824 Toplam Mesaj: 73