folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Beslenme Programım Sizce Nasıl ?



Beslenme Programım Sizce Nasıl ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    Merhabalar arkadaşlar spor salonuna başlayalı 1 ay oldu ve kendime bir beslenme programı hazırladım sizin yorumlarınız çok değerli yorumlarınızı bekliyorum.

     

    Profesyonel sporculara yakın beslenmeye çalışıyorum.

     

    Boy:1.80

    Kilo:77

    (Sanırsam kilo almam lazım :D )

     

    SABAH:07.00

    5 haşlanmış yumurta(2'sinin sarısı)

    Peynir(Kaşar,ezine) 5 dilim

    2 dilim kepekli ekmek

    Jambon (5 dilim)Tercihim hindi

    Yeşil Çay(Şekersiz)

    ARA ÖĞÜN:11.00

    2 tane kepekli ekmek içinde tavuklu sandviç(Okulda olacağım için böyle bir şey seçtim en sağlıklısı böyle olsa gerek :D)

    Meyve suyu 

    ÖĞLEN YEMEĞİ:13.30

    Pilav veya makarna

    Baklagil veya etli veya tavuklu yemek(Okul cafesinde çıkacak ev yemeğine göre)

    Ayran

    ARA ÖĞÜN:17.30

    1 kase yulaf ezmesi yoğurt ile

    1 avuç badem ve 1 avuç ceviz

    AKŞAM YEMEĞİ:19.00

    Yaklaşık 1 kilo tavuk göğsü(Bu 1 kaşıkla yağ ile yapılan fritözde yapıcam sağlıklı olması açısından.)

    Bulgur pilavı

    Haşlanmış patates salatası(1 tane patates ile)

    Ayran

    ANTREMAN SONRASI ÖĞÜN:21.00

    Tavuk göğsü(yaklaşık 1 kilo kadar aynı yöntemle)

    2 dilim kepekli ekmek.

     

    Birde arkadaşlar karbonhidrat tozu alacağım(gainer)kreatin bca ve amino asitte alacağım bu beslenme ile

     

    Bazı arkadaşlar yemek programın çok dar diye bilir fakat öğrenci olduğumu söylemek istiyorum :D )

    Sizce nasıl bir beslenme programı yararı olurmu.

    2 günde bir düzenli olarak body building antrenmanı ile uygulayacağım bu beslenme programını.

     

    Merhabalar arkadaşlar spor salonuna başlayalı 1 ay oldu ve kendime bir beslenme programı hazırladım sizin yorumlarınız çok değerli yorumlarınızı bekliyorum.
     
    Profesyonel sporculara yakın beslenmeye çalışıyorum.
     
    Boy:1.80
    Kilo:77
    (Sanırsam kilo almam lazım :D )
     
    SABAH:07.00
    5 haşlanmış yumurta(2'sinin sarısı)
    Peynir(Kaşar,ezine) 5 dilim
    2 dilim kepekli ekmek
    Jambon (5 dilim)Tercihim hindi
    Yeşil Çay(Şekersiz)
    ARA ÖĞÜN:11.00
    2 tane kepekli ekmek içinde tavuklu sandviç(Okulda olacağım için böyle bir şey seçtim en sağlıklısı böyle olsa gerek :D)
    Meyve suyu 
    ÖĞLEN YEMEĞİ:13.30
    Pilav veya makarna
    Baklagil veya etli veya tavuklu yemek(Okul cafesinde çıkacak ev yemeğine göre)
    Ayran
    ARA ÖĞÜN:17.30
    1 kase yulaf ezmesi yoğurt ile
    1 avuç badem ve 1 avuç ceviz
    AKŞAM YEMEĞİ:19.00
    Yaklaşık 1 kilo tavuk göğsü(Bu 1 kaşıkla yağ ile yapılan fritözde yapıcam sağlıklı olması açısından.)
    Bulgur pilavı
    Haşlanmış patates salatası(1 tane patates ile)
    Ayran
    ANTREMAN SONRASI ÖĞÜN:21.00
    Tavuk göğsü(yaklaşık 1 kilo kadar aynı yöntemle)
    2 dilim kepekli ekmek.
     
    Birde arkadaşlar karbonhidrat tozu alacağım(gainer)kreatin bca ve amino asitte alacağım bu beslenme ile
     
    Bazı arkadaşlar yemek programın çok dar diye bilir fakat öğrenci olduğumu söylemek istiyorum :D )
    Sizce nasıl bir beslenme programı yararı olurmu.
    2 günde bir düzenli olarak body building antrenmanı ile uygulayacağım bu beslenme programını.

    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    hojujuk görüp daha iyi bilgi verir birazdan lakin bence 5 yumurta çok fazla 

    ve yine 1 kilo tavuk göğsü antreman sonrasında 1 kilo daha eder 2 kilo buda çok fazla bence bu beslenmenin antreman programıyla uyumlu olduğunu sanmıyorum

    Lotus tarafından 11/Kas/13 01:11 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek
    Lotus bunu yazdı

    hojujuk görüp daha iyi bilgi verir birazdan lakin bence 5 yumurta çok fazla 

    ve yine 1 kilo tavuk göğsü antreman sonrasında 1 kilo daha eder 2 kilo buda çok fazla bence bu beslenmenin antreman programıyla uyumlu olduğunu sanmıyorum

    Hocam protein açısından böyle bir şey yaptım zaten body building beslenmesinin temel taşı protein tozu değilmidir


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Efendi
    Efendi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2006
    Erkek

    Yumurtaya o kadar abanma bence de. Gerisi için de geneliyle iyi. Meyve suyunu sıkma bulursan daha iyi. Bu tür beslenmelerde hazır meyve suları önerilmiyor çünkü. Bunun yanında dinlenmeleri de bir programa oturtursan istediğin hedefe varırsın bence.

     

    bir de ben nedense bu protein tozları ve diğer destekleyicilere bir türlü ısınamadım.

    Efendi tarafından 11/Kas/13 01:28 tarihinde düzenlenmiştir

    Harabat ehlini hor görme Zakir, defineye malik viraneler var...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Weldox
    Weldox's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Aralık/2009
    Erkek

    hocu bir öğünde istersen 10 kilo ye vucudunun emebileceği protein miktarı belli öğün başına  max 40gr o yüzden sana zaten 150 gram tavuk gögüsü yeter zorlamaya gerek yok arkadaşlar yumurtayı azalt demiş ama uygun bi rakam.genel bi yorum yapmak gerekirse yeni başlamış biri için yüksek proteinli bi diyet vucut ağırlığın 90 üzerine çıktıgında bu tür beslenmen senin için daha faydalı olur şuan kilonun 1.5 katı kadar protein alsan max verimi genede alırsın

     

    not: alt tarafları şimdi okudum  gainer yerine whey kullanmalısın böyle bi diyet + gainer sana sadece göbek yaptırır. 

    off günlerinde yemenden biraz daha kesmen lazım

    Weldox tarafından 11/Kas/13 01:34 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaptık bişiler.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Hocam boyum 1.83 kilom 83 ve dusmeye devam ediyor. Bende senin gibi bir ay duzenli spor salonuna gittim. 94 kiloyu gormustum. Ve bikac bazi problemden oturu sporu birakmak zorumda kalmistim.

     

    Ister kilo alacak ol ister verecek beslenme saglikli yasamin ÷90 u spor ÷10 udur.

    Bana beslenme programin cok abartili geldi. Sanirim protein tozu almak istemedigin icin boyle yapiyorsun. Yinede cok fazla okadar yumurta ve tavuk sana sorun yaratabilir. 

    Onerilerim

    Ara ogun olarak bi gun seninkini bigun elma veya herbalife kullanabilirsin ÷40i protein onun.

    Tavuk gogusunu suda hasla. Bir kilo cok yiyemessin okadar.

    Yumurtayi azalt spora gidecegin gunler ye mesela haftada dort gun gidiyorsan ogunler yumurta Kahvaltida 

    Yine kahvaltida jambon yerine domates salatalik havuc maydonoz gibi sebzeleri arttirmaya bak.

    Bi avuc ceviz bi avuc badem fazla doymus yag demek. Ikisinin toplami bir avuc olmali. 

    ---

    Bunlar her saglikli insan icin genel kurallar.

    Beyaz seyler size zarar verir. Seker un tuz. Uzak durun.

    Ekmegi kepekte olsa gunde uc dilimi gecmeyin.

    Meyve sulari kalori bombasidir. Nektar icmeyin. 

    Pirinc pilavi yerine her zaman bulguru tercih edin.

    Makarnanin kepekleri ciktinerdeyse ayni fiyat. Mumkunse onlari tercih edin.

    Cikolata. Burger. Tereyagli iskender vb. Seyler kendinize iki haftada bir vereceginiz oduller olsun. Cok caniniz cekerse oda cekmiyorsa yemeyin zaten. 

    Sekeri hemen birakamiyorsaniz bir ay sakarin kullanarak gecis asamasinda seker tadini unutmaniza faydali olur. Sakarini birakmak sekeri birakmaktan cok daha kolaydir.

     not : ne yersen ye aynisindan cok yeme. 

    PanxeR tarafından 11/Kas/13 01:41 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    1 Hafta içinde gıdaklamaya başlarsın. 2 Kilo tavuk yenir mi la akşam akşam :D


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hocam bu ne allah aşkına : ) böyle bir program olmaz..sen bildiğin mr olympia'ların bulk dönemlerindeki gibi besleniyorsun,boy ve kilomuz hemen hemen aynı ben diyet için kıçımı yırtıyorum sen hem bunları yiyip hemde gainer istiyorsun..senin gainer'a ihtiyacın yok..ara öğünün bokunu çıkarmışsın..ara öğün dediğin biraz light yoğurt bi kaç fındık badem bir tane de salatalıktır...pilav dediğin şeyi lapa olarak tüket..pirinç kavrulmasın..tavuğu kızartma..kızartmayı hayatına sokma dökme demir ızgaralardan al ve yağsız olarak onun üzerinde pişir, öğün aralarına filtre kahve türk kahvesi veya ekspreso yu dahil et , daha ilk aydaysan sabah kahvaltısında yiyeceğin 5 yumurtanın akşam 21.00 da yiyeceğin 1 kg tavuğun sana faydası olmaz..vücud proteinin ihtiyacı olduğu kadarını alır gerisini atar..ezine peyniri,kaşar vs bunlar yağlı peynirler..light peynir tüket,gece yatmadan önce mutlaka lor tüket..kaliteli casein protein i mevcut lor da ve uyku esnasında çok iyi çalışır 


    dont think twice its all right
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    sanarsın herkes beslenme uzmanı amk

    şunun http://www.muscleandfitness.com.tr dergisini takip et şurdanda alışverişini yap http://www.nutrishop.com.tr

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Bazı arkadaşlar yemek programın çok dar diye bilir fakat...


    .

    zeybekustasi tarafından 11/Kas/13 02:17 tarihinde düzenlenmiştir

    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek
    Lostgun bunu yazdı

    Merhabalar arkadaşlar spor salonuna başlayalı 1 ay oldu ve kendime bir beslenme programı hazırladım sizin yorumlarınız çok değerli yorumlarınızı bekliyorum.

     

    Profesyonel sporculara yakın beslenmeye çalışıyorum.

     

    Boy:1.80

    Kilo:77

    (Sanırsam kilo almam lazım :D )

     

    SABAH:07.00

    5 haşlanmış yumurta(2'sinin sarısı)

    Peynir(Kaşar,ezine) 5 dilim

    2 dilim kepekli ekmek

    Jambon (5 dilim)Tercihim hindi

    Yeşil Çay(Şekersiz)

    ARA ÖĞÜN:11.00

    2 tane kepekli ekmek içinde tavuklu sandviç(Okulda olacağım için böyle bir şey seçtim en sağlıklısı böyle olsa gerek :D)

    Meyve suyu 

    ÖĞLEN YEMEĞİ:13.30

    Pilav veya makarna

    Baklagil veya etli veya tavuklu yemek(Okul cafesinde çıkacak ev yemeğine göre)

    Ayran

    ARA ÖĞÜN:17.30

    1 kase yulaf ezmesi yoğurt ile

    1 avuç badem ve 1 avuç ceviz

    AKŞAM YEMEĞİ:19.00

    Yaklaşık 1 kilo tavuk göğsü(Bu 1 kaşıkla yağ ile yapılan fritözde yapıcam sağlıklı olması açısından.)

    Bulgur pilavı

    Haşlanmış patates salatası(1 tane patates ile)

    Ayran

    ANTREMAN SONRASI ÖĞÜN:21.00

    Tavuk göğsü(yaklaşık 1 kilo kadar aynı yöntemle)

    2 dilim kepekli ekmek.

     

    Birde arkadaşlar karbonhidrat tozu alacağım(gainer)kreatin bca ve amino asitte alacağım bu beslenme ile

     

    Sizce nasıl bir beslenme programı yararı olurmu.

    2 günde bir düzenli olarak body building antrenmanı ile uygulayacağım bu beslenme programını.

    oncelikle belirtelim, duzen 2 gunde bir dogru isleyen degil daimi sureklilik gosteren sisteme denir.

    gercek sporcu yilin 365 gunu , her daim beslenme dietine sadik kalan adamdir ve bu butce (butcen kadar yersin) ile degil ciddiyet ve disiplinle dogru orantilidir.

    antreman gunleri protein shake'ini ictin, diger bos gunlerinde ihtiyac yok mu sandin? yada sandirdilar ?..

    dietine gelirsek aksam yemegi 19:00 yaklasik 1 kg tavuk

           antreman sonrasi yemegi 21:00 yaklasik 1 kg tavuk 

    +_____________________________________________                                                                        

                                                                             2 kg tavuk  (boyle et yenmez , yensede 1'er kg seklinde veya sadece tavuk olarak tuketilmez.

    600 gr'a indir 300-300 veya 200-200-200 porsiyonlar seklinde,  fazlasi bos kalori , urik asit , posa , karacigere ve kalbe yuk.

    150 gr ton baligi , 100 gr somon , 150 gr yagsiz dana takviyesi ile azalt o 2 kg tavugu saka gibi yazmissin.

    -o-

    jambon nedir ? hindi tercih etmissin ama jambon dogal yiyecek degil , islenmis rafine urun ne kadar hindi de olsa pek ideal degil.

    peynir kasar cikar yerine tuzsuz lor peyniri koy

    -o-

    bcaa , creatine , karbonhidrat tozu alacam demissin, 21:00 son yemek icin gec bana gore (o saatte yiyecen de , yatana kadar ne kadarini hazmedecen dersek, gainera para vermeyip; bir iki takviye ile son menuden zaten dogal gainer olarak faydalanabilirsin) 

    gainerlar icleri ivir zivir gereksiz maddelerle doldurulmus , servis sayilari dusuk fiyatlari yuksek gereksiz pazarlama unsurlari. kilo almak istiyorsan kendi gainerini yap.. sut+muz+findik-fistik ezmesi+yulaf+bal muhtemelen yapabilecegin en iyi gainer olur (y)

    su asamada bcaa , creatine para verme 2 kg zaten sadece tavuk yiyecem diyorsun, dietinin ici bcaa ve creatine dolu. (bcaa'ya ihtiyacin olacak extreme bi faaliyetin icinde de oldugunu dusunmuyorum, 8-10 saat yemek yememis uykudan kalkmis oruclu metabolizme ile ac karnina kardio , antreman, kosuya mi cikiyorsun?)

     


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
Toplam Hit: 1884 Toplam Mesaj: 30