folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bu Dersler Gerekli Mi ?



Bu Dersler Gerekli Mi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    mortyr bunu yazdı:
    -----------------------------

    E < ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/"> ğitim sistemimiz yanlış arkadaşlar. Kesin ve net.

    Ben ki bir fen lisesi öğrencisi olarak bu kadar yükü kaldıramıyorum.

    İnsanın ilgi alanları küçük yaştan belirlenmeli ve ona göre mesleği de küçük yaşta belirlenerek eğitim almalı bence. Zaten ilgi alanına göre mesleğinide sevecektir..


    ----------------------------- 

     

    zaten olay bu hoca.Lisede yönlendirme.Lisede bilgisayar mühendisi olacaklara ağır fizik, kimya, biyoloji vermeyecekler.Sadece genel kültür seviyesidne.

    Ben lisede programlamaya giriş, matematik, mantık derslerini ağırlıkta almalıyım.Diğerleri az ve genel kültür.Ayrıca %100 ingilizce olmalı kesinlikle !.Bilim dili ingilizce.Daha sonra öss gibi bir sınav yaptıkalrında bilgisyarla, rgoramlama , matematik ve mantık ile ilgili bilgiler soracaklar.Biyoloji, kimya değil.Ona göre geçiş olacak.Böylece eleman üni sınavını kazanamasada istediği iş konusunda 4 sene eğitim almış olacak.Birde üni kazanırsa +4 sene.Buda demektir çok sağlam adamlar.

    Başkası doktor olmak ister, aynı şekilde olcak.Meslek eğitimi lisede verilmeli ! Başkası esnaf mı olmak istiyor ? İşletme lisede 4 sene verilecek.Sonra 2 sene isterse üni okusun.Gerek yok matematik, fizik, biyoloji, kimya vermeye.ADama işletmecilik konusunda dersler vereceksin.

    ------

    Bana biyoloji öğrettiler, össde sordular ne boka yaradı ? Şimdi bilgisayar mühendisliğindeyim.Sokayım hücre bölünmesindeki ağ ipçiğine.Hala ne olduğunu bilmem.Saçma salak şeyler.Bunu öğret eyw ta sorma.Sadece genel kültür olsun.

    Yani bilgisayar mühendisine kimya, biyoloji, fizik, matematik, bilgisyaar programlama, mantık vs.. öğretsinler.Ders saatlerini ayarlayıp.Fakat sınada matematik, programlama, mantık sorsunalr.Diğerlerine gerek yok !

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    mortyr bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    E < ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/"> ğitim sistemimiz yanlış arkadaşlar. Kesin ve net.

    Ben ki bir fen lisesi öğrencisi olarak bu kadar yükü kaldıramıyorum.

    İnsanın ilgi alanları küçük yaştan belirlenmeli ve ona göre mesleği de küçük yaşta belirlenerek eğitim almalı bence. Zaten ilgi alanına göre mesleğinide sevecektir..

     


    -----------------------------

     

    zaten olay bu hoca.Lisede yönlendirme.Lisede bilgisayar mühendisi olacaklara ağır fizik, kimya, biyoloji vermeyecekler.Sadece genel kültür seviyesidne.

    Ben lisede programlamaya giriş, matematik, mantık derslerini ağırlıkta almalıyım.Diğerleri az ve genel kültür.Ayrıca %100 ingilizce olmalı kesinlikle !.Bilim dili ingilizce.Daha sonra öss gibi bir sınav yaptıkalrında bilgisyarla, rgoramlama , matematik ve mantık ile ilgili bilgiler soracaklar.Biyoloji, kimya değil.Ona göre geçiş olacak.Böylece eleman üni sınavını kazanamasada istediği iş konusunda 4 sene eğitim almış olacak.Birde üni kazanırsa +4 sene.Buda demektir çok sağlam adamlar.

    Başkası doktor olmak ister, aynı şekilde olcak.Meslek eğitimi lisede verilmeli ! Başkası esnaf mı olmak istiyor ? İşletme lisede 4 sene verilecek.Sonra 2 sene isterse üni okusun.Gerek yok matematik, fizik, biyoloji, kimya vermeye.ADama işletmecilik konusunda dersler vereceksin.

    ------

    Bana biyoloji öğrettiler, össde sordular ne boka yaradı ? Şimdi bilgisayar mühendisliğindeyim.Sokayım hücre bölünmesindeki ağ ipçiğine.Hala ne olduğunu bilmem.Saçma salak şeyler.Bunu öğret eyw ta sorma.Sadece genel kültür olsun.

    Yani bilgisayar mühendisine kimya, biyoloji, fizik, matematik, bilgisyaar programlama, mantık vs.. öğretsinler.Ders saatlerini ayarlayıp.Fakat sınada matematik, programlama, mantık sorsunalr.Diğerlerine gerek yok !


    -----------------------------

     

    sadece birkaç bişey demek istiyorum bilgisayarların şuan kullanım amacı ne

    bir kaç depo otomasyonumu yada hastane otomasyonu muhasebe programımı yada bilgisayar oyunlarımı

    yoksa simule etmek canlandırmak mı

    makine parçasının mukavetmek hesaplamalarımı

    yoksa ısı dağılma hesaplamarımı

    yoksa iklim modellemelerimi

    manyatik alan hesaplamalarımı

    akışkan hesaplamalarımı

    biyonik uzuv araştırmalarımı

    düşünce ile makine yönetimimi

    sence hangisi

     

    ben bilgisayar mühendisi olacam bana bilgisayardan başka bişi öğretmeyin diyen adam ne yapacak söylesene bana

    hadi çok iyi bir program yazdın ne için(başka bir mühendis içinmi bir doktor içinmi bir bilim adamı içinmi(fizik,kimya,matematik,biyoloji)) kim için yapacaksın o bilgisayarı kim için geliştireceksin? yazacaksın o programları?

    mühendis olacak adam bilim dediğmiz şeyi sıradan insanlara hizmet edecek hale getiren adamdır

     

    neymiş efendim lisede bana ne istiyorsam öğreteceklermiş ben hangi alan istiyorsam onu göstersinlermiş herşeyi geçtim

    bir üniveristede ortalama 90 bölüm var diyelim(ki daha fazladır)  her bölüm için sınıf açsan 90 sınıf ederki bu bir sene bunu 4 le çarptığında 360 sınıf olmalırdır bir lisede :S önerdiğiniz dahice eğitim fikri bu mu?

    ki liseyi herkes okuyor üniversiteyi lise biteren her 10 kişiden biri okuyor:S

    sence hangisi daha mantıklı lisedemi alanlara ayrılmak üniversitedemi :S

     


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptanMagaraAdami
    KaptanMagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2009
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    mortyr bunu yazdı:
    -----------------------------

    E < ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/"> ğitim sistemimiz yanlış arkadaşlar. Kesin ve net.

    Ben ki bir fen lisesi öğrencisi olarak bu kadar yükü kaldıramıyorum.

    İnsanın ilgi alanları küçük yaştan belirlenmeli ve ona göre mesleği de küçük yaşta belirlenerek eğitim almalı bence. Zaten ilgi alanına göre mesleğinide sevecektir..


    ----------------------------- 

     

    zaten olay bu hoca.Lisede yönlendirme.Lisede bilgisayar mühendisi olacaklara ağır fizik, kimya, biyoloji vermeyecekler.Sadece genel kültür seviyesidne.

    Ben lisede programlamaya giriş, matematik, mantık derslerini ağırlıkta almalıyım.Diğerleri az ve genel kültür.Ayrıca %100 ingilizce olmalı kesinlikle !.Bilim dili ingilizce.Daha sonra öss gibi bir sınav yaptıkalrında bilgisyarla, rgoramlama , matematik ve mantık ile ilgili bilgiler soracaklar.Biyoloji, kimya değil.Ona göre geçiş olacak.Böylece eleman üni sınavını kazanamasada istediği iş konusunda 4 sene eğitim almış olacak.Birde üni kazanırsa +4 sene.Buda demektir çok sağlam adamlar.

    Başkası doktor olmak ister, aynı şekilde olcak.Meslek eğitimi lisede verilmeli ! Başkası esnaf mı olmak istiyor ? İşletme lisede 4 sene verilecek.Sonra 2 sene isterse üni okusun.Gerek yok matematik, fizik, biyoloji, kimya vermeye.ADama işletmecilik konusunda dersler vereceksin.

    ------

    Bana biyoloji öğrettiler, össde sordular ne boka yaradı ? Şimdi bilgisayar mühendisliğindeyim.Sokayım hücre bölünmesindeki ağ ipçiğine.Hala ne olduğunu bilmem.Saçma salak şeyler.Bunu öğret eyw ta sorma.Sadece genel kültür olsun.

    Yani bilgisayar mühendisine kimya, biyoloji, fizik, matematik, bilgisyaar programlama, mantık vs.. öğretsinler.Ders saatlerini ayarlayıp.Fakat sınada matematik, programlama, mantık sorsunalr.Diğerlerine gerek yok !


    -----------------------------

    Sisteme karşı çıkar gözükse de sistemin kendileştirdiği bireyin düşünceleri bundan daha olmazdı zaten. Edebiyat, felsefe veya yaşamın coşkusu veya en önemlisi bireyin kendisi nerede?

    Her türlü olguya böylesine dar bir bakışla bakmamak gerekir. 

    Kaldı ki sistemin kötü işlemesi sistemin hiç işlemediği anlamına gelmez. Bilişim teknolojilerinden laf açılmış; piyasada karın doyuracak vasat bir web yazılımcısının bilebildiğinden daha fazlasını öğrenmek çok çok bir senelik çalışma ve tecrübeye bakar. Daha fazlası için "bilgisayar mühendisi" olmak, hem de özel bir üniversitede üzerine para vererek, hiç de gerekli değil. Bilgisayar mühendisi olmak kötü bir şey veya şöyle böyle olduğu için değil de aynı bakışı kazanmak için bilgisayar mühendisi olmaya gerek olmadığından(Aksi doğrudur diyen varsa bilişim sektörüne yön verenlerin hayatına bakabilir elbette).

    Peki daha fazlasını, sıradan bir bilişimci olarak bir bilgisayar mühendisinden fazlasını, yapabilmek mümkünse bunun imkanı nedir? Sorunun cevabı belli bir bilinç düzeyine sahip olmaktır.

    O halde belli bir bilinç düzeyine erişmiş herkes ister bilgisayar mühendisi olsun veya olmasın sistemin bağlarından kurtulur ve yaratıcılığını ortaya koyar. Eğer bilgisayar mühendisi olmanın kattığı çok fazla şey var iddiası sürdürülebiliyorsa hala; bu yazıyı okuyan çok fazla insanın kullandığı işletim sisteminin üniversite terk bir adamın şirketinin yazdığını tekrar hatırlatırım.

    Kıssadan hisse; öğrencilik güzeldir, yapmak istediğiniz şeyleri yapmanız için size zaman kazandırır; ama asla sizde olmayan bir şeyi size veremez. Sistemin şöyle böyle olması da kafası çalışan adamı durdurmaz; durduramaz.

    İş bilenin; kılıç kuşananındır.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek

    aldığın tüm dersler özellikle mühendisler için söylüyorum problemlere bakış açını değiştirir.ne kadar çok bilgi o kadar kolay sorun çözümü.


    bunch of idiots around me, yes everywhere.
Toplam Hit: 5002 Toplam Mesaj: 25