folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bugüne Kadar Çektiğiniz En Büyük Acı Ya Da Ölüme Yaklaştınız Mı ?



Bugüne Kadar Çektiğiniz En Büyük Acı Ya Da Ölüme Yaklaştınız Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pompaci
    pompaci's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    ülee en büyük acı unuttuk tabi bünye uyuşmayınca kıl dönmesi ameliyetını ne lokal ne genel bi halt yapamadan 45 dakka canlı canlı kesip biçtilerdi sedyenin kenarını yamultmuştum nası abandıysam bide uyuşma probleminden diş dolgusu var tabi 6 hafta sövdüydüm doktora


    hayat boş pompala çoşşş :):)...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mont-blanc
    mont-blanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    mont-blanc bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı

    ayağımın üstünden 40 tonluk vinç geçtiydi 4 sene önce, başparmak tırnağı hala iptal. şükür bunla kurtuldum ayak gitti dediydim bayılmışım zati sonra :||


    40 tonluk vinc nasıl geldi tepene

    fabrikada vinç var da hocam bizim. peder beyle onun yağına bakıyoduk. ben de bi boktan anlıyo gibi sokuldum iyice. peder hareket ettirince üstünden geçti ayağımın =)

     

    büyük geçmiiş olsun benim çalıştığım tersanede 450 tonluk vinç var


    yıkılma sakın !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    10-11 yaslarindaydim, pek yerimde duramazdim. Babam, amcalarim, amca hala cocuklari falan parktayiz. Ben parkta o barfix cekilen demirlerden birinin ustune ciktim, yuruyorum. Ayaklarimi yan yan basiyorum, guya saglam. Ayagim bir kaydi, kasiklarimda bir anlik yanma, gozlerim karardi. Saga yatmisim, kumun uzerine omzumun ustune dusmusum, hicbirini hatirlamiyorum. Istemsiz cenin pozisyonundayim, babamgil ugrasiyor, bacaklarimi actirir miyim, makina gibi kenetledim bacaklarimi birbirine. Oylece cenin pozisyonunda tek parca doktora goturduler beni. Dislerimi sikmaktan, karnimin agrisindan, basima da agri girmisti. Saatler sonra bakabildim, kasigimda kocaman bir morluk, 1 hafta yuruyemedim. Bildigim en buyuk fiziksel acidir. Bir de birini kovalarken insaatta iki ayagima da civi batmisti, bir de ikinci kattan kuma atlarken, ben betona atlamistim, ayak parmaklarim kirilmisti. Kolum da kirildi. Ama o kasiktaki olay baskaydi


    All I need is a possibility.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    He birde 2 haftadır dişim ağrıyor.

    İşlerin yoğunluğundan dişçiye gidemiyorum geç saatlere kadar çalışıyorum. :D

    Ah ulan ah :D


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emuxa
    emuxa's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı

    ÇÜKÜMÜ KESTİRDİM BUNDAN DAHA BÜYÜK ACIMI VAR AMK

    kökten mı ? :D


    01100101 01101101 01110101 01111000 01100001
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    bi gün öğlen uyandım kollarimin çeşitli noktalarında kizarmalar var garip sekillerde ama kizariklar her iki kolumdada eşit biçimlerde cikiyodu,işe gittim gece 12'de işten çıkarken bütün vücudum kizarmisti ve yaniyodum neyse sabah doktora giderim diyerek eve gittim bi bardak su içtim yattım derinden bi kusma hissi gelmeye başladı yükselerek lavaboya gideyim diye kalktım iyice arttı lavaboya koydum ellerimi aynaya baktım etraf kararmaya başladı bayilicami anladım anneme seslenmek için kapının kolunu tuttugumu hatırlıyorum bayilmisim,ne kadar sürdü bilmiyorum kendime geldim inceden burda olmamam lazım diye bi hisse kapıldım neresi burası bi baktım lavabodayim güç bela kalktım anneme seslenicem sesim cikmiyo yatak odasının kapısını tuttum açtım annem sesime cevap verince bidaha gittim orda kendime geldim hasteneye gittik sikleyenmi var a.q bi serum taktılar bide bi alet taktılar tansiyonmu olcuyo neyse ışte hademenin biri geldi çok elektrik harcıyor bunlar diyerek herhalde aletin fişini çekti elemanın biridr paspas yapiyodu biri buna seslenince aniden dönüp serum hortumunu çıkarttı falan filan saçma sapan bişey ışte

    osckar schindler
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    FantaysLand bunu yazdı

    Geçtiğimiz yaz cankurtaranlık yapıyodum normaldede profesional dalgıçım ztn bir kızın acı acı imdat demesiyle ilkildm deniz fena akıntılı baktım kız gidiyo dayanamayıp atladım suya gidene kadar suyun dibine indi neyse işte yüzdük suyun dibinden çıkardık zar zor getirdim kıyıya bi suni tenefüs kalp masajı derken yeniden hayata döndürmeyi başardım o günden beri çıkıyoruz kendisiyle arada konuşuruz hala anlatıığı kadarıyla boğulmanın çok acı verici olduğunda öle yazıyım dedim işte saygılar

    nick post uyumu detected.d

    Ed.t: Yoğun istek üzerine.

    asa42 tarafından 17/Oca/13 00:57 tarihinde düzenlenmiştir

    İmkansizla imkan dahilinde olanin arasindaki tek fark, insanin kararlilik derecesidir. Tommy L.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    asa42 bunu yazdı
    FantaysLand bunu yazdı

    Geçtiğimiz yaz cankurtaranlık yapıyodum normaldede profesional dalgıçım ztn bir kızın acı acı imdat demesiyle ilkildm deniz fena akıntılı baktım kız gidiyo dayanamayıp atladım suya gidene kadar suyun dibine indi neyse işte yüzdük suyun dibinden çıkardık zar zor getirdim kıyıya bi suni tenefüs kalp masajı derken yeniden hayata döndürmeyi başardım o günden beri çıkıyoruz kendisiyle arada konuşuruz hala anlatıığı kadarıyla boğulmanın çok acı verici olduğunda öle yazıyım dedim işte saygılar

    nick post uyuşması detected.d

    nick post uyumu denir blather :D


    لا إله إلا الله \\\\\\\ Rene t-shirtleri Prada'dan mı sipariş ettin naptın.10 senedir giyiyorum hala rengi solmadı.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    her zaman çektiğim bişey romatizma ağrısı her gün bi yerim ağrıyor lanet olsun 


    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Kayakta olimpiyatcıların atladıgı gibi yerlerden atlayasım geldi.

    süper atladım da inerken sol bacagi femur başından kırdım 3 titanyum çivi taktılar, 2 si hala duruyor. özellikle ilk 15 sn boyunca boyle bir acı olamaz.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
Toplam Hit: 4593 Toplam Mesaj: 68