folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder Cebit Bulusmasi ... Cook Güzeldi // Bütün Resimler Eklendi



Cebit Bulusmasi ... Cook Güzeldi // Bütün Resimler Eklendi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    ###########################

    renenin notu :

    Bütün resimlerin olduğu rar dosyasını,

    ftp://ftp.tahribat.com adresinden 78 mb olarak indirebilirsiniz. 173 dev eserden oluşan bu dosya sadece 59 kupona :)

    resim upload etmek isteyenler benimle iletişime geçsinler...

    ftpye güzel resimler upload eden arkadaşı 3 günlük hava almaya çıkarttık :D


    Bu arada tekerlemeyi tekrar söylemek yok :) Cok dinlemek isteyen seneyede gelsin :D

    yasadiklarimiz ozeti: (anlatilamaz sadece yasanirdi)
    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=20&folderid=32852

    ###########################


    eft beyler gelemyenler cok sey kacirmis bulunmakta.. cok eglenceliydi 40 kisi toplanmistik



    olan olaylarin bir kismi:

    -holyone yolda yine kaybolmus :P
    -turkcell maskotunu ayakustu karambole aldik
    -tahribat toplantisi yaptiq
    -gezdik, toduk we SOMURDUK
    -AMD icn poz werdik


    we daha bir suru eglenceli sey oldu ..

    genelde t-shirtler yuzunden mafya sanilsak ta we kim ne sitesi u tahribat denilsde acikladik..

    resimler upload edilince gorursunuz cok guzeldi.. gelen muridlerde yorum yazsalar guzel olur

    Nerede o eski günler...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhoweb
    muhoweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2003
    Erkek
    hmm güzeldi cidden. fuarda bi boq yoktu ama eğlendik.

    -Tanju Çolak'la tarikatçe poz verdik.
    -Türk telekom kartlarını sömürdük.
    -Piskopat Şövalye'yle savaştık.

    Dandana Çıkada Dandana Çıkada Dandana Çıkada Aleeeeeeeee........
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    SK Ladies'i gördünüz mü ??? (uln cuma gittik, cumartesi fıss:D)

    I find your lack of faith disturbing.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Cebitten bir replik...

    -Bir adamin karisi - "Bey bunlar kim?"
    -Bir adam- "(kisik sesle)Tahribatmış- Tahribat"

    ---
    Guzel gecti gelmeyenler cok sey kacirdi fotolar upload edilirse anlarsiniz neler kacirdiginizi...sempoyum verdik resmen manyak oldu...Turkcel Cell-o nun antenlere Sorci asilinca adam oluyordu sonra tarikatca adamin ustunde zipladik...falan..aradan 1saat gecti baktik "abi beni bunlar dovdu" edasiyla birileri geldi guvenligi falan cagirmis boynumu kiriyorlardi abi diyor...sonra guvenlik sizi disari almak zorundayim falan dedi zaten giristede taskinlik yapitiniz dedi(holy ve rene gelirken ortaligi ayaga kaldirdikta)...neyse underzero hacim duruma mudahale ederek guvenligi def etti...o arada cocuk benim aydin dogan sirketinde tanidigim var sitenizi hack ettirecegim gibi birseyler zirvalayinca herp birlikte dalioduk cocuga sonra garibim hizli hizli uzaklasti...:) olaydan hemen sonra kokainman ir2 ye "olm niye dalmadik adama" dedi ir in cevap manyak...siktir olm 2 metre adam neresine dalacam :)....yani kisaca cebit bilisim fuarini panayir yerine cevirdik :)...

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    geç bunları resimleri upload edin :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    Underzero we noyan duyun seslerini resimleri upload edin

    Nerede o eski günler...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek
    sizin gittiniz gün arkadasta ordaymıs - arada buraya takılıo, bakmıs tahribat t-shirtlü abazalar dolaşıo ortalıkta hemen cekmiş bi resim , lan dedim sende katılsaydın abazalara ama katılmamıs iste :D durun hemen upload ediom :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlmorA
    AlmorA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2006
    Erkek
    biz de dershanede sürünelim hayat mı bu be isyanlardayım huleyn seneye hiç bi kuvvet beni tutamaz. Neyse resimleri bekliyoruz (:

    mat2yi 25 tane yapmadan HUKUK FAKÜLTESİ"ni KAZANAMAZSIN. Çalıııış.. mat1"i full yapsan nolacak git türev integral çöz. mına godumun
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spyMASter
    spyMASter's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    hehe çok güzeldi cebit buluşması celo olayı toplantımız herşey çok güzeldi : ) fotolar upload edilsinde bir bakalm
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Muridlerden oyle kariya kiza salkan pek yoktu :) maketlere sarilip foto cektirdiler... bir arada rene ile yururken adamin birisi gelip parayla egitim veriyormusunuz dedi :) ...

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek
    yarılllllllllllllllll tam yarılma anı :D
Toplam Hit: 35873 Toplam Mesaj: 322