folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder Cebit Bulusmasi ... Cook Güzeldi // Bütün Resimler Eklendi



Cebit Bulusmasi ... Cook Güzeldi // Bütün Resimler Eklendi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    lan tam benim stil ortammış yaw nasıl kaçırdık aq tüh bea bende şans olsa zaten kız dogardım aq
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Genki hoca visual studio getirdim ama gelmedin sordum hatta genki nerede diye...lga da gelmis haberimiz yok sonra ayak yapiyor compi dedim bakmadin diyor ...nereden bagirdiysa artik compi diye duymadim bile...yoksa hep beraber surttuk...

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    ya abicim ne yapim ya .okul işleri yüzünden unuttuk anasını satayım ya. yoksa gelmezmiydim bee :((:(:(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    off ulan off

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    anlaşılan hüsoda gitmemiş :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    amele ismini çok kez dile getirdi arkadaşlar amele de burda olsaydı diye :))) holy hojama yol gösteren gprs sisteminin a.q. :))

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek
    oda war holyone arabayla 2 gprs warken kaybolmus :D abi onun icinde bi program yazin :D

    Nerede o eski günler...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    vay be,ne güzel geçmiş la,compü beni de alsaydın yanına be :)
    keşke fırsat bulup gidebilseydim.iyi dalga geçilmiş. :)

    instagram.com/bilal__hoca >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    bomboş duruor.. adınıza cok sewindim gidenler adına inş.. bi gün kısmet olursa bizde geliriz..

    NesTo | same shit diffirent asshole
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    a.q para bekliyodum gelmek için
    çarşamba gelecekti güya
    ta cuma günü aldım
    10000 ytl kadar ödemem wardı
    pederin fıtığı azdı yürüyemiyodu işler bana kaldı tahsilat söförlük
    amelelik
    bide çrşamba günü parmağım kırıldı
    ööle yaraq gibi kaldım a.q
    emrah a döndüm acıların çocuğu gibi talihimi sikeyim

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
Toplam Hit: 35867 Toplam Mesaj: 322