Çiğköfteci Açma Maliyeti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    Dobaı ıvırı zıvırı tutabilir hacı bencede okadar


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    Rüzgar işine gireyim dedim, işte öyle bir bürokrasi var ki anlatamam, 50 yerden onay istiyorlar, hani yap ama yapma derler gibi

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı
    GusFring bunu yazdı

    Marka "Çiğ Köfteci Sait" mi hocam, çok güzel çiğköfte yapıyor amk.

    yok hocam pan.

    ankara menşeili firma. çok güzel yapıyorlar.

     

    benim düşündüğüm yerde lise var, üniversite yurdu var 2 tane. ve çiğköfteci yok. :D

    pan güzeldir yaaa..

    etsiz adı altında çok daşşaklı çigköfteleri var. severek yiyoruz :D 


    http://www.leyladansonra.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek
    glaurung bunu yazdı

    Rüzgar işine gireyim dedim, işte öyle bir bürokrasi var ki anlatamam, 50 yerden onay istiyorlar, hani yap ama yapma derler gibi

    rüzgar işi nela


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    dead_march bunu yazdı
    glaurung bunu yazdı

    Rüzgar işine gireyim dedim, işte öyle bir bürokrasi var ki anlatamam, 50 yerden onay istiyorlar, hani yap ama yapma derler gibi

    rüzgar işi nela

    çiğköfte rüzgarı :D

     

    barış biliyor panı :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek
    dead_march bunu yazdı
    glaurung bunu yazdı

    Rüzgar işine gireyim dedim, işte öyle bir bürokrasi var ki anlatamam, 50 yerden onay istiyorlar, hani yap ama yapma derler gibi

    rüzgar işi nela

    rüzgar türbini elektirk üretimi

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavitutku
    mavitutku's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2011
    Erkek

    hocam bayilik alırsanız, sait usta veya çiğköftecim i öneririm ikisininkide çok güzel gerçekten..


    +yüzüme baq -hanqisine ?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    mavitutku bunu yazdı

    hocam bayilik alırsanız, sait usta veya çiğköftecim i öneririm ikisininkide çok güzel gerçekten..

    bayiliksiz olmaz malesef hocam. ozaman çiğköfte üretimi olyor onun izni filan daha çoktur. birde sürekli aynı tadı yakalamak problem.

    bayilikte sürekli aynı tat oluyor.  pan ı düşünüyorum marka olarak. o da cok iyi.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı
    mavitutku bunu yazdı

    hocam bayilik alırsanız, sait usta veya çiğköftecim i öneririm ikisininkide çok güzel gerçekten..

    bayiliksiz olmaz malesef hocam. ozaman çiğköfte üretimi olyor onun izni filan daha çoktur. birde sürekli aynı tadı yakalamak problem.

    bayilikte sürekli aynı tat oluyor.  pan ı düşünüyorum marka olarak. o da cok iyi.

    hocam dükkanmı açıcan standtmı


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    istanbulda  var elezıglı çiğ köfteci  oda güzel oluyor bayilik veriyormu bilmiyorum ama onu önerebilirim.

     

    bide bu benimde var aslında aklımda ama  öyle makine çiğ köftesi degil  hani  gerçekten  yoğurma çiğ köfte  ustası bulup  hani taze taze 

    yoğuracak  duruma göre 2 usta bile olabilir  bende böyle  bişey düşünüyorum .

     

    dolap dükkan masrafı yine ayni olur  belki  tek dert o ustaların ne kadar paraya çalışabileceği.

     

    böyle bişeyin maliyeti ne olabilir onuda merak ediyorum fazla bayileşmede olmaz ama parmaklada gösterilirsin bu durumda.

     

    zamanla bayilikte verilir ama  şartlar belli olucak falan  hem  istihdamda olur  falan belki birilerine 


    Nev-i Şahsına Münhasır.
Toplam Hit: 14637 Toplam Mesaj: 51