folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Doğru Şekilde Vücut Geliştirme



Doğru Şekilde Vücut Geliştirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    Merhaba müritler, son 3 senede ayrı zamanlarda olmak üzere 2 kere salona yazıldım ama iki sefer de 3 ay gittim bıraktım bir türlü devam edemedim baya sabır ve hırs gerektiren bir olay hele ki salonda kafa dengi biri yoksa çekilmiyor.Her neyse sorum şu ki; Kısa zamana kadar ihtiyaç duymuyordum ama son birkaç ayda geçirdiğim rahatsızlıklardan dolayı delicesine kilo verdim 1.82 boyumla 66 kiloya kadar düştüm, şimdi benim adam gibi dengeli kilo almam lazım dolayısıyla tekrar yazılmayı düşünüyorum ancak bu salonlarda hep gördüğüm garip toz kullanan tipler var şişik şişikler ama pamuk gibi vücut yani hiç kas gibi durmuyorlar, bana kalırsa baya iğrenç yani.bu tarz vücut istemiyorum ama yine de biraz vücudumu şişirmem de gerekiyor ne yapmam lazım, düz mantık baştan biraz bu tozlardan kullanıp sonra bırakıp sürekli sıkılaştırma mı yapmam gerekiyor?

    Toz yerine doğal şekilde de alınabiliyor bu proteinler sanırım ama bodyforumtr de biraz okudum günde yarım kilo çökelek, 1 litre süt, 5 yumurta beyazı felan yiyor adamlar şaşırmışlar.Bunu hayatta başaramam, başarana da saygı duyarım orası ayrı :D

    önemi var mı bilmiyorum ama yaş 21.Tecrübeli arkadaşlardan önerilerini bekliyorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyramiD
    PyramiD's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    pilav , makarna , yiyebildiğin kadar yumurta beyazı , haşlanmış tavuk ve kahvaltını sağlam yap .. 

    PyramiD tarafından 08/Oca/13 00:49 tarihinde düzenlenmiştir

    Merhabaaaaa
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Sigara içiyormusun ?


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek

    Oncelikle boyle on yargili mesaj atmadan o toz dedigin suplamentlerin ne oldugunu ve ne icin ve ne kadar kullanildigini arastirmani ve daha sonra yorum yapmani oneririm..

    Oncelikle kilo almak istiyorsan boydye basladigin da  gunluk karbohitrat, protein ve yag ihriyacini  bulup bu oranda beslenmen gerekir..

    O pamuk gibi duran kaslar o adamlarin bulk doneminde olduklarindan dolayi oyle gorunuyor.. Define antremanlari bittikten sonra kuru ve siki bir gorunume kavusurlar....

    O tozlar sadece yardimci gorevi gorurler  sen  nasil diyorsan 1 litre süt, 5 yumurta beyazı felan yiyor adamlar ki bir pro icin veya bu isi ciddiye alarak yapan birisi icin 5 yumurta yarim kilo lor hicbirseydir.. Bunlarla alinan kalori ve yag miktarini hic saymiyorum..  Bu adamlar ve sporcular icin suplamentler can kurtaran konumundadir.. Neyse sadede gelelim..

    Sana sevdigim bir arkadasimin bir zamanlar yazar oldugu  ve cok guzel bilgilerin paylasildigi bir siteden  okuman gerektigina inandigim bir makale verecegim..

    http://www.vucutbilim.com/beslenme/makaleler/163.html

    mclaren tarafından 08/Oca/13 03:01 tarihinde düzenlenmiştir

    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek

    konu takip


    imza imza dedik ne yazsam diye düşünüyorum amk kaldırın geri
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek
    mclaren bunu yazdı

    Oncelikle boyle on yargili mesaj atmadan o toz dedigin suplamentlerin ne oldugunu ve ne icin ve ne kadar kullanildigini arastirmani ve daha sonra yorum yapmani oneririm..

    Oncelikle kilo almak istiyorsan boydye basladigin da  gunluk karbohitrat, protein ve yag ihriyacini  bulup bu oranda beslenmen gerekir..

    O pamuk gibi duran kaslar o adamlarin bulk doneminde olduklarindan dolayi oyle gorunuyor.. Define antremanlari bittikten sonra kuru ve siki bir gorunume kavusurlar....

    O tozlar sadece yardimci gorevi gorurler  sen  nasil diyorsan 1 litre süt, 5 yumurta beyazı felan yiyor adamlar ki bir pro icin veya bu isi ciddiye alarak yapan birisi icin 5 yumurta yarim kilo lor hicbirseydir.. Bunlarla alinan kalori ve yag miktarini hic saymiyorum..  Bu adamlar ve sporcular icin suplamentler can kurtaran konumundadir.. Neyse sadede gelelim..

    Sana sevdigim bir arkadasimin bir zamanlar yazar oldugu  ve cok guzel bilgilerin paylasildigi bir siteden  okuman gerektigina inandigim bir makale verecegim..

    http://www.vucutbilim.com/beslenme/makaleler/163.html

    makaleyi ayık kafayla okuyacam yarın teşekkürler hocam, o pamuk dediğim görüntü dediğim gibi benim 3 ay boyunca gözlemlediğim birşey sonradan o adamlar sıkılaşmışlar bi beckham olmuşlarsa bilemem :)

    ön yargılı olma meselesine gelirsek, ben sporu insanın doğasından ayrılmadan bedeninin sınırlarını zorlaması olarak görüyorum, onun için doğal olmayan yollarla geliştirmek her ne kadar çok çalışsalar da çok fedakarlıklar gösterselerde sempati duyamayacağım birşey.Görüş meselesi yani

     @Melik

    içiyordum hocam ama bu son dönemdeki hastalıklarımdan biri de gastrit ülser felan olunca midem pek dayanıksız oldu bıraktım gibi birşey şu an çok az içiyorum.

    XpertVision tarafından 08/Oca/13 04:41 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek

    Yaziyi okurken kafan karismasin diye yaziyorum kilo basi  kaliteli protein, karbonhitrat degerleri onlar(yemen gereken et,balik,tavuk,yumurta lor vs den aldigin).. Yedigin diger urunlerden alacagin extralari da sayarsak(saltalar,soyali maddeler,bakliyat fasulye mercimek vs) 90 kiloda birisi icin 180 ile 200 grama denk gelir..

    Yani kilo basi 2 g 2.2 gram proteine denk geliyor asagi yukari kaliteli ve dusuk kaliteli..

    Makalede bulk ve diyet olarak iki yemek plani vermis  oradaki oranlari gorunce nedemek istedigimi daha iyi anlarsin..


    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

      Hocalar madem güncel konu var buraya yazayım.Şimdi internette bir sürü progression videosu var.Adam 15 haftalık çalışmasını çekmiş videoya falan.Bakıyorum adama ilk 10 hafta çok bir değişiklik yok adam kendi bile diyor bırakma isteği oluştu diye.Sonra 5 hafta daha çalışıyor adamın kaslar birden ortaya çıkıyor bunun sebebi nedir ?

     


    طדṮ
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Ben de yillarca kilo alamayip metabolizmami sucladim. Sonra spora basladim ve yaklasik 2 ayda 16 kilo aldim.


    while (1<2)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReeX
    ReeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2012
    Erkek

    Dostum spor + beslenme ve dinlenme çok önemli

    Yağı tuzu şekeri tamamen kesiceksin hiç yemiyeceksin özel günlerde dahi  beslenme programı hazırlayacaksın 

    Tavuk göğüsü yağsız şekilde ( protein ) yada , Ton balığı yiyeceksin bu yağını süzüp ( protein ) yanında makarna veya plav yiyeceksin buda karbon hidrat

    Yumurtada yemen gerek yumurta yiyemiyorsan bir sürü tarif var youtubeden bak yumurtayla yapılan sporcu yiyecekleri var kek tarzı "Protein pancake " yaz çıkıyor günlük 2 - 3 öğün yiyorsan bunları biraz kısıp bu programdaki yiyecekleri 4-5 öğüne taşıyacaksın bir gün bile bu düzene uymadığın zaman suçluluk hissetmen gerek okadar kafana yerleştiriceksin.

    Bir gün spor yaptın ertesi günde yapmak istiyorsun diyelimki  farklı kas gruplarını çalıştıracaksan tamam fakat dün çalıştırdığın kas gruplarını çalıştıracaksan sakın yapma 1-2 gün dinlenmesi gerek o kas gurubunun 

    Spor olarak tavsiyeme gelirse : 

    Azimin varsa arttırılabilir dumbell set al 20-50 kg arası bitanede sağlam barfix barı + internetten spor programı araştır ev ortamı için tamamdır

    Pancake denilen şu :

    http://www.youtube.com/watch?v=F6xR2G46JCQ

    Daha fazla yumurta yiyebilirsin böyle fakat 3-4 tane ye sarısını yemiyorsun sarısını günde 2 taneden fazla yememeye bak 1 tane ye sadece

    ReeX tarafından 08/Oca/13 12:48 tarihinde düzenlenmiştir

    Gimme Some Tits
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    teşekkürler arkadaşlar, yazın yine spor yaparım ama kışın boş gibi, evde zaten 5 kg x 2 dambıl var ara ara zaman geçiriyorum da bence pek de bir etkisi yok çok fazla düzenli çalışmadıkça, yemek meselesine gelirsek ben yumurta seven bir insanım durup duruken de gidip 2tane yerim orası ayrı da gidip de hergün 10 yumurta yarım kilo tavuk göğsü bu tarz programlara uyamam bir gün dışarı çıksam yemeğiydi içkisiydi anında bütün programım bozulur.Biliyorum düzenli beslenemedikten sonra spor bir hiç olur ama işte bunu çekebildğim kadar makul seviyeye çekmem gerekiyor :)

Toplam Hit: 1452 Toplam Mesaj: 12