folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Dövme Yaptırmak İstiyorum(Öneri)



Dövme Yaptırmak İstiyorum(Öneri)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    Evet mürid(e)ler dövme yaptırmaya niyetlendim bayadır düşünüyordum ama son 1 aydır iyice aklıma girdi. ve bugun baya araştırdım netten bi 6-7 saat.

     

    şimdi şöyle bir durum var sonuçta ben bunu yaptırınca ömür boyu benle kalıcak (sildirme falan düşünmüyorum) o yüzden yaptırırken taşımaktan sıkılmayacağım bişi arıyorum. çok abartılı yakuza modeli gibi dövmeler istemiyorum açıkçası küçük ve sade olabilir, veya ön kola dirsekten bileğe bişiler yapılabilir.

     

    ne gibi fikirleriniz olduğunu yazarsanız mutlu olurum. esas olarak Kanji denilen japon yazı stilinde tek kelimelik bişiyler bakıyorum. ama kelime anlamı olarak hoşuma giden birşey olmalı. ve tabiki de kanji olarak da bulabilmeliyim. tutku ve hayal kelimelerini buldum kanji olarak ama, tutku kelimesini kendime çok yakın hissetmiyorum. hayal kelimesinin ise kanji yazılışı göze hitap etmiyor :D

     

    sonuçta belki bilen ve yol gösterecek müridler vardır diye konu açayım dedim. evet fikirlerinizi bekliyorum. mümkünse şöyle olsun böyle olsun demek yerine resim olarak gösterin, veya sadece kelime söyleyin kanji için. bulabilirseniz resimli halinide ekleyin.

     

    evli olsam eşimin adını yazardım ama sevgilimin adını yazmayı uygun görmüyorum nereye gitceği belli olmaz.

     

    bir de lütfen konu geyiğe dönmesin, ciddi cevap vericek arkadaşlar yazsın. dalgaya alıp baltalıyacak arkadaşlar başka konu bulsun mümkünse.


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    koluna :


    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    resim gözükmüyor :S


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    sir bunu yazdı:
    -----------------------------

    resim gözükmüyor :S


    -----------------------------

    Demek istediği

    http://www.sevdimseni.com/resimler/1291145140_ataturk_imzasi.jpg


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.guzel-resimler.org/data/media/191/ataturk_kocatepe_ufak.jpg

    şunu koluma yaptırırdım.Bilek kısmına kafa, dirsek kısmına ayaklar gelicek şekilde.Güzel otururdu bence.

    bide şu var;

    http://allwomenstalk.com/wp-content/thumbs/32056.jpg

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    lan borçları kapatsam sol kola bilekten dirseğe "iam not a human being" yazdırcam :(


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    Melik bunu yazdı:
    -----------------------------

    sir bunu yazdı:
    -----------------------------

    resim gözükmüyor :S


    -----------------------------

     

    Demek istediği

    http://www.sevdimseni.com/resimler/1291145140_ataturk_imzasi.jpg


    -----------------------------

     

    yok hocam siyasal şeyler yaptırmıyorum. saol önerin için.


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    sir bunu yazdı:
    -----------------------------

    Melik bunu yazdı:
    -----------------------------

    sir bunu yazdı:
    -----------------------------

    resim gözükmüyor :S


    -----------------------------

     

    Demek istediği

    http://www.sevdimseni.com/resimler/1291145140_ataturk_imzasi.jpg


    -----------------------------

     

     

    yok hocam siyasal şeyler yaptırmıyorum. saol önerin için.


    -----------------------------

    Atatürk? ..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    benim için Atatürk yapmakla Osmanlı tuğrası yapmak arasında fark yok. konu polemiğe dönmesin.


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    expert
    expert's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2002
    Erkek

    valla kardeşim öncelikle iyi düşün...

    ben ilk dövmemi yaptrrken bi sene falan düşünmüştüm.. sonuçta hep vücudunda taşıyacaksın...

    iyi bir yere yaptr... az paraya kıyacan yapacak bişi yyok...

    model seçerken akıl alma bence :S

    öenmli olan şeyleri ben ufak ufak yaptırıorum.. gerçi 2 kolumdaki de pek ufak sayılmaz ama.. benden bu kadar bişi olursa pm at..


    la bi git xD çoğu konuyu okurum. çok azına post atarım :D çok önemliyse pm at.. kaanabak kardeşimm, seni unutmayacağım.. :(
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samurai
    samurai's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    samurai yazdır

     

    yada dur yazdırma o benim nickim


    Mart 31 cekiyorsa Tahribat napsin...
Toplam Hit: 9793 Toplam Mesaj: 41