folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Dünya Bu Tartışmayı Konuşuyor



Dünya Bu Tartışmayı Konuşuyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    g2k bunu yazdı:

    -----------------------------

    vs vs vs

     

    -----------------------------

     

    önce sorgulamanız gerekirken.. adam sorgulamış alıntı yapmış cevapları görmüş tatmin olmuş. büyüklerin dediğine he diyecek olsa, şu konuyu okuyup cvp bulmaya uğraşmaz olurmu öyle saçmalık derdi.sorgulayıp inanmamız gerektiğini kim söyledi orayı da kaçırdım ben, veya inandıktan sonra sorgulayamadığımızı.  kimse koyun değil, ama sen insanları yaftalamayı bırakmayı öğren bence.

     

     


    -----------------------------

    ya bırak hocam şu yazıyı okuyup da tatmin olduysanız daha da birşey demiyorum. Allah o dönemin araplarının anladığı şekliyle anlatıyormuş da bilimsel anlatım peşinde değilmiş. zaten bizim anlatmaya çalıştığımız da bu kuranda yazılan şeyler o dönemin araplarının bilgi birikimiyle sınırlı herşeyi yaratmış olan tanrının bundan fazlasını biliyor olması gerek ve tüm zamanlara ve tüm insanlara gelmiş bir kitapta 7. yy araplarının bilgi birikimiyle anlatması çok saçma eğer bu sizi tatmin ediyorsa ne diyeyim daha.

    ayrıca büyüklerinin dediğine inan takılma böyle şeylere derken orda smirnoff un takma böyle şeylere lafına iğneleme yapıyordum ama sen anlayamamışsın, çok şaşırmadım.


    g2k[et]tahribat[dat]com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    rappermcs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar yine bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olup sağa sola b.k atmaya başlanmış bile :)

     

    2. videoda adam açık ve net bir şekilde şunu söylüyor: Kuranı kerimde bir elma armut veyahut herneyse anlatılan bir obje senin bildiğin o obje değil senin İDRAK edebileceğin bir objedir.Evet Dünya düz olabilir. Neden mi şöyle düşün bir kere senin şuan dünya üzerinde bulunduğun koordinatlar ile benim şuan bulunduğum koordinatlar arasında bir zaman farkı var biliyormusun?? Yani sen ve ben aynı zaman diliminde yaşamıyoruz.. Eğer bir gün paralel evrenler net bir şekilde açıklanırsa geçmiş ve gelecek gibi kavramların gerçek olmadığı ispatlanmış olacak.

     

    Uzatmadan lafın kısası: Fizik bir üçgene üçgen derken Kuantum fiziği kare diyebilir bu gayet tabi normaldir. Önce araştırın yorumlayın öğrenin en son konuşmayı DENEYİN!

     

    -----------------------------

     

    he la he bu da yeni taktik, baktılar kıvıramıyorsun kuantuma göre heryer düz diyorlar.

    kuran da ne kitapmış arkadaş kuantuma göre yazılmış.

     

    tek bi soru sorucam : kuantumda da yuvarlaklık falan kesin kanıtlanırsa kuranı reddedecek misiniz?

     

    bu sorunun cevabı böyle iddiaların samimiyetini gösterir. 

    kaldı ki kuantum fiziği de henüz çözülmüş değildir. daha doğmamıştır bile desek yeridir. ileride kuantumda dünya olduğundan da yuvarlak diyebilirler. veya kuantumun da bi üstü fizik sistemi keşfedilebilir. bunlar gayet mümkün şeyler. hepsini es geçsen bile kuantum fiziği dünya düzdür demiyor ki. anlamamışsınız nelere yoruyonuz.


    -----------------------------

    Sorunun cevabı basit! Ben yobaz değilim din ve ilimin kabul etmediğini ben de etmem. Senin bu sorun varsayım üzerine kurulu olduğu için cevabıda varsayım olacaktır ki var olan herşeyi varsayabiliriz. Bu cümlemi doğru anlayabilirsen senle aynı frekanstayız demektir. Yoksa ötesine gerekte yok zaten..

     

    Evet kuantum belki senin o yuvarlak dediğine kare diyecek ileride ben de zaten bunu söyledim. bildiğiniz bir çok şeyi aslında yanlış biliyorsunuz. :):)

     

     edit: Sakın kimse din ve ilim aynı şeyleri savunmaz zıt kavramlardır gibi moloz bi yaklaşımda bulunmasın ben bunu ispatlamaktan bıktım..

    Din (Bana göre islamiyet) fiziği hatta sizin sadece adını telaffuz edebileceğiniz kuantum fiziğini açıklar..

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. #herseycokguzelolacak
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuwelAsK
    HuwelAsK's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    Allahın iman nasip etmediği,kalbini sadece kan pompalamaya adapte ettiği mühürlü kulaklara fazla bir şey kar etmez.

    Konudaki üç beş müslüman arkadaşa da tavsiyemdir:

    Dizikolik,haram helalden habersiz,kalbini çöplüğe çevirmiş bir insanın mekanına Allah'ı sokmak büyük meseledir.

    Üç beş güncel jargon ve astro fizik kitabı okuyan "gittim ,baktım Allah yok"(haşa) demeye başlıyor.

    Bu zaman da imanını kurtaranı bile kendi ölçülerimle bakınca kaptan görürüm.

    Allah kimseyi imanıyla denemesin,pat pat düşüyor Fatih'in torunları


    Wordpressten tiksiniyorum
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    rappermcs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    rappermcs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar yine bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olup sağa sola b.k atmaya başlanmış bile :)

     

    2. videoda adam açık ve net bir şekilde şunu söylüyor: Kuranı kerimde bir elma armut veyahut herneyse anlatılan bir obje senin bildiğin o obje değil senin İDRAK edebileceğin bir objedir.Evet Dünya düz olabilir. Neden mi şöyle düşün bir kere senin şuan dünya üzerinde bulunduğun koordinatlar ile benim şuan bulunduğum koordinatlar arasında bir zaman farkı var biliyormusun?? Yani sen ve ben aynı zaman diliminde yaşamıyoruz.. Eğer bir gün paralel evrenler net bir şekilde açıklanırsa geçmiş ve gelecek gibi kavramların gerçek olmadığı ispatlanmış olacak.

     

    Uzatmadan lafın kısası: Fizik bir üçgene üçgen derken Kuantum fiziği kare diyebilir bu gayet tabi normaldir. Önce araştırın yorumlayın öğrenin en son konuşmayı DENEYİN!

     

    -----------------------------

     

    he la he bu da yeni taktik, baktılar kıvıramıyorsun kuantuma göre heryer düz diyorlar.

    kuran da ne kitapmış arkadaş kuantuma göre yazılmış.

     

    tek bi soru sorucam : kuantumda da yuvarlaklık falan kesin kanıtlanırsa kuranı reddedecek misiniz?

     

    bu sorunun cevabı böyle iddiaların samimiyetini gösterir. 

    kaldı ki kuantum fiziği de henüz çözülmüş değildir. daha doğmamıştır bile desek yeridir. ileride kuantumda dünya olduğundan da yuvarlak diyebilirler. veya kuantumun da bi üstü fizik sistemi keşfedilebilir. bunlar gayet mümkün şeyler. hepsini es geçsen bile kuantum fiziği dünya düzdür demiyor ki. anlamamışsınız nelere yoruyonuz.


    -----------------------------

    Sorunun cevabı basit! Ben yobaz değilim din ve ilimin kabul etmediğini ben de etmem. Senin bu sorun varsayım üzerine kurulu olduğu için cevabıda varsayım olacaktır ki var olan herşeyi varsayabiliriz. Bu cümlemi doğru anlayabilirsen senle aynı frekanstayız demektir. Yoksa ötesine gerekte yok zaten..

     

    Evet kuantum belki senin o yuvarlak dediğine kare diyecek ileride ben de zaten bunu söyledim. bildiğiniz bir çok şeyi aslında yanlış biliyorsunuz. :):)

     

     edit: Sakın kimse din ve ilim aynı şeyleri savunmaz zıt kavramlardır gibi moloz bi yaklaşımda bulunmasın ben bunu ispatlamaktan bıktım..

    Din (Bana göre islamiyet) fiziği hatta sizin sadece adını telaffuz edebileceğiniz kuantum fiziğini açıklar..

     


    -----------------------------

     

    he la he

    herşeyi demişin soruya cevap vermemişin. gerçi son cümlenle fazlasıyla cevap çıkar bana.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Vesrella
    Vesrella's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2011
    Erkek
    -

    Yoldaşlar, ölürsem o günden önce yani, - öyle gibi de görünüyor - Anadolu'da bir köy mezarlığına gömün beni ve de uyarına gelirse, tepemde bir de çınar olursa taş maş da istemez hani...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    haşa hiç öyle şey olur mu, o zaman kuantım yanlıştır, baksana nede olsa teori, daha kanun bile olamamış,

    evrim amaaaan kuantum teorisi nerdeeeee yaratılış kanunu nerde, dimi yani?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    nessaj bunu yazdı:
    -----------------------------

    haşa hiç öyle şey olur mu, o zaman kuantım yanlıştır, baksana nede olsa teori, daha kanun bile olamamış,

    evrim amaaaan kuantum teorisi nerdeeeee yaratılış kanunu nerde, dimi yani?


    -----------------------------

     

    sahi la şimdi kuantuma göre düz, kuran onu söylemek istemiş ya. kuantum, evrime göre binde bir bile kanıtlanmış birşey değil. daha teori bile değil aslında.

    bu arada teori de kanunları birleştiren birşeydir. öyle teorinin kanuna dönüşmesi gibi birşey yok ilkokuldaki gibi.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    rappermcs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    rappermcs bunu yazdı:
    -----------------------------

    Din (Bana göre islamiyet) fiziği hatta sizin sadece adını telaffuz edebileceğiniz kuantum fiziğini açıklar..

    -----------------------------

     he la he

    herşeyi demişin soruya cevap vermemişin. gerçi son cümlenle fazlasıyla cevap çıkar bana.


    -----------------------------

     

    bıdıbıdı bıdıbıdı çok mu hoş senin bu tavrın?? 

    Bir çok konuda seninle böyle zıt düşüncelerimizden dolayı birbirimizi eleştirdik. 

    Sen ataistsin veyahut herneyse işte inanmıyorsun ben inanıyorum tek farkımız bu. Sende de 2 kol var bende de 2 tane.. Ben rahatsız değilim ateist insanlardan hristiyanlardan ve bilimum insanlardan. 

    Benim cevaplarım sana veyahut senin düşüncelerine değil. Kesinlikle kişiselleştirmem Ben doğru bildiğimi edebimle savunurum (mevzu bahis vatan değilse).. 

    o yüzden tekrar söylüyorum bıdı bıdı ya gerek yok ihtiyacımız olan tek şey karşıt görüşe saygı..  

     

    Tekrar söylüyorum senin bulunduğun lokasyondaki zaman ile benim bulunduğum lokasyondaki zaman farkı tüm soruların cevabı.. 

    Benim burada saat 15.37.00001 iken aynı anda senin orada 15.37.0009 arada belkide nano saniyelik bir fark var.. Sen daha bunları netleştirememişken gördüğün herşeyin doğru olduğuna nasıl kanaat getiriyorsun anlamıyorum..

    He şu da var materyalist bakış açısı görmediğine duymadığına inanmıyorsa duyguyu düşünceyi nasıl kabul ediyor bende bunu anlamam :)

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. #herseycokguzelolacak
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    nessaj bunu yazdı:
    -----------------------------

    haşa hiç öyle şey olur mu, o zaman kuantım yanlıştır, baksana nede olsa teori, daha kanun bile olamamış,

    evrim amaaaan kuantum teorisi nerdeeeee yaratılış kanunu nerde, dimi yani?


    -----------------------------

     

    sahi la şimdi kuantuma göre düz, kuran onu söylemek istemiş ya. kuantum, evrime göre binde bir bile kanıtlanmış birşey değil. daha teori bile değil aslında.

    bu arada teori de kanunları birleştiren birşeydir. öyle teorinin kanuna dönüşmesi gibi birşey yok ilkokuldaki gibi.


    -----------------------------

    Senin düz dediğin düz değil yuvarlak dediğin belki de kare.. 

    adamlar bu kadar derin düşünüyorlar. bakıp dokunup aaa bu varmış demiyorlar. He bakarsan bu adamları savunuyor gibi duruyorum ama yapmak istediğim tam aksine bu adamları eleştirenlerin doğru olmadığı..

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. #herseycokguzelolacak
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    çeşitli yöntemlerle beyindeki duygu ve düşünceler beyinden yayılan elektromanyetik dalgalar sayesinde farkedilebiliyor,

     

    yook onlar ruhun değil miydi duygu düşünce irade felan? hatta o yüzden kafayı bulunca ruhta kafayı buluyor ya...

Toplam Hit: 8165 Toplam Mesaj: 93