folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder E Sigara Tavsiye?



E Sigara Tavsiye?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    Tayga bunu yazdı
    DadasAdam bunu yazdı
    21li bunu yazdı
    Tayga bunu yazdı
    21li bunu yazdı
    Tayga bunu yazdı
    21li bunu yazdı
    Tayga bunu yazdı
     

    sağolasın kardeş:) son bisey daha soracam bu cihazın trde satışı yokmu:) verdiğim rahatsızlık için kusura bakma:)

    Satışı var ama dışarıdna alına 130 tl burada 350 tl hocam aha dayıya sor: http://www.joyetechelektroniksigaramodelleri.com/urun/kangertech-topbox-nano-fiyat-elektronik-sigara_1508.aspx

    + dışarıdan sipariş verirsek gümrükte takılır mı hocam ? bunun coili yanarsa nereden bulacağız ?

    İçine batarya dahil değilmiş bataryasını nasıl bulacağız ? Çok soru sordum kusura bakma hocam :)

    Gümrükte sıkıntı yok çok sefer aldım hiç takılmadı zaten en ufak bi sorunda ticket açarsın iadeni yaparlar kartına

    https://www.fasttech.com/products/3007/10020329/4321600-authentic-kangertech-clapton-coil-head-5-pack

    Coiller bunlar 0.5 khantal sarımlı olanlar uzun süre dayanır TC modlar zaten coil yakmaz son demine kadar hep aynı performansta çalışır

    Bataryalarda 18650 standardında pil alıcaksın piyasada birçok yerde bulabilirsin dahili bataryalı olanları önermem zaten harici alın elde yedekte taşırsınız .

    http://urun.gittigidiyor.com/bilgisayar-tablet/18650-pil-gercek-3000mah-orjinal-kaliteli-urun-224017238

    Ben bu pili kullanıyorum şuana kadar Samsung Sony ve Sanyo pillerin hepsini uzak farkla ardında bırakacak performansta ayrıca yarı fiyata gayet iyi öneririm.

    Diğer markalardan almak isterseniz Samsung INR ve Sony VTC5 bakabilirsiniz..Modeller önemli çünkü diğer modellerde akım koruması var e sigaraya uygun değil.

    Yurtdışından pil gönderiminde extra kargo istiyolar bildiğim kadarıyla normal kargo paketleriyle gönderilmiyor riskli paket diye .

    https://www.fasttech.com/products/3005/10004491/1405400-single-channel-18650-18350-battery-charger-for

    Böyle bir de şarj aleti almanızda fayda var diğerini daima şarjlı olarak taşırsınız.Normalde Modun üzerinde şarj girişi var bu da alternatif bulunsun.

     

    Son hali böyle olacak demi hocam ?

     

    Bu arada 3. güne girdim 1 dal sigara içtim sigaradan iğrendim. Plasebo falan değil sigaranın o kokusu, ağızda bıraktığı pis tadı farkedince soğumamak elde değil. Esigarayı da bir müddet nikotinli kullanıp nikotinsiz likitlere geçmeyi düşünüyorum. E-sigara nasıl birşeymiş böyle :) 10 yıllık sigara tiryakisine 3 günde sigarayı unutturdu :)


    Tanrıyla senli benli konuşurken; patronlarıyla sizli bizli konuşan yaratıklarız.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayga
    Tayga's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2015
    Erkek

    @Dadasadam evet hocam öyle olucak.

    Kargo paketlerini çok fazla büyük yaptırmayın siz gene de .)

    Edit:Alırken Authentic yazmasına dikkat edin orjinal olanlar onlar aynısının clone olanları da mevcut.

    Tayga tarafından 22/Haz/16 16:24 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek

    arkadaşlar bir sorum daha var bu nikotin miktarını cihazın üzerinden ayarlayabiliyor muyuz

    mesela + ya bastık bi mg. çoğaldı - ye bastık azaldı gibi olmaz dimi, hayal.
    birde bu coillerde direnç mirenç var kafam göt gibi ulan ne almak lazım tam takım şöyle 1 ay yetecek kadarda likit.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Tayga bunu yazdı

    Normalde sigara hiç kullanmadım ama esigarayı bırakamıyorum öyle bi tat öyle bi keyf hele ki kendi aromanızı yaparsanız 

    Ancak burda yeni alacak arkadaşlara önerim madem para veriyorsunuz TC mod alın zaten fiyat olarak fark yok aşağı yukarı aynıdır

    TC (Temperature Control) ısı ayarlı modlarda hem sarımınızda ki telin cinsine göre özel ayarlama yaparsınız hemde likit yakma derdiniz olmaz pil bitene kadar hep aynı keyfi aynı tadı alırsınız.

    @Kreyzi hangi makineyi aldın ?

    @21li nikotinsiz var zaten nikotini de 3-6 mg geçirmeyin boğaz patlatır ciğerinizi söndürür .

     

     

    ijust2 aldım hocam bi elemandan. yanında likit, tel ve az buçuk pamuk vardı deneme için uygun geldi fiyatı. bugün iftardan sonra ilk kez kullanacam bakalım ne olacak. açıkcası atomizer kısmı acayip ses çıkarıyor uyuz oldum ama normali oymuş :F yalnız herkes sigarayı bıraktım tiksindim filan diyor. kaldı burada 3 saat. bütün beklentilerim göt olacakmış gibi bir his var içimde. kolum bacağım gibi sigara bırakılmaz gibi geliyor -_- 

    yalnız elemanın aroma güzel bişiye benziyor. okulda kurcalarken döktüm yere bütün sınıfı karpuz kokusu kapladı :F

    @dadas 

    siparişi vereceksen haberim olsun hocam ya ufak bi ricam olacak.

     

    Kreyzi tarafından 22/Haz/16 16:53 tarihinde düzenlenmiştir

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    @Tayga teşekkür ederim hocam, siparişi verdim, paket büyük olmasın diye şarj cihazını çıkardım. Pil alırken rastladım aynısını gittigidiyorda 11tlye satıyorlarmış zaten.

    Ürün gelince tc ayarı watt ayarı için bir döküman, okuyabileceğim birşeyler var mı acaba ? Ne işe yaradıklarını bilmiyorum :D

    @Kreyzi  siparişin ödemesini birkaç dk önce yaptım hocam :S Ne diyecektin ki ?

     

    Bir tane de şu deneme paketinden aldım: http://www.smokehunter.net/index.php?route=product/product&path=59_77&product_id=304

    3-4 beğendiğim aroma olursa ileride nikotinsiz likit alıp ağzımda esigarayı emzik gibi yanımdan ayırmamayı düşlüyorum :D

     

    DadasAdam tarafından 22/Haz/16 17:08 tarihinde düzenlenmiştir

    Tanrıyla senli benli konuşurken; patronlarıyla sizli bizli konuşan yaratıklarız.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayga
    Tayga's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2015
    Erkek

    @Dadasadam

    https://www.youtube.com/watch?v=C4QgSywZaRo

    Topbox mini yazarsan istediğin incelemeyi bulabilirsin hocam .)

     

     

    Tayga tarafından 22/Haz/16 17:11 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    bi rba coil ekle diyecektim siparişe ya benim makine için neyse bakalım gelecek mi kargon. sıkıntısız gelirse zaten bende elimdekini yedeğe çekip kaliteli bir alet siparişi geçerim.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı

    bi rba coil ekle diyecektim siparişe ya benim makine için neyse bakalım gelecek mi kargon. sıkıntısız gelirse zaten bende elimdekini yedeğe çekip kaliteli bir alet siparişi geçerim.

    Kullandığım kartı kabul etmediler bitcoin ile aldım hocam, rba coil fiyatı btc limitlerinin altında kalıyor yoksa onu da şimdi ekstra olarak eklerdim...

    @Tayga  izliyorum hocam, tekrar teşekkür ederim çok yardımın dokundu :)


    Tanrıyla senli benli konuşurken; patronlarıyla sizli bizli konuşan yaratıklarız.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    DadasAdam bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı

    bi rba coil ekle diyecektim siparişe ya benim makine için neyse bakalım gelecek mi kargon. sıkıntısız gelirse zaten bende elimdekini yedeğe çekip kaliteli bir alet siparişi geçerim.

    Kullandığım kartı kabul etmediler bitcoin ile aldım hocam, rba coil fiyatı btc limitlerinin altında kalıyor yoksa onu da şimdi ekstra olarak eklerdim...

    @Tayga  izliyorum hocam, tekrar teşekkür ederim çok yardımın dokundu :)

    düşünmen yeter hocam eyv :F kargo gelirse uyandırırsın bizide.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek
    iSo bunu yazdı

    arkadaşlar bir sorum daha var bu nikotin miktarını cihazın üzerinden ayarlayabiliyor muyuz

    mesela + ya bastık bi mg. çoğaldı - ye bastık azaldı gibi olmaz dimi, hayal.
    birde bu coillerde direnç mirenç var kafam göt gibi ulan ne almak lazım tam takım şöyle 1 ay yetecek kadarda likit.

    Hocam o niktoin olayı likite göre oluyor, cihaz yalnızca likiti yakma görevini yapıyor. Direnç olayına gelirsek o biraz keyif meselesi. Dirençler çekimi ve çıkan dumanı etkiliyor ama tavsiyem sigaracıysan 0.5, nargileciysen 0.2 ile başlayabilirsin. Likit meselesi için de, genel de 20lik ya da 30luk oluyor hazır likitler. Cihazların tankları ortalama 4-5 ml alıyor ve 1 tank nargile gibi sürekli körükleyerek içtiğinde 1.5 saat gidiyor. Ona göre ufak bir hesaplama yapıp alabilirsin.


    since 2005 // tbt
Toplam Hit: 5420 Toplam Mesaj: 76
e sigara elektronik sigara e cuğara