E-Ticaret Sitesi Açmak Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    2011 den beri bir eticaret sitem var resmi vergi levham ofisim vs sifirdan basladim tek dicem ya cok cok iyi web programlama bilcen yada 50 bin minimum sermaye olacak okadar diyim herkes eticareti 300 liraya bi site tamam saniyo sadece bu degil min 50 gerek

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risk53
    risk53's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    scarletbeard bunu yazdı

    2011 den beri bir eticaret sitem var resmi vergi levham ofisim vs sifirdan basladim tek dicem ya cok cok iyi web programlama bilcen yada 50 bin minimum sermaye olacak okadar diyim herkes eticareti 300 liraya bi site tamam saniyo sadece bu degil min 50 gerek

    Şimdi Hocam o kadar sermaye yok sistem konusunda çok iyi programlama felan bilmiyorum ama amacım denemek başarılı olabilirim olmayadabilirm

    kimseye site yaptırmaya para vermeyi düşünmüyorum opencart la felan bişeyler yaparım diye düşünüyorum bu vergi felan olaylarını da araştırma içindeyim bu aralar nasıl oluyo ihtiyacım olan ucuz ürünler bulmak şimdilik

    bide elektronikli ev aletleri satmayı düşünüyorum orda ve konunun başında da dediğim gibi bi işyerinde de bunları satacağız


    #....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mezantalac
    Mezantalac's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2011
    Erkek

    Başarılı olabilmek için önce başarısız olmak gerekli bence yolunda devam et


    "Bundan yirmi yıl sonra, yapmadığın şeylerden,yaptıklarından daha fazla pişmanlık duyacaksın.Bu yüzden, halatlarını söküp at. Güvende olduğun limandan ayrıl. Yelkenlerini rüzgarla doldur. Araştır. Hayal et. Keşfet." (Mark Twain)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek
    Mezantalac bunu yazdı

    Başarılı olabilmek için önce başarısız olmak gerekli bence yolunda devam et

    Dogru soyluyor. Kim sana ne derse anlamsiz.  baskalarinin basarisiyla kimse zengin olamaz. 

     

     Gecenlerde hanim gg'de kizimiza bir elbise begendi. Tam almaya niyetlendik alibaba.com da ki urunleri sattigini gorduk. Birde not dusmus urunlerimiz 30 gunde yurt disindaki bayilerimizden kargo ile teslim edilir diye :) 70 tl ye satiyor . Alibaba'dAn 9 dolara aldim. 

     

    Kisacasi bu tur urunlerden para kazanmak icin dx.com alibaba.com vs gibi sitelerle ayni paraya satamazsan bosa yatirim olur. Yoksa siteyi acar enayi beklersin. Tanidigim buyuk oyuncakcilar var. Sirf bu is icin 2-3 ayda bir Cin'e gidiyor. Ki artik hepsiburada.con bile cin urunleri satan tedarikcisiyle dolu.

    necroshine tarafından 03/Kas/13 11:06 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risk53
    risk53's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    necroshine bunu yazdı
    Mezantalac bunu yazdı

    Başarılı olabilmek için önce başarısız olmak gerekli bence yolunda devam et

    Dogru soyluyor. Kim sana ne derse anlamsiz.  baskalarinin basarisiyla kimse zengin olamaz. 

     

     Gecenlerde hanim gg'de kizimiza bir elbise begendi. Tam almaya niyetlendik alibaba.com da ki urunleri sattigini gorduk. Birde not dusmus urunlerimiz 30 gunde yurt disindaki bayilerimizden kargo ile teslim edilir diye :) 70 tl ye satiyor . Alibaba'dAn 9 dolara aldim. 

     

    Kisacasi bu tur urunlerden para kazanmak icin dx.com alibaba.com vs gibi sitelerle ayni paraya satamazsan bosa yatirim olur. Yoksa siteyi acar enayi beklersin. Tanidigim buyuk oyuncakcilar var. Sirf bu is icin 2-3 ayda bir Cin'e gidiyor. Ki artik hepsiburada.con bile cin urunleri satan tedarikcisiyle dolu.

    İkinizede teşekkür ederim hocam :) ilk olumlu yorumlar. iki ay daha bu işi araştıracağım ki çok para yatırmak istemiyorum şimdilik ilerisi olursa belki.

    Benim toptan ürün alabileceğim kişilere ihtiyacım var. basit elektronik, aksesuar falan filan bunlardan bildiği olan varsa yardımcı olabilir.

    alibaba vs aynı fiyata satan türk sitesi olsa bence rahat satar kim bekler 30 gün ürünü ayrıca gelip gelmeyeceği malum karşında bi türk muhattab varmı bilmiyom benim ordan almak istediğim şeyler vardı almadım mesela türk sitesi olsa alırım :D


    #....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risk53
    risk53's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    birde merak ettim şu domaini kim almış :D www.albunualamazmisin.com


    #....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    scarletbeard bunu yazdı

    2011 den beri bir eticaret sitem var resmi vergi levham ofisim vs sifirdan basladim tek dicem ya cok cok iyi web programlama bilcen yada 50 bin minimum sermaye olacak okadar diyim herkes eticareti 300 liraya bi site tamam saniyo sadece bu degil min 50 gerek

    Hocam eticaret vs olayında, taksit vs durumlarında bankalarla anlaşması zor bişey mi yoksa bankalarda dünden razı mı böyle şeylere? Sahibinden, sanalpazar gibi komisyon üzerinden çalışacak bi fikir deneyecezde müşteri çekmek için taksitlendirme çok önemli bizim projede ondan lazım :)


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı
    scarletbeard bunu yazdı

    2011 den beri bir eticaret sitem var resmi vergi levham ofisim vs sifirdan basladim tek dicem ya cok cok iyi web programlama bilcen yada 50 bin minimum sermaye olacak okadar diyim herkes eticareti 300 liraya bi site tamam saniyo sadece bu degil min 50 gerek

    Hocam eticaret vs olayında, taksit vs durumlarında bankalarla anlaşması zor bişey mi yoksa bankalarda dünden razı mı böyle şeylere? Sahibinden, sanalpazar gibi komisyon üzerinden çalışacak bi fikir deneyecezde müşteri çekmek için taksitlendirme çok önemli bizim projede ondan lazım :)

    Sanalpos almak cok bela birseydir cok canin yanar. Onun yerine dusuk komisyonla aracilik edenler var onlara bakmani oneririm.

    Bende 2 yildir e ticaret yapan biri olarak evet gelir var fakat aradigim cikisi yapabilecekmiyim bilmiyorum. Cabalamaya devam.


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trooper
    trooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    open cart la başlayacaksın ürün sayısı artınca cpu ve sunucu loadları fırlayacak optimize isteyecek optimize edecek bilgin yoksa bulaşma

    seo bilgin olacak ya da prof kişilerler çalışacaksın

    bunları yapmam dersen reklam bütçen olacak

    sanal pos tamamen sorun zaten kısacası bilgine güvenmiyorsan para da bağlamam diyosan site açarsın ürün görseli koyarsın öyle kalır gelen giden olmaz :)


    ZzZzZzZ...!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kadirozdemir
    kadirozdemir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    Kendi fikrim sadece;

    1- PArasız olmaz bu bir :)

    2- Opencart filan la olmaz bu iş. 200 TL ya çok güzel profesyonel temalar var. Sanal Pos'lu filan.

    3- Ürün seçimi sana bağlı. Sen hangi kitleye sahip olacan. Yada belli bir ürüne aban atıyorum şampuan satışı ile alakalı reklama aban siten o satışta çok iyi yere gelsin ama siteye giren onu alırken yanında birşeylerde alsın diye irili ufaklı ürünler koy. Yani belli başlara satışlara abanarak diğerlerini de sat. 

    4- Kesinlikle güvenilir bir numaraya sahip ol. Sabit numara lazım. Hatta mümkünse müşteri seni sabit no ile arasın ama sonu aynı numaralara sahip cep numarası ile ara sen. Benim numaralarım o şekil. Başları 0546 0322 kalanı aynı. Ticaret geçmişim var ama tekrar başlayamadım fatura işlerinden.

    5- Ne olursa olsun kaçak et kesme. Aldığın ürünün faturası giden ürünün faturası herşey belli olsun. KDV yi en aza indirme formulları vardır belki onu bilmiyorum ama sakat iş yapma hocam. 5 kazanacağına 2 kazan ama temiz kazan. Nica hile yapan yakalanmaz ama şansına sen yakalırsın kötü olur.

    6- Adwords, Facebook, Twiiiter, tanıtım yazıları ve daha birçok formül ile reklamını yap. 

     

    Daha yazarım ha yazarım :) Belki çok bilinen şeylerdir bunlar ama olmaz olmazlar bunlar. Tekrar başlamak istiyorum şu ticarete ama olmuyor :D

    Yukarda bir müridin dediği gibi kazansamda kazanmasam da olur diye girme. Kazanmazsan zarar etmeyeceğini düşünüp kazanmak içinde elinden geleni gelece şekilde yap :) Her ne kadar çok rakip olursa olsun seninde yakalacağın bir kitle vardır.

     

     

    Ekleme: Olurda başlarsan kesinlikle kendine bir veri tabanı oluştur. Her müşterinin cep numarasını al kayıt et. İl il ayır. Ayda bir sms at o müşterilere.  MAİL olayından daha yararlı. 

    kadirozdemir tarafından 04/Kas/13 14:34 tarihinde düzenlenmiştir

    www.kadirozdemir.net @kadirozdemirnet
Toplam Hit: 1422 Toplam Mesaj: 22