folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Erken Yatma Ve Kalkma Yöntemleri



Erken Yatma Ve Kalkma Yöntemleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    1-2 tane bira iç her akşam biraları içince zaten mayışıyorsun gözünü kapadınmıda dalıp gidiyorsun zaten gevşemek önemli

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeratul
    zeratul's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Aralık/2005
    Erkek

    Uykunun kaçmasının sebebi benim ki gibi bigisayar başına geçmek olabilir eve gelince dur bir bakayım sonra yatarım deme direk yat etkili olur

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SettingZ
    SettingZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2012
    Erkek

    aynı dert  bende de var. 

    bütün gün uyumasam bile yatağa girince uykum kaçıyo kafamda bir ton tilki dönüyo bunu bir türlü engelleyemiyorum lisedeyken hep 12 de yatıp 6da kalkardım ama üni ye  geçtim geçeli ciddi bir uyku sorunum var sabah erken olan derslerin neredeyse hepsinden devamsızlık sorunum var.  eğer bana da bi çözümü olan varsa tavsiyeleri beklerim

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    casey bunu yazdı
    Lotus bunu yazdı

    çalışıp yorulmak

    Hocam gün içerisinde bazen otobüste bile uyukluyorum fakat hani diyorum eve gidiyim deli gibi yatıcam vs eve gidince uyku gidiyor.

    kendini uyumaya zorla alışırsın.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    HoRbY hocam arada sıgara yapıyorum bazen o yatırıyor ama 2 saate geri kalkıyorum o zamanda :D hemde dinç kalıyorum ters  tepiyo bende.

    zeratul zaratul hacı bilgisayar olmasa bile tv ye geçiyorum elektrik yok evde hala boş boş oturuyorum sıkıntnı ondan değil.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    spor yap hocam spor yapınca vücut efor kaybedecek ve sabahlara kadar kalmamaya başlayacaksın. insanın tüm organları belli bir biyolojik saate göre çalışmakta. bu saatin dışına çıkılmış bir hayat tarzı sağlık sorunlarını beraberinde getiriyormuş. dikkat et buna http://tr.wikipedia.org/wiki/Biyolojik_saat

    god tarafından 16/May/13 17:34 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    niRvana_GG
    niRvana_GG's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2012
    Erkek

    istedigin saate gelene kadar 1,2 veya 3 saat geç yat artık sana kalmış. Mesela gece 11 de uyumak istiyosun sabahları 6.30 yatıyodun bi dahaki gün 7.30 da yada 8.30 yat 20 gün sonra istedigin saate geliyor :) Yarım saat geç kalk bir önceki kalktıgın günden. Ben ramazanda yaptıydım. Güne tur bindirme ismini vermiştim ben bu olaya. Bide bu mekanik alarm saatlerinden al digital değilde. O demirler birbirine çarptımıydı uyanırsın :D

    http://images.gittigidiyor.com/4843/PETER-KURMALI-ALARMLI-MASA-SAATI-ANTIKA-SIFIR__48432364_3.jpg

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esrardede
    esrardede's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    10-11 gibi uyurum 6:50 de kendiliğimden uyanırım

    pazar günleri 24 de uyurum sabah 8 de uyanır the walking death izlerim :) 


    Ne olacak senin bu halin :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    bende senin gibiydim :D ilk iş günümde uyumadan gittim zombi gibi dolandım sonra akşam 6 gibi yattım ertesi gün sabah 7 de bi kalktım kalkış o kalkış.sonra normal bi insan gibi yatıp kalkmaya başladım :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    rezene çayı dene.

    sinirliliğe, uyuyamamaya, ufak ağrı sızıya birebir.

    şimdi sipariş verirsen 5 kutu yalnızca

Toplam Hit: 3087 Toplam Mesaj: 38