folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Genelkurmay Başkanlığından Açıklama



Genelkurmay Başkanlığından Açıklama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mirliva
    mirliva's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    Arkadaşlar bu konunun yalan oldugu bu kroki muhabbetinden ortaya acıkca cıkmaktadır hiç bir profesyonel suikastci kurbanını krokiyle aramaz :) bunu sokakta kovboyculuk oynayan cocuklar bile yapmaz. İzlediğiniz aksiyon filmlerini falan şöle bi gözünüzün önüne getirip düşünün filmlerde bile bir katil kurbanını krokiyle aramaz. Ne kadarda sacma deilmi? bir diğer noktada;

    - operasyonu yürüten polisler olay yerinde yakalanma sırasında krokiyi yutmaya calıstı diyolar sonrada yok karakolda ifade alırken su istedi orda yutmaya calışırken ağzından aldık diyorlar şimdi ben size soruyorum

    - bu adamlar ilk yakalandıgında olay yerinde kullandıkları araclar dahil her yeri polisler 2 saat didik didik aramış bu notu bulamamış karakolda yutmaya calışmış peki bu askeri personel bu krokiyi neresinde sakladı?

    -hadi diyelim olay yerinde yutmaya calıştı e karakoldada yutmaya calışmış bu adamın yanında kaç tane kroki var ki her yerde kroki yutmaya calışıyo?

    -Siz bir askeri personeli askeri savcılıgın yazılı izni olmadan nasıl hemen karakola alıyosunu buda ayrı bi muamma?

    yani arkadaşlar bu olay TSK nın yıpratılması ve çökertilmesi için hazırlanmış bi komplodur ve acıkca belli oluyor

    günlerdir gazeteler hep manşet veriyo bülent arınca suikast falan filan burda tsk içinden bilgi sızması söz konusu kimse bu konuya dikkat çekmyo herkez bülent arınca yapılan suikastten bahsedyo

     

    şimdi sorarım size ülkede hangisi daha vahim ataları bile bu ülkeyi bölüp parçalamaya çalışmış bülent arınçın ölümümü?

    yoksa bu ülkenin en güzide kurumu bütün dünyanın imrenerek batkıgı TSK nın içinde bi köstebeğin iktidara bilgi sızdırmasımı?

    hangisi daha vahim bi olaydır?

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    kozmik odada Genelkurmayın olası bi işgale karşı gayriresmi halkla nasıl direniş göstereceğine dair planlar varmış. işler yine baya bi karışık ama bu işin peşinden düşmeyeceğim. araştıracağım...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    ReDsEa bunu yazdı:
    -----------------------------

    kozmik odada Genelkurmayın olası bi işgale karşı gayriresmi halkla nasıl direniş göstereceğine dair planlar varmış. işler yine baya bi karışık ama bu işin peşinden düşmeyeceğim. araştıracağım...


    -----------------------------

    nedense o grup amerikan parasıyla kurulmuş ve fonlanmış yıllarca :D

    vatan millet kurtarıyoruz diye amerikan operasyonları yapılmış.KV Gladio dan : "ben gladioya hizmet ettiğimizi bilmiyodum" :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    ats30 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ReDsEa bunu yazdı:
    -----------------------------

    kozmik odada Genelkurmayın olası bi işgale karşı gayriresmi halkla nasıl direniş göstereceğine dair planlar varmış. işler yine baya bi karışık ama bu işin peşinden düşmeyeceğim. araştıracağım...


    -----------------------------

    nedense o grup amerikan parasıyla kurulmuş ve fonlanmış yıllarca :D

    vatan millet kurtarıyoruz diye amerikan operasyonları yapılmış.KV Gladio dan : "ben gladioya hizmet ettiğimizi bilmiyodum" :D


    -----------------------------

    Akp şimdi amerikanın oyunun mu bozmuş oldu şimdi :D

    ya hocam o grup zamanında kominizmle mücade için kurulmuş olabilir amerkadan destek almış olabilir bunu Türkiye istedi zaten ama günümüzde hala o şekil olduğunu söylemen için çok kuvvetli dedllilerin olması gerek bu idaanın altından kalkamassın bu resmen tsk amerika güdümle çalışıyor vb demektir böyle birşeye genel kurmay  göz yumarmı nato üyesi oalrak elbette birlik çalışma söz konusu olabilir tüm nato ülkerlerinin askeri teşkilatları böyledir normaldir  ama bunu demek tsk yı amerikanın güdümünde hareket ediyor demektir madem öyle amerikanın tsk ya yönelik çabaları nedne var o zaman 

    Kurtlar vadisini örnek vermişsin o dizinin resmne hükümete hizmet ettiği bellidir bende izliyorum bu kadarmı olur diyorum işimiz kurtlar vadisine kaldırya vay halimize ayrıca o dizide çok izlenen dizi olduğu için milleti akpye koşıllandırmak için senaryolar yazılıyor bunu inkar edemessiniz

    Gerçek filimlerde ki gibi değildir adamlar size öyle gösteriyor sizde inanaıp  hayatınızı ona göre şekillendiriyorsunuz :D:D:D kurtlarvadisi senaryosunda gösterilen Türkiye imajının %80 i yalan

    Cumhuriyet dönümnde ilk defa yapılan bu baskınla resmen olağan üstü halde Trkiyenin stratejisi öğrenilmek amacıyla yapıldığına inanaıyorum insalarıda gladyoyu temizliyoruz ayağına kandırıyorlar yalan

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Diyelimki;

    O subaylar Bülent Arınç'a suikast için orda olsunlar,

    Bu subaylar bu kadar salakmı ki ( Albay - Binbaşı ) ellerinde bülen arınç'ın adresi ile yakalanıyorlar, bülent arınç sıradan bir vatanmışki evi bilinmeyen bir adres olsun?

    Bu subaylar bu kadar salakmı ki, Bülent Arınç'ın olay günü manisada olduğunu bilmesinler? ( Tv izleyen herkes bilir )

    Vs.vs

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    SeRDaR bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    kardeşim gerçek filmdeki gibi değildir diyorsun da bunu zaten eski ajanlar açıklıyor uydurulmuş birşey değil ki.neyi inkar ediyorlar anlamam ki.

    herkes vatan kurtardığını sanarken amerikaya hizmet ediyordu bu gerçek. sağ-sol davasında da sol sözde amerikan karşıtıydı sağ da vatan kurtarıyordu noldu ? kurtuldu mu vatan ? ? ?

    bugün de oynanan oyun aynı.amerikan hazretleri 2 grup şeklinde kamuoyunu örgütlemeye çalışıyor kutuplaştırıyor.

    devlet içinde derin çete var diyenlere fetocu çamuru atılıyor,fetoya sövenlere ergenekoncu çamuru atılıyor.

    işin böyle olmadığını bunun amerikan kutuplaştırması olduğu yıllarca söylendi söyleniyor..

    Türkiyede istihbarat teşkilatı MAH amerikanın yapılandırdığı ve fonladığı bir yapıya sahipti.Aynı şekilde MİT te de devam etti.Teşkilat her zaman birilerinin çıkarına ters düşen konularda pasif kalıyor yapmıyor yapamıyor..Bu kişiler isim olarak değişse de örgütsel bağlılık olarak hep aynı tarafa hizmet ediyor.

    Atatürk'ün evinin bombalanarak halkın sokağa dökülmesini bu grubun yaptığını bizzat paşası açıkladı.Daha neyi savunuyorlar anlamıyoruz..?..

    Söylediklerimde TSK yı hedef alan birşey söylediğimi sanmıyorum ya da derin çetelerin olduğunu iddia etmek TSK yı hedef almak değildir.Bu derin çetelerin kendilerini arka plana attırarak TSK üzerinden aklanma psikolojik operasyonudur ve hala amerika güdümündedir.

    Çevik Bir neden öcalana suikastı haber vermiş ve öldürülmesine engel olmuştur ? daha hala nasıl amerikanın etkisi olmadığı iddia edilir.Amerika neden terörist başını teslim etti kimse düşünmüyor mu ? biz mi yakaladık terörist başını ? bizim "kahraman" o özel grup mu yakaladı ? :D

    TSK nın çok daha güçlü olması için içinde yıllardır "rant ekonomisi" nden beslenen grupları tasfiye etmesi lazımdır.Bu tasfiyeyi yapması haklı olan kişiler de demokrat vatansever kişilerdir.


     

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    -genel kurmaya kayıtlı arabayla rütbeli askerler bir bakanı ellerinde krokiyle sürekli arasın suikast için çok saçma çoookkk.acıkcası akpnin bir parmagı olmadıgını düşünüyorum.bunu ortaya çıkarması onlara ne fayda sağlar ne de zarar :S

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------

    -genel kurmaya kayıtlı arabayla rütbeli askerler bir bakanı ellerinde krokiyle sürekli arasın suikast için çok saçma çoookkk.acıkcası akpnin bir parmagı olmadıgını düşünüyorum.bunu ortaya çıkarması onlara ne fayda sağlar ne de zarar :S


    -----------------------------

     

     

    akp değil gladio nun oyunu yani amerika psikolojik operasyonlarına devam ediyor.akp bu konuda çok cahalca hareket ediyor.meseleye temkinli yaklaşmak lazım.

    2.bir ihtimal daha var.askeriyedeki demokrat yapının bir operasyonu da olabilir.böylelikle kozmik odadaki çetelere ait bilgiler deşifre edilirse tasfiye hız kazanabilir.

    nitekim demokrat yapının da amacı ergenekon yapısını tasfiye etmek ama bu arada cemaatçi yapıyı da tasfiye etmeyi düşünüyorlar...

    çünkü demokrat grup diğer ergenekon ve cemaatin tümüyle amerikan kontrolünde olduğunu düşünüyor.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Türkiye de derin devlet yoktur Devlet vardır. Kimse devletten habersiz devletçilik oynayamaz Türkiyede ki tüm illegal yapılanmalarda bulunan adamlar hepsin devletin emriyle birşeyler yapmıştır çakıcılar çatlılar vb vb  devlet sadece kendisini aklamak için derin devlet maslını uydurmuştur aslına vatandaşın gözünde devlet in kötülenmesinden de 3-5 devlete çalışan adamın  günah keçisi yapılması devleti her daim kurtarır hepte böyle olmuştur orgeneraller istihbarat başkanları millet vekiller gibi isimler sarfedilirken tutupta nasıl derin devlet dersiniz bu adamlar devletin kendisi ve bu adamlar hükümetten başbakandan emir almadan hareket edemezler asla edenler çıkmıyormu onlarıda kurumlar kendi içinde temziliyor o ayrı mesela ama geneli asla hareket edemez hükümetler geçiçi kurum bürokratları kalıcı olmuştur hükümetin politikalarına hangi bürokratın zamanında yaptığı ters düşmüşse işte böylede bugün günah keçisi yapılmıştır   Türkiyedeki tüm politikalar o zamanki hükümetlerin kendi faaliyetidir eskiden günay doğu politikasında da her hükümet kendi politikasını çizmiştir özel farklı demirel farklı tayyip farklı  eskiden tu kaka edilen halk bu gün baş tacı ediliyor o zaman şartlar siyasiler açısından onu gerektirmiş kürtlere destek çıkan sol partilerin eskiden durumları belliydi  bugün kürtlerin çoğalmasıyla ve dış güçlerin de farklı politikasıyla açılımdı cartı curttu bunu gerektirmiş  vatandaşlarda oradan oraya sürüklerniyor işte  yarın öbürgün şartlar değiştiğinde başka hükümetin kürtleri imha politikasını uygulamayacağını kim bilebilir?

    Bana öyle geliyorki dış güçlere hizmet edenler varsa bunlar dış güçlerin politikaları gereği bunlar kurumlar değilher zaman sağ hükümetler olmuştur miletede devletin kurtarıcısı olarak gösterilmiştir  bugün eceitin karşı çıktığı çoğu şey akp tarafından onaylanmaktadır.   ecevitin dış güçler taraından ne hale düşürüldüğü ortadadır ülkede krizin patlak vermesi ecevitin dış güçlere gösterdiği tavrın yüzündendir anayasa manayasa kitap bunlar fasa fisodur bugün akp israile o kadar karşıysa abd ye o kadar karşıysa madem bu adamlar zamanında ecevite yaptıkalrını bugün akp ye neden yapmıyorlar Türkiyede dönen sıcak para israilli iş adamlarının elinde değil mi evet çeksinler sıcak parayı bakalım tayyip ne yapacak o zaman çekmiyorsa şayet bu güne kadar bu yapılanların hep danışıklı dövüş olduğunu söyleyebilirim davos, mavos  davos olayı pşanlanmış bir kurgu olmasaydı Türkiyede ki asıl krizi görürdünüz o zaman siz akpnin sonunuda görürdünüz

    Türkiyenin ortadoğu projesine çobanlığını yapmalarını istemesi haricinde kimin Türkiye ye ne gibi muhtaçlığı olabilecek

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    derin devlet denilen şey bürokratlar aracılığıyla iş yapar.yani kalkıpta biri ben derindevletim istediğimi yaparım diyemez.bu zaten akla mantığa ters.demek ki hükümetlerde bürokraside derin devlet olduğunu iddia edenlerin adamları var.

    bu ülkede başbakan bile asılmıştır.kaldı ki her dönen dolaptan başbakanın haberi bile yoktur.bürokrasi ile hükümetler arasında her zaman terslik olmuştur ama demokrasi gereği bürokratlar amirlerin emirleri altındadır.uymak zorundadırlar.

    bu ülkede ben şucuyum bucuyum diye geçinen herkes bilerek ya da bilmeyerek birilerinin planlarına alet olmuştur.sadece sağ partiler değil sol partiler de çok fena işler yapmışlardır.eceviti amerikanın tasfiye ettiğini bilmeyen yok.aynı şekilde eğer tayyipte amerikaya karşı aşırı politika izlerse onu da aynı şekilde yaparlar.bu tasfiye seçimlerde kaybetmek şeklinde de olabilir hükmeti düşürmek şeklinde de ya da başbakanı öldürmek şeklinde de olabilir.

    derin devlet meselesinde hükümetlerin suçsuz olduğu söylenemez.hatta büyük suç hükümetlerindir.kendilerini belli emirlere uymaya zorlayan her türlü yapıyı deşifre etmeleri lazımdı şimdiye kadar.

    anlaşılan bu mesele daha çok konuşulacak..bizde bekleyip görelim kim ne haltlar karıştırmış...


Toplam Hit: 3362 Toplam Mesaj: 58