Hardtrance

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkish
    turkish's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2002
    Erkek
    konu sapti.. konuklar sapitti.. kitlendik..
    buraninda kitlenmesi lazim herhal..

    0pen your minD
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imhotep
    Imhotep's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2003
    Erkek
    negative olum bak kes artık konu harbiden sapıttı artık sinirleniyom sen göt ola ola göt olma kavramini unutmussun sana bunu hatirlatmayi bizzat kendim isterim...

    www.hackteamturkey.com CominG SooN...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imhotep
    Imhotep's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2003
    Erkek
    negative bi daha bu basliga cvp yazma kufure tahrik ediyosun........................................................................................................................................................

    www.hackteamturkey.com CominG SooN...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkish
    turkish's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2002
    Erkek
    Bu konunun kitlenmesini arz ve talep ediyorum..

    0pen your minD
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imhotep
    Imhotep's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2003
    Erkek
    Abi bu muzik mod u kim ya hic bisi yapmıo konu ya kitlensin ya silinsin!!!

    www.hackteamturkey.com CominG SooN...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mugo
    Mugo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek





    katılıyorum dj_Ipetus geleceyin müziyi techno trance hatta dünya bu müziye şu anda yöneliyor türkiyeyide çok hızla sarmakta şu an


    Ben Yunus"um bi çareyim aşkına avareyim.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mugo
    Mugo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek





    arkadaşım dj_Impetus benim arşivim gayet iyi sayılır takip ederim bu müzik dalını istersen seninle müzik alış verişi yapabiliriz ok dersen buradayım ben


    Ben Yunus"um bi çareyim aşkına avareyim.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    baba aradan 3 sene geçmiş sen cevap yazıyon ya :D

    Zimbabwe
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek

    DJ TİESTO DİORUM BASKA BİŞE DEMİYORUMMMMMM TEK TRANCE MUZİK SAHİBİ BANA GORE TABİ SİZİ BİLMEM...........


     

Toplam Hit: 4534 Toplam Mesaj: 43