İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
Hepsiburada Orijinal Ürün Diye Teşhir Gönderdi - Olay Çözüldü.
Hepsiburada Orijinal Ürün Diye Teşhir Gönderdi - Olay Çözüldü.
-
Selamlar,
Nereye elimizi atsak kolumuzu da yutuyor.
55'' SAMSUNG televizyon beklerken tarafıma 4082 saat (170 tam gün!) kullanılmış sağı solu bantlı teşhir bir televizyon yollandı.
Ürün piyasa fiyatıyla aynı. İnternetten alayım beğenmezsem iade şansımız olsun diye netten aldım.
Teşhir Ürün Gönderen Satıcı: AS-ER İNTERNET HİZMETLERİ ÖZGE ÖZGÜR
Adres: Şemsipaşa Mah. 9. Sok. No33/2Gaziosmanpaşa/İstanbul
Numara : Takibi hiç bir web sitesinde yok :) Adresin street view görüntüsü de bir aparmana ait.
1-Nasılsa HEPSİBURADA'dan aldım rahatça iade ederim diye düşündüm. Ancak sitede "... iade koşullarına uyması durumunda tarafınıza geri dönüş sağlanır" yazıyor.
2-Müşteri Hizmetleri servisten "iade ve değişime uygundur" raporu almalısın diyor.
3- Servis böyle bir rapor veremeyiz ürün kırık çatlak değil HEPSİBURADA ile görüşün diyor.
4-Ürün zaten devasa bir kutuda. Bunu tekrar söküp paketleyip kargoya götürüp acaba iade onaylanır mı diye beklemek ne kadar doğru?
Sanıyorum satan kişi de bu sürecin karmaşıklığını biliyordur yıldırma politikası ile iade etmem belki diye düşünüyordur kimbilir.
Şu noktada ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
Bilenler varsa yazabilir mi?
zeybekustasi tarafından 01/Eki/20 13:36 tarihinde düzenlenmiştir -
hb ve satıcı iadeyi kabul etmek zorunda. kaldı ki üründe hiç hata vs. olmazsa bile. 14 gün koşulsuz iade hakkınız var.
hb ve satıcıya iadeyi kabul etmezseniz şikayetci olup thh ne başvuracağım. oluşan maddi manevi tüm haklarımı da talep edeceğim diyin hocam.
akıllı firma iseler iadeyi kabul edecekler. yoksa sizi biraz uğraştırırlar ama iadeyi mecbur alacaklar.
hiç bir şekilde iadeyi kabul etmiyorlarsa, zaman kaybetmeden thh ne başvuru yapın hocam.
-
HEPSİBURADA rezalet konusunda kendini aştı artık. Geleni geçeni mağdur ediyorlar. Kaşrşınızda muhatab yok. Standart cevapları yapıştırıp geçiyorlar şikayetlere.
Amazon reyiz gümbür gümbür geliyor. Seneye bu zamanlar biz ne yaptık diye ah vah edecekler ama çok geç olmuş olacak.
-
hepsiburadayı aradın mı ?
-
yolbulucu bunu yazdı
hepsiburadayı aradın mı ?
5 Kez konuştum hocam.
Herkes üstüne kayıt açıyor Allah razı olsun :)
-
Yeni alınmış tv için ne iade şartı yav. Sen ertesi gün kutuya koyup koyarken video çekip kendine kanıt alacaktın. Gerekirse kutuyu kapatmadan bant altında küçük bir yazı yaz. Üstüne bantı çek. Senden sonra açılmadığı belli olur. Gönder geri. Kargoya verirken de aynı yerin resmini al. Bunlar sen kutuyu kapatıp geri verene kadar tekrar içini açıp herhangi bir şey yapmadığında kanıt olsun diye. Geri gönderdikten sonra biraz bekle sonuç alamazsan THH'ye başvur. Ne servisiymiş. Milleti yiyorlar. Sen elinde fazla tutma cihazı ama 170 gün kullanmış olma şansın zaten yoktu. AQ çocukları kimi sikersem diye bakıyorlar. Anlamayana ne mallar iteliyorlar zten. İş uzarsa çok bekleme THH'ye başvur. Karar çıkana kadar iadeni alırsan şikayeti geri çekersin alamazsan zaten THH verir. Ben olsam hiç uzatmadan hemen THH'ye başvururum
-
Samsung servisi haklı zira ürün kırık, bozuk vs değil. Adamlar neyine rapor versin ? HEPSİBURADA servis raporu istemenin yanlış olduğunun farkında ama maksat suçu üstümden atayım müşteri Samsung ile birbirini yesin diyor.
Kaldı ki servis raporuyla iadede bile kutudan servis raporu çıkmadı deyip işi yokuşa sürüyorlarmış.
https://www.sikayetvar.com/hepsiburada/hepsiburada-58pus8505-televizyon-iadesini-yokusa-suruyor
İnternetten satışta müşteri herhangi bir neden bile belirtmeden ürünü iade edebilir. Satıcıda ürünü geri iade almak zorunda. Amazon hiç sorun çıkarmadan iade alıyor ve bu tip iade ürünleri deposunda bekletip sene sonu büyük indirimlerle iade ürün olduğunu belirterek satıyor. Hem mal ellerinde kalmıyor, hem iade eden hemde ürünün arızasını, eksiğini bilerek alan memnun oluyor.
Sen televizyonu atıyorum sıfır diye 5 liraya almışsındır ama teşhir ürünü olduğunu bilerek 3 liraya alacak tonla müşteri var.
mkyb tarafından 30/Eyl/20 17:42 tarihinde düzenlenmiştir -
Sen bir kurşun döktür, nazarlara mi geliyorsun nedir :) .
Hep arizalar seni buluyor.
Gecmis olsun
-
Hocam servisten calisma saatine dair rapor isteyebiliyor musun? En azindan oradan yakalarsın. Cihazin sana teslim tarihi belli, bu kadar sure içerisinde bu kadar kullanilamayacagi da belli. Ardindan thh ye gidip kullanilmis urun satildigina dair dava edecegini belirtirsin.
-
Ürünün kutu açılımını servisin yapması gerekiyordu.
-
yunusdogan bunu yazdı
Ürünün kutu açılımını servisin yapması gerekiyordu.
+1453
Philips kendiniz kurun sıkıntı olmaz ancak kırık çıkarsa kutudan problem olur diyor.
Hocam Tv yi aç video çekmye başla, kullanım süresini de gösterecek şekilde kayıt yap. Sonra HEPSİBURADA ya yolla. Hala gereğini yapmazlarsa tüketici hakem heyetine ver.
Firmanın telefonu yok mu faturasında kargo fişinde filan ordan ulaşmaya başla?