İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
Hepsiburada Orijinal Ürün Diye Teşhir Gönderdi - Olay Çözüldü.
Hepsiburada Orijinal Ürün Diye Teşhir Gönderdi - Olay Çözüldü.
-
Gerekli kayıtları ekran görüntülerini aldıktan sonra iade talebini aç, durumu da yaz güzelce paketle geri gönder, süreci biliyorlarsa zaten iade alacaklar, oldu ki almazlarsa sonra thh yaparsın.
-
mkyb bunu yazdı
HEPSİBURADA rezalet konusunda kendini aştı artık. Geleni geçeni mağdur ediyorlar. Kaşrşınızda muhatab yok. Standart cevapları yapıştırıp geçiyorlar şikayetlere.
Amazon reyiz gümbür gümbür geliyor. Seneye bu zamanlar biz ne yaptık diye ah vah edecekler ama çok geç olmuş olacak.
1 Hafta da 1000-1200 küsur liralık 15 20 parça alışveriş yaptım hepsiburada en ucuzunu verdiği çıkarsa hemen eledim amazon A baktım 1 lira fark olsun aldım kalite si yetiyor prime işide süper kesinlikle gümbür gümbür geliyorlar GİTTİGİDİYOR ve ikisi fena değil trendyol da fena değil ama hep bi salaş aliekpress kıvamında güvensiz .
-
Trendyol hep satıcıyı koruyor. Birde arayüzü hem kullanışsız hemde bende dolandırıcı site izlenimi yapıyor.
N11 satıcıdan taraf olur ama müşteri cazgır çıkarsa hemen müşteriden yana taraf olur.
Gittigidiyor hep müşteriden yana taraf olur. Hem bu yüzden hemde komisyonu yüksek diye çoğu satıcı N11'e geçti.
-
14 gün içinde koşulsuz iade hakkın var. Gerisi hikaye.
Aynısı başıma geldi sadece benim televizyon teşhir değildi.
Sana dediklerinin aynısı bana da dediler gittim şikayet ettim 6 ay sonra firmanın muhasebesi arayıp televizyonu gönderin paranızı iade edelim dediler.
Burada ki sıkıntı şu senin haklı olduğunu yer gök biliyor. Sadece mış gibi yaparak senin gibi 10 kişinin 7 sini caydırsalar karlılar.
Devlet bunlara her şikayette bir tv parası kitlese akıllanırlar.
-
takipteyim geçmiş olsun. iade edersen güzelce analtta bize de tecrübe olur
-
1- Ürünü ben açmadım yetkisi servis geldi o açtı.
2- Yetkili servis kendisi bana ürünün teşhir olduğunu benim bilgim olup olmadığımı sordu.
3- HEPSİBURADAya yaptığım yorum sitede yayınlanmadı. Aklı olan uzak dursun.
4- Tüketici Hakem Heyeti Başvurusunu yaptım.
-
kutusu vs yırtık değilse, kutusuna geri koyup iade et gitsin hocam. Hatta iade için adresten teslim yapan bir kargo firması varsa o daha iyi olur uğraşmazsın. Ama yoksa da üşenem git iade et, yapılan çakallığa karşı üşenince kazanmışlar gibi hissediyorum ben.
-
servis ürün hakkında tespit raporu tutacak
sen de satın aldığın ürünün olduğu sayfanın ürün açıklaması kısmıyla beraber ekran görüntülerini alacaksın.
hepsiburada dan iade kaydı oluşturacaksın ardından tüketici hakem heyetine başvuracaksın. hepsiburada satıcılarla alıcıları buluşturan bir firma
o yüzden adamlara olan hırsını onlardan çıkartmamaya çalış ki işini çözsünler hocam.
ayrıca kutu içeriği tam olduğu sürece aldığın ürünü iade etme hakkın mevcut
yunusdogan tarafından 30/Eyl/20 20:25 tarihinde düzenlenmiştir -
Hocam geçmiş olsun valla iyi güvenip alıyorsunuz 55 inç televizyonu internetten fln herşeyi geçtim kargoda sıkıntı olur benm şansımda. Seni eleştirmek için söylemedim sadece bu ülkede işini fazla şansa bırakmamak gerekiyor zira düdüklemek yada işini suistimal etmek çok normal birşey gibi davranılıyor.
tv ye 10.000 TL vereceksem 500 daha verir elimin altında bi yerden alırım işte bu 500 le o kötü ihtimalleri satın alırım yine de olursa muhatap bulurum gibi düşünüyorum...
tekrar geçmiş olsun
-
Servise teşhir raporu tutturmadınız mı hocam? Keşke yazdırsaydınız o yazıyı.