folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Herbalife Kullananlar ?



Herbalife Kullananlar ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi
    Kreyzi bunu yazdı

    maşallah konu yine çok boka sarmış iyi ki en ufak bi din yada siyaset ibaresi yok yoksa neler olurdu :/

     

    şimdi irwa sana şunu sorayım bu 1 kutu shake aldık diyelim. bunu sabah akşam mı kullanıyoruz ve ne kadar süre sonra günde 1e düşürüyoruz ? sürekli günde 2 olsa 11-12 gün gidiyor sanırım 1 kutu ve öyle sıkıntı para yetişmeyebilir :/

    birde elemanla görüştüm panxer'in satıcısı shaker ile birlikte kargo dahil 66 lira dedi direk firmadan yollayacam dedi. benim arkadaş 80 shake 5 shaker yani kargo araya girmeden 85 tl fiyat çekti. hangisi bizi yemeye çalışıyor ? 

    O yüzden distribütör paketi alın diyorum ya ,) %25 indirimli. 

    Kullanıma gelirsek istediğin kiloya gelen kadar günde 2 sabitlemeye geçince günde 1


    dewdim dewrildim geldim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    irwa bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı

    maşallah konu yine çok boka sarmış iyi ki en ufak bi din yada siyaset ibaresi yok yoksa neler olurdu :/

     

    şimdi irwa sana şunu sorayım bu 1 kutu shake aldık diyelim. bunu sabah akşam mı kullanıyoruz ve ne kadar süre sonra günde 1e düşürüyoruz ? sürekli günde 2 olsa 11-12 gün gidiyor sanırım 1 kutu ve öyle sıkıntı para yetişmeyebilir :/

    birde elemanla görüştüm panxer'in satıcısı shaker ile birlikte kargo dahil 66 lira dedi direk firmadan yollayacam dedi. benim arkadaş 80 shake 5 shaker yani kargo araya girmeden 85 tl fiyat çekti. hangisi bizi yemeye çalışıyor ? 

    O yüzden distribütör paketi alın diyorum ya ,) %25 indirimli. 

    Kullanıma gelirsek istediğin kiloya gelen kadar günde 2 sabitlemeye geçince günde 1

    irwa ben veysele anlatmaya çalıştım. benim adam internet üzerinden kilo kilo satıyor büyük toptancılardan ama parakende de satıyor. al geç :D  neyse bakalim inş veysele 20 kilo verdirtip kitabını yayınlatıp paraya para demicez :D 


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı

    maşallah konu yine çok boka sarmış iyi ki en ufak bi din yada siyaset ibaresi yok yoksa neler olurdu :/

     

    şimdi irwa sana şunu sorayım bu 1 kutu shake aldık diyelim. bunu sabah akşam mı kullanıyoruz ve ne kadar süre sonra günde 1e düşürüyoruz ? sürekli günde 2 olsa 11-12 gün gidiyor sanırım 1 kutu ve öyle sıkıntı para yetişmeyebilir :/

    birde elemanla görüştüm panxer'in satıcısı shaker ile birlikte kargo dahil 66 lira dedi direk firmadan yollayacam dedi. benim arkadaş 80 shake 5 shaker yani kargo araya girmeden 85 tl fiyat çekti. hangisi bizi yemeye çalışıyor ? 

    hızlı kilo vermek için günde 2 

    verdiğin kiloyu korumak için günde 1 

    plan yapıyoruz kanka bizim buralarda tonbalıklı salatalar yok közlenmiş mevsim sebzeleri eşliğinde buğulanmış kaz ciğeri yok :/ sen rahatsın tabi.

    Onlar ne guzel yemekler lan :v 


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı

    maşallah konu yine çok boka sarmış iyi ki en ufak bi din yada siyaset ibaresi yok yoksa neler olurdu :/

     

    şimdi irwa sana şunu sorayım bu 1 kutu shake aldık diyelim. bunu sabah akşam mı kullanıyoruz ve ne kadar süre sonra günde 1e düşürüyoruz ? sürekli günde 2 olsa 11-12 gün gidiyor sanırım 1 kutu ve öyle sıkıntı para yetişmeyebilir :/

    birde elemanla görüştüm panxer'in satıcısı shaker ile birlikte kargo dahil 66 lira dedi direk firmadan yollayacam dedi. benim arkadaş 80 shake 5 shaker yani kargo araya girmeden 85 tl fiyat çekti. hangisi bizi yemeye çalışıyor ? 

    hızlı kilo vermek için günde 2 

    verdiğin kiloyu korumak için günde 1 

    plan yapıyoruz kanka bizim buralarda tonbalıklı salatalar yok közlenmiş mevsim sebzeleri eşliğinde buğulanmış kaz ciğeri yok :/ sen rahatsın tabi.

    Onlar ne guzel yemekler lan :v 

    http://www.bilakis.net/

     


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    biri bana tokluk hisse verecek yemeğe başlayınca az yiyip kalkmamı sağlayacak ve yağ yakacak(özellikle göbek) bir şey öndersin lütfen...


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi
    SeRDaR bunu yazdı

    biri bana tokluk hisse verecek yemeğe başlayınca az yiyip kalkmamı sağlayacak ve yağ yakacak(özellikle göbek) bir şey öndersin lütfen...

    Tokluk hissi için lif tableti. Yağ yakım için çay we enerji tableti.yağı idrarla atar ,)


    dewdim dewrildim geldim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZATİ.
    sakavan
    sakavan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2009
    Erkek
    irwa bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı

    biri bana tokluk hisse verecek yemeğe başlayınca az yiyip kalkmamı sağlayacak ve yağ yakacak(özellikle göbek) bir şey öndersin lütfen...

    Tokluk hissi için lif tableti. Yağ yakım için çay we enerji tableti.yağı idrarla atar ,)

    40-50 kilo arası dazlalığım var acil kilo vermem lazım tok tutacak yağları eritecek acil çözümlere ihtiyacım var

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    sakavan bunu yazdı
    irwa bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı

    biri bana tokluk hisse verecek yemeğe başlayınca az yiyip kalkmamı sağlayacak ve yağ yakacak(özellikle göbek) bir şey öndersin lütfen...

    Tokluk hissi için lif tableti. Yağ yakım için çay we enerji tableti.yağı idrarla atar ,)

    40-50 kilo arası dazlalığım var acil kilo vermem lazım tok tutacak yağları eritecek acil çözümlere ihtiyacım var

    40 - 50 ? :S 


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cenk88
    cenk88's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2009
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    sakavan bunu yazdı
    irwa bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı

    biri bana tokluk hisse verecek yemeğe başlayınca az yiyip kalkmamı sağlayacak ve yağ yakacak(özellikle göbek) bir şey öndersin lütfen...

    Tokluk hissi için lif tableti. Yağ yakım için çay we enerji tableti.yağı idrarla atar ,)

    40-50 kilo arası dazlalığım var acil kilo vermem lazım tok tutacak yağları eritecek acil çözümlere ihtiyacım var

    40 - 50 ? :S 

    Siz bi diyetisyene gidin. Söylediğiniz kilo buradan yazılan yorumlarla gitmez. 


    Kelepçesini açtım öfkemin,dedim:''Artık serbestsin.''
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    biri bana tokluk hisse verecek yemeğe başlayınca az yiyip kalkmamı sağlayacak ve yağ yakacak(özellikle göbek) bir şey öndersin lütfen...

    ameliyatla midenin yarısını alıyorlar hocam ondan sonra o dediğin oluyo :)

    hem sen şişman değilsinki 

    DJ_Alper tarafından 29/Nis/15 16:18 tarihinde düzenlenmiştir

    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 5585 Toplam Mesaj: 91