folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder İçinizde KARABASAN Gören Varmı



İçinizde KARABASAN Gören Varmı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    semsiul_mariful_kubra
    semsiul_mariful_kubra's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2005
    Homo

    Ya abiler ablalar. içinizde karabasana basılan varmı? ya bu ne ayaktır. geçen gün basıyolardı. zor kaçtım. kaçtığım yerde meğerse karahasan yaşıyomuş. ondan kurtulamadım.


    gusul abdesi alsam geçer mi??


    yukarı tükürsem karabasan


    aşağı tükürsem karahasan.
    napcamı şaşırdım.


    bi el atın mürit kardeşlerim


    Nickteki Kübradır Sakın Kurba sanmayın
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bayrak
    Bayrak's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    toplara gusul fayda etmiyo diye duymustum ama
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorcerer
    sorcerer's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2003
    Erkek

    ben gördüm tam o bana basıodu ondan daha hızlı dawrandım öyle bir bastım ona


    sonra bidaha benim mıntıkada görülmedi..


    Coco cola gibiyim hayatın tadıyım, rocco gibiyim çok şekerim, albeniyim bahanem çok, çikolatalı gofretim beni sevmeyen yok!...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    Nickini görünce karabasan geldi mesela şimdi :) şaka biyana olduydu 1 kez bana ciddi değişik bir deneyim tırsıyor adam baya, tek kelime bile edemiyorsunuz , sanki yanınızda birisi var gibi , kıpırdayamadan durmak , uyuyorsunuz ama bilinciniz yerinde gözleriniz açık felçli gibi düşünün :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    semsiul_mariful_kubra
    semsiul_mariful_kubra's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2005
    Homo

    kardeş o karabasan değil kesin karahasandır


    abü bide küçük karabasanla bi muhattablığın oldumu. o çok önemli


    abü sıkılma olduysa söle. biz hepimiz aynı tarikattayız. yardımcı oluruz arkandayız (arkan oluşumuzu yanlış anlama)


    Nickteki Kübradır Sakın Kurba sanmayın
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gezgin
    gezgin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2003
    Erkek
    üstat eğer nickindekine bezer kitaplarla uğraşıyorsan tavsiyem uğraşma. karabasan o kadar basit birşey değil. karabasanlara en iyi ilaç nas ve felak sureleri. yatarken bunları oku. bi zaman sonra hiçbişi kalmaz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    semsiul_mariful_kubra
    semsiul_mariful_kubra's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2005
    Homo

    tokkarna mı


    aç karnamı


    günde kaç kere


    kaç mg


    yardımcı olursan sevinirim


    dikkat(((Karabasan görürseniz bana eposta yolu ile ulaşabilirsiniz. ayrıca karabasanın eposta adresini bilen varsa bana yazssın. bi muhabbet kuralım da. rüyadayken konuşmuyo ibne. sadece basıyo. bari bi mail atalım.))


    Nickteki Kübradır Sakın Kurba sanmayın
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IsLaMiC_ForCe
    IsLaMiC_ForCe's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    Yeryüzünde Karabasan diye bir yaratik yoktur, dünyada bir cok farkli olaylar olmaktadir, zamaninda din adina bu bosluklari doldurmayi marifet bilen bir takim yarim akillilar karabasan ismiyle bir yaratik icat etmis ve gecelerimizi senlendirmislerdir, olabilir bu olay bizim bilmedigimiz dogaüstü bir canli araciligiyla da gerceklesmis olabilir -en mantiklisi cin- ama bu konuda bilimin ne dedigine bakip bunu kafaniza soktugunuzda dogru cevabi almis olacaksiniz.. Yanlis hatirlamiyorsam düsen ya da artan (?) kan basincinizla gerceklesen bir takim vücütsal aktivite ve beyninizin size oynadigi bir görsel showdur.. Hicbir sey bilmeden konusacaginiza sistematik bilimsel isleyen bir kurumun (bilim) konu hakkindaki deneyim ve söylemleri daha gercege yakindir elbette..


    "ALLAH, akillarini kullanmayanlari pislige birakir" 10/100, KK
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    semsiul_mariful_kubra
    semsiul_mariful_kubra's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2005
    Homo

    aga görürsen o cine söle niye süpermen değil de karabasan kılığına girip geliyo.


    ya olduğun gibi görün ya da gözüme görünme.


    peki kara hasan kim. yenirmi yenmezmi. fena korkutuyo ve hala dişlerim tıkırdıyo. fena tırstım


    Nickteki Kübradır Sakın Kurba sanmayın
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IsLaMiC_ForCe
    IsLaMiC_ForCe's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    sagda solda size oku gececektir diye söylenilen sûreler sadece sizin psikolojik olarak rahatlamanizi ve isin psikolojik yönünde bilincinize hakim olmanizi saglayacaktir. ben okudum olmadi diyen arkadaslar yeterince inanmamis olduklarindandir, ya da bu olay psikolojik degil biyolojik olarak gerceklesmektedir.. cünkü karabasan olayinin psikolojik olarak da gerceklestigi bizzat deneyimlerle sabittir,


    kendimi odada bir karabasan var ve birazdan üzerime gelecek diye sartlandirdigimda defalarca ayni seyleri yasadim, 5 defa üst üste denedim ve oldu, belki devam da edebilirdi ama beynime ya da bir organima bir zarar gelecek diye artik korktugumdan devam etmedim.. bu deneyimlerimden sonra da zaten karabasan olayinin iki yönlü gerceklesmis oldugunu daha iyi anladim..


    Din adina su hastaliga yakalanmayin, dogada gerceklesen ve size gizemli gelen ya da bilgi düzeyinizle aciklayamadiginiz her seyi dini acidan konseptlestirerek aciklamaya kalkismayin, dinin yaraticisi ALLAH oldugu gibi, isleyen evreni kanunlariyla birlikte yaratan da ALLAHtir, o halde ne icin bilimden korkuyorsunuz ve din tüccarlarina siginiyorsunuz..??


    "ALLAH akilllarini kullanmayanlarin üzerine pisligini yagdirir" Yunus/100, KK


    Selametle..


    "ALLAH, akillarini kullanmayanlari pislige birakir" 10/100, KK
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bukalemun
    bukalemun's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    semsiul_mariful_kubra mısın nesin bi forum açıyosan adam gibi konuş. Salak salak laflar etme. inşallah sana en kısa zamanda karabasan ve karahasan birlikte basarlar. tek dileğim bu

    There is no life without struggle
Toplam Hit: 3757 Toplam Mesaj: 37