folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder İlk Senede Üniversiteyi Kazanamamak



İlk Senede Üniversiteyi Kazanamamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selo-g
    selo-g's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    Merhaba gencler. Sikinti cok buyuk yani bana cok buyuk geliyor.Üniversiteye hazirlaniyorum yani hazirlanmaya calisiyorum . kalmis 36 gun netler bok gibi(50-55)  cabaliyorum biraz yukseltmek icin ama yukselmiyor. sanirim ilk senede kazanamayacam. kazanamayinca evdekilere ne dicem cevreye ne dicem mk kafam trilyon oldu.  ilk seneden kazanamayanlar ne yapiyor ne ediyor onun tribine girdim simdiden. ne yapayim hacilar bisi deyin

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    istediğim yer olmadı tekrar deniyecem  :D :D ailen çok takmıyosa çevrekileri sallama etrafındakiler ilk senesinde kazandıysa belki evdekiler biraz baskı yapabilir daha çok varmış zaten ne olacagı belli olmaz 


    imza
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slim_38
    slim_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2012
    Erkek

    İlk sene kazanıp giden arkadaşlarımın hepsi aynı şeyi sölyedi. ''Keşke 1 sene daha hazırlanıp daha güzel bir bölüme gitseydim'' .

    Ben de geçen sene okulu bırakıp tekrar girdim sınava bu sene 1. sınıfım ve 23 yaşındayım.Tamam biraz geç ama yaapcak birşey yok :D.Sınıfta 2-3 tane 30 yaş üstü var benim yaşıtım 4-5 kişi var.

    Bana sorarsan eğer yapabileceğin akdar çalışmadıysan ve istediğin bölüm gelmezse yazma.1 sene daha çalış.Yok ben bunda daha fazla çalışamam vakit kaybı dersen tabi ki ilk sene de gitmek daha güzel birşey


    Münferidin münasıbı mükafatından mütefekkir olandır
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    sıkıntı edilmeyecek durumdur. 2. de de kazanılamaz ise durumdan şüphe edilesi vardır..

    (bknz: sözlük vari bir başlığa sözlüksü cevap oldu :))


    KARAKALEM PORTRE SİPARİŞİ ALINIR..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mrkps
    mrkps's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2012
    Erkek

    bende ilk senemde kazanamadım sonra birsene daha hazırlandım tıbbı kazandım 1 senedirde doktorum..bence okadar kafaya takma..ama şimdidende boşlama.. en azından ikinci  sınavına şimdiden hazırlanmaya başla...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corcil
    corcil's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2010
    Erkek

    eğer çok iyi değilsen açıktan adalete gir çok yüksek değil sanırım ki puanı  çevremdeki  herkes adalete girebildi...  2 yıl açıktan okuyosun sonra icra müdür yard.  sınavı.  katiplik sınavı vs.   bu sınavlara iyi  hazırlanarak devlete kapak atabilirsin ki   eger zorlarsan 2 yıl bittikten sonra dgs ile hukuku zorlarsın ....     basarılar


    ---------------------------------------------------------------
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    hacı üniversite hayatın sonu veya amacı değildir, bunu böyle düşünmen gerek.

    okuyup bitirsen bile sap gibi asgari ücrete çalışabiliten bile varken bu kadar kasma

    en azından o kadar kasacak zamanda değilsin.

    herşeyden önemlisi gençsin la daha koy götüne gitsin üniversitenin

    hiçbir şey senden daha önemli değil..


    Adam kalkmış "Zoru başarırım ama imkansız biraz zaman alır" diyor. O zaman sana dinazor sikmen için 2 yıl müddet veriyorum...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    ilk sene kazanamayınca vereceğin çevreye ve aileye muhtemel cevaplar listesi şöyledir
    *Yanlış tercih yapmışım
    *5 yada 1 puanla seçtiğim yeri kaçırmışım.
    *ben istanbul filan tercih yaptım anadoluda bir üni yapsaydım yada danhik bir üni yapsaydım girerdim.
    *Sınavda başım çok ağrıdı midem bulandı ishal olmuşum ne yaptığımı anlamadım(çok düşük puan alınca)
    *çok kazık sormuşlar sistem değişmiş
    vsvs eklenebilir

    kafaya fazla takma bencede çok arkaşım var üniverste mezunun işsiz asgari ücrete çalışıyor  çok arkadaşım var adam lise mezunun bile değil paraya parar demiyor bok gibib parar kazanıyor ticaret yaparak
    hayatın sonu değil gerçekten inanaıyor yapamıyorsan başka yollara atılım yapmalısın

    SeRDaR tarafından 15/Şub/13 18:50 tarihinde düzenlenmiştir

    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Bende 2. senemde kazandım. Netlerin gerçekten çok çok düşük ilk sene ben kendime berbartım derken bile 100 netten aşağı düşmüyordum. Temelde cacıktandı yani. Soru bir hangi tür lisede okuyon EML mi yoksa 4 sene hiç çalışmayanlardan mısın :)

     

    İki birinci soruyu unut :) zaten 2. yıl eğer gerçekten çalışırsan 140 150 lilere çıkarsın basit şeyler bunlar :)

    Nasıl dicem dersende benim gibi yapıcan gitmiyorum hadin gönderin beni diyecen belki benim gibi suratına küfreden insdanlarda olmayacaktır sana. 

    Bana oda oldu bi b*k olmaz dendi ama 60 binden 20 bine ilerledim. Sende yapabilirsin bu süreçte her türlü psikolojik desteği benden alabilirsin.

    İstersen numaramı felan veririm. Özleden konuşabilirik çok çektim iyi bilirim bu dönemleri. VE asla saçma sapan netlerle üniversiteye gelipte komik duruma düşme.

    Hem kazanıp hemde bizden bi b*k olmayacak yeaa diyen tayfadan olmaman dileğiyle.

    zeybekustasi tarafından 15/Şub/13 19:36 tarihinde düzenlenmiştir

    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    bu sene ygsyi bitir tamemen. Seneye full lys çalış, istediğin yere girersin. Ben mesela 1 sene kaldım, 1 sene kazanamadım, bu sene uraşıyom işte. Odtü olcak gibi.


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    5. senedir kazanamadım ben sdkf bu senede kazanamazsam seneye artık


    "
Toplam Hit: 7079 Toplam Mesaj: 52