folder Tahribat.com Forumları
linefolder Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
linefolder İphone Eğimölçer Hakkında (15 Kişinin Ban Yediği Konu)



İphone Eğimölçer Hakkında (15 Kişinin Ban Yediği Konu)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek
    myblackworldweb bunu yazdı
    zamazingo bunu yazdı
    myblackworldweb bunu yazdı

    geçenlerde veritabanı silinmeden bir konu açmıştım iphone eğimölçer bug buldum diye.

    düz bir zeminde

    hep -1 değerini gösteriyor diye.

    tbt de herkes benimle dalga geçmişti konuda. 15 kişi ban yemişti ..

     

    Onu apple a bildirmiştim.

     

    Telefon ile randevu almıştım randevu saatinde aradılar beni. Bir buçuk saat hatta tuttular ve kademe kademe yükselerek herkese aynı durumu anlata anlata yoruldum. Sonunda defalarca farklı iphone 6 ve 6plus ile denediler ve sonunda kabul ettiler. Hatta telefondaki temsilci çok şaşırdı :)

    İphone 6 ve 6 pluslarda eğimölçerde olan bir hata olduğu onaylandı ve ilk defa ben bildirim yapmışım.  

    ipad mini hediye gönderilimi yapılacak Mayıs ayının ilk pazartesi günü. Bu da 4 Mayısa denk geliyor sanırım :)

     

    üstad ss atarmısın merak ettim hiç apple dan cevap alan birisi görmedimde nasıl merak ediyorum

    :) ss değil hocam sesli konuştuk. haa bildirimi diyorsan 

    https://getsupport.apple.com/

     bir sorun varsa randevu alıyorsun.

    onaylamak için iphone den safari üzerinden o linke tıklamak gerekiyor ki iphone nin seri numarasını tanılasın diye.

    sonra randevu onaylanıyor.

    Saati geldiğinde onlar arıyorlar. Onların beni aradıkları numara : +353 (21)238 6260

    ben (18.00) için randevu almıştım 18.00 da telefonum çaldı. Ve karşımda gerçek kişi vardı yani 2-3 dk hatta bekletme filan dahi olmadan şak diye gerçek kişi bağlandı. 18.00 da telefonu aradı yani net olarak. 

    Görüşmeler iki parça halinde yapıldı. İlk aramayı anlatıyorum.

    İlk konuştuğum bayan sanki sohbet edasında konuşuyordu benimle. 40 yıllık arkadaşmışız gibi konuşması vardı. Asla cıvıklık anlamında söylemiyorum, hava nasıl yağışlı mı orada filan diye sordu, siriyi kullanıyormusunuz diye bir de ağzımı yokladı filan :)

     

    Sorunu anlattığımda önce 2 dk lık bir beklemeye aldı beni. Teknik ekip ile görüştü. Sonra beni onlara bağladı.

    Onlar da samimi bir dille yardım etmeye çalıştılar. Bayağı sohbet ettik burada bir dost gibi. Sonra beni beklemeye alıp kendi test telefonlarında denemişler. 

    yaklaşık 8-10 dakika bekledikten sonra tekrar döndüler ve evet bizde de böyle bir sorun var dediler. Bir üst düzey kurula bildirim açıyoruz eğer müsayitlerse onlarla görüştürmemiz gerekiyor öncelik ile siz müsayitmisiniz diye sordular.

    Evet yanıtından sonra yaklaşık 10 dakika da öyle bekledim bir üst kuruldan ciddi bir tonda erkek ile konuştum. Türkçe konuşuyordu ancak yabancı olduğu belliydi sesinden.

     

    Aynı durumu kendi kişiseliphone 6 sı ile denedi (bu arada anladım ki plus kullanmıyor adam  :) bel ki de apple hediye vermiştir 6 yı. )

    Sonuç aynı çıkınca çok ilginç dedi.

    Tabi ben her konuştuğum kişiye  kendi şaşkınlığımı anlatıyorum. Nasıl yani ilk defa ben mi bildirdim bu durumu diye vs.

    Sonra çok teşekkür etti ve ilk konuştuğum bayan bağlandı. O da tekrar arayabileceklerini, bilgi alıp almak istemediğimi sordu. Evet tabi dedim kapatıık.

    ikinci görüşme.

    Konuyu açmadan 15 dakika önce tekrar aradı aynı numara bu bayan. Normal şartlarda sistemimizde sizin belirttiğiniz hata daha önce bildirilmiş olsaydı durumun farkında olduğumuz için bu kadar uzamayacaktı. Fakat sistemimizde ilk defa bildirilen bir durum olduğu için  birkaç blok uzağa bağlanmak zorunda kaldık dedi.

    Bu soruna yol açan şeyin sebebini sorduğumda henüz araştırılıyor dedi. Tabi yine dost edası ile. Zaten apple yetkilisi ile telefonda konuşanlar bilirler bu konuşma tarzını.

    Peki neden arandım ben dediğimde ise size teşekkür etmek amacıyla aradık dedi , Hatayı bildiren ilk kişi olduğum ve uzun süre hatta bekleyip onlara yardımcı olduğum için (yaklaşık 1 buçuk saat) Mayıs ayının ilk pazartesi günü bedelsiz ipad mini gönderimi yapılacaktır dedi.

    Çok teşekkür ettim kapattım.

     

    kaç Gb diye sorsam çok mu öküz olurum dedim. :):):):)

    hea bir de TR den mi gönderilecek ABD den mi diye soracaktım unuttum.

    Bir de niye mayıs ayı diye sonracaktım  da utandım işte...

     piradomim hocam hata sadece benim cihazda olan bir şey değil ki. O yüzden cihazı almadılar.

     

    hocam cevap alan dedim ama neyse tamam anladım ben saolasın 


    Yol Güzeldir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    note3'le ben koca makineyi gonyeye alıyorum,  iphone kullanıyor olsaymisim siki tutmuştum demekki. 

     


    Benim hiçbir şey umrumda değil..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Carlsaganandcat
    Carlsaganandcat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    yanlızca bulduğun için değil, haklı çıkmana rağmen ego yapıp sırf övünmek yerine tek tek görüşme sürecini anlattığın içinde teşekkürler,

    bir uydu tek rakam hatasıyla yanmıştı 


    9200 feetde alınan ilk nefes...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek
    Carlsaganandcat bunu yazdı

    yanlızca bulduğun için değil, haklı çıkmana rağmen ego yapıp sırf övünmek yerine tek tek görüşme sürecini anlattığın içinde teşekkürler,

    bir uydu tek rakam hatasıyla yanmıştı 

    teşekkür ederim hocam.


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    FireX
    FireX's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    -1 bizim ülkenin yamukluğu olabilir :)) Yine insaflı göstermiş.


    λ
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    tebrikler hocam hak ettin, tahribatta boş adamdan çok ne var, kendilerine bakmadan başkalarını kolayca yargılayan "cool" tipler :) 

     

    Pardon da birader , kimi kastettiğini sorabilir miyim  bos adam derken ? 

    ben de ben yedim o konuda,haydaa diye yorum attigim icin,bir Allah'ın kulu da demedi ulan belki adam adam bu mevzuya şaşırdığı icin yazmis bunu diye.

    Kimse kimse hakkında ahkam kesmesin burda,sen kimsin ki milleti bos adam olmakla itham ediyorsun ? 

    Ayiptir biraz ölçülü konusun bi zahmet.

     


    Koca hestiy aya bedenem ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    FireX bunu yazdı

    -1 bizim ülkenin yamukluğu olabilir :)) Yine insaflı göstermiş.

    ahahah

    tayipmi çaldı acaba 1 puanı

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    süpermiş :) hayırlı olsun şimdiden ipadin hocam. diğer konuyu görmemiştim zatende neden o kadar adam banlanmış anlamadım :)


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Superchicken
    Superchicken's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2014
    Erkek
    myblackworldweb bunu yazdı

    Konu saçma diyen arkadaş için ifade ediyorum. Senin benim için gereksiz olabilir.

    10 derecelik bir eğim ile ilgili bir iş üzerinde çalışmak zorunda olan bir adam nasıl olsa her defasında doğru gösteriyor diye telefonu kullandığını düşünürsek hep hatalı sonuç alacaktır hiç 0 dereceye ulaşamayacaktır.

    Daha mantıklı örnekler verilebilir tabiki.

     

    Sanırım:

     Accelerometer yada gryoscope 

    denilen alet sayesinde  eğimölçer e bilgi geliyor. 

    -1 olması benim için  hata değildir.

    ancak apple gibi büyük yatırım yapan bir şirket için hatadır.

    Ki ayrıca telefondaki hataları-bugları-kullanım zorluğu olan yerleri- işe yarayacak özelliklerin istenmesini talep edebilmek için bir destek sayfası koymuşlar ki düşüncelerimizi onlarla paylaşabilelim diye.

    Konu saçma olduğu için 1 buçuk saat boyunca gittikçe yükselen kademelerde 5 farklı  kişi ile görüştürdüler beni değilmi?

    Adamlar ufacık bir geribildirime bile önem veriyor. Ki bu durumu ilk defa ben gerekli bulup onlarla paylaştığım için adamlar teşekkür etmek anlamında ufak bir hediye göndermek istediler.

    Gereksiz olsa idi tamam teşekkürler düzeltiriz der konuyu kapatırlardı.

     

     

    Hocam o çalışan adam buldugu sonucu artı 1 değerle hesaplar zaten konu bana abartılı geldi ama yorum yapanlarda abartılı haset yorumlar.. Iyı yapmıssın tabletı kapmısın .


    Korkmayın canım hayal edin..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    ipad miniyi duyup da arayan mutlaka olmuştur :) sebebi her ne olursa olsun sonucta adam birşeyi farketmiş ve paylaşmış ipadi kapmış helal olsun :)

Toplam Hit: 5619 Toplam Mesaj: 66