İran Mı Oluyoruz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Hocam ben sadece konuyla ilgili yorumu mu yapayım da :) Kendini sıvazlayacak adam her türlü sıvazlar.. Bu ülkede herkes senin benim bizim gibi bilinçli değil, porno izlemenin insnaa kattığı bişe yok, cinsel ihtiyac çok farklı bişe, yani mastrubasyon için hayal gücü geliştiren bişe olmasının yanında bi yararı yok..

    Bunun yanında çocuklar da erişebiliyo bu sitelere sorun burda zaten.. Yoksa herkes bizim gibi bilinçli olsa sorun yok.. Bir önceki mesajımda da yazdığım gibi devletin vatandaşlarının porno izleterek cinsel ihtiyaçlarını giderme sorumluluğu yok, bu dünyanın hiç biyerinde yok. Zaten genelevler var

    NOT : KİMSEYİ SAVUNMUYORUM, ZATEN SİYASİ GÖRÜŞÜMÜ BİLEN BİLİR :D yorum yaptığım konu porno siteler sadece

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    Chinggis bunu yazdı:
    -----------------------------

    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------

    pornoyu savunan bir zihniyet :hay yarabbim ne günlere kaldık

    yanlız o pornoyla yetişn bir genclik her kadını kızı potansiyel bir araç olarak görür bunun içinde herkesin anası bacısıda var

    fikri neyse zikride odur :) porno serbest olsun ihtiyac ölemi

    ihtiyac porno değil karsı bir cinsdir bunuda  evlenerek giderilmesi emredilmiştir

    porno gibi bir pisliği savunupda bunada olması gereken bir ihtiyac diycek kadar angut bir insan düşünemiyorum ya


    -----------------------------

     

    Angutun bayrak çekeni sensin bence , uygunsuz durumlarda ereksiyon hâline geçsen ne olacak ? Bir bayan elini tuttu mu veya sarıldı mı (bunu çok sevdiğin bir ablan olarak düşünebilirsin) ereksiyona geçsen ne olacak ? 

    Şöyle de düşünebilirsin , sabah erkenden bir yere gideceksin , fakat rüyanda seks yapmışsın , kamyon devrilmiş . Duş alacak zamanın yok , ne yapacaksın ?

    İsteyen istediğini izler , seni ilgilendiren yanı yok .

    İşinize geldi mi Şapka Devrimi'ne bok atarsınız "insanlara zorla şapka taktırmak zorbalıktır." diye . Eee , bu ne oluyor peki ? Sen porno izletme , o zihniyeti ver halka olsun bitsin . Ama ne oluyor , veremiyorsun o zihniyeti , yasaklıyorsun . Sonra da mal olduğunuz için Atatürk'e laf atıyorsunuz .

    Dediğim gibi , isteyen istediğini yapar , porno izleyip kendini sıvazlayan biri , yıllardır bu zevki tatmamış birinden daha az tehlikelidir zira diğeri potansiyel tecavüzcü tehlikesi olabilir .


    -----------------------------
    öküzün önde gidenisin bence  psikologlar  ve bu işin uzmanları pornonun insanlar için zararını ve genclerdeki psikolojik yıkımı bas bas bağırırken senin gibi bir aptalın  cıkıp bunu savunması cokda önemli bişey değil normaldir cünkü öküzsün anlamassın ezik adam konun atatürkle ne alakası var gene atatürkü attın ortaya malmısın?

    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    alp bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam ben sadece konuyla ilgili yorumu mu yapayım da :) Kendini sıvazlayacak adam her türlü sıvazlar.. Bu ülkede herkes senin benim bizim gibi bilinçli değil, porno izlemenin insnaa kattığı bişe yok, cinsel ihtiyac çok farklı bişe, yani mastrubasyon için hayal gücü geliştiren bişe olmasının yanında bi yararı yok..

    Bunun yanında çocuklar da erişebiliyo bu sitelere sorun burda zaten.. Yoksa herkes bizim gibi bilinçli olsa sorun yok.. Bir önceki mesajımda da yazdığım gibi devletin vatandaşlarının porno izleterek cinsel ihtiyaçlarını giderme sorumluluğu yok, bu dünyanın hiç biyerinde yok. Zaten genelevler var

    NOT : KİMSEYİ SAVUNMUYORUM, ZATEN SİYASİ GÖRÜŞÜMÜ BİLEN BİLİR :D yorum yaptığım konu porno siteler sadece


    -----------------------------

    onun bunun kızına karısına bakarak kendini tatmin eden ve bunuda gereksimim olarak kabul eden denyolar bir gün o pornolarla yetişen genclerin kendi kızına veya kız kardes,şine bakmasını yadırgamasın bence güzel yazmıssın hocam


    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------
    Chinggis bunu yazdı:
    -----------------------------

    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------

    pornoyu savunan bir zihniyet :hay yarabbim ne günlere kaldık

    yanlız o pornoyla yetişn bir genclik her kadını kızı potansiyel bir araç olarak görür bunun içinde herkesin anası bacısıda var

    fikri neyse zikride odur :) porno serbest olsun ihtiyac ölemi

    ihtiyac porno değil karsı bir cinsdir bunuda  evlenerek giderilmesi emredilmiştir

    porno gibi bir pisliği savunupda bunada olması gereken bir ihtiyac diycek kadar angut bir insan düşünemiyorum ya


    -----------------------------

     

    Angutun bayrak çekeni sensin bence , uygunsuz durumlarda ereksiyon hâline geçsen ne olacak ? Bir bayan elini tuttu mu veya sarıldı mı (bunu çok sevdiğin bir ablan olarak düşünebilirsin) ereksiyona geçsen ne olacak ? 

    Şöyle de düşünebilirsin , sabah erkenden bir yere gideceksin , fakat rüyanda seks yapmışsın , kamyon devrilmiş . Duş alacak zamanın yok , ne yapacaksın ?

    İsteyen istediğini izler , seni ilgilendiren yanı yok .

    İşinize geldi mi Şapka Devrimi'ne bok atarsınız "insanlara zorla şapka taktırmak zorbalıktır." diye . Eee , bu ne oluyor peki ? Sen porno izletme , o zihniyeti ver halka olsun bitsin . Ama ne oluyor , veremiyorsun o zihniyeti , yasaklıyorsun . Sonra da mal olduğunuz için Atatürk'e laf atıyorsunuz .

    Dediğim gibi , isteyen istediğini yapar , porno izleyip kendini sıvazlayan biri , yıllardır bu zevki tatmamış birinden daha az tehlikelidir zira diğeri potansiyel tecavüzcü tehlikesi olabilir .


    -----------------------------
    öküzün önde gidenisin bence  psikologlar  ve bu işin uzmanları pornonun insanlar için zararını ve genclerdeki psikolojik yıkımı bas bas bağırırken senin gibi bir aptalın  cıkıp bunu savunması cokda önemli bişey değil normaldir cünkü öküzsün anlamassın
    -----------------------------

     

    Vay vay vay , istediğin küfrü et de sonra tartışalım tabi bir bok biliyorsan . (:

    Bilimcilerin bir çoğu dinin de insana zararlı olduğunu söylüyor , madem bilimselsin buna da inan , ama tabi sen işine geleni cımbızla çekip alırsın , bir de sana bir şeyler anlatmaya çalışan insana küfür edersin , yontarlar senin gibi odunu yakında merak etme .

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    alıntı yapmaya gerek yok

     o senin gibi insanların bilimcileri

    ama pornonun insanlar üzerindeki tahribatı ve yıkımı herkes tarafından bilinir lütfen sacmalamak için  cabalama olurmu

     

    not: sen yontarmısın adres verimmi?


    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    lan olm adam konu açmış bir teori atmış ortaya sizde kendi düşüncenizi söyleyin utanmasınız dövüşeceksiniz a.q :D

    relaxx :D sakin olun konu sapıyor...


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------

    alıntı yapmaya gerek yok

     o senin gibi insanların bilimcileri

    ama pornonun insanlar üzerindeki tahribatı ve yıkımı herkes tarafından bilinir lütfen sacmalamak için  cabalama olurmu

     

    not: sen yontarmısın adres verimmi?


    -----------------------------

     

    Veteriner veya marangoz değilim , ama sen gene at , meskenine yakın bir yere gelirsem görüşürüz .

    Zayballığını da ortaya koydun , tartışmaya gerek yok artık (:

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    End0t0ksiN
    End0t0ksiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    BuZuL bunu yazdı:
    -----------------------------

    lan olm adam konu açmış bir teori atmış ortaya sizde kendi düşüncenizi söyleyin utanmasınız dövüşeceksiniz a.q :D

    relaxx :D sakin olun konu sapıyor...


    -----------------------------

    bence-da :D herkes kendı fıkrı olsun ısto ama qın'e katılmıo deılım :| 


    Potansiyel Rahatsız # 'yengesini s.kenlerin dizisinin yapıldığı devirde yaşayan mürid '
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur35
    onur35's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek
    pit10din bunu yazdı:
    -----------------------------

    iran'ın yönetim şekli sana mı kaldı :)

    israil'e göre desene mesela orda da tewrata göre kanunlar war :)

    orda da dinle yönetim war :)


    -----------------------------
    hoca seni çözemedim sen neyi savunuon,evet iran daki yönetim şekli zoruma gidio,israildeki de,ben cumhuriyet ve demokrasinin hakim olmasını istiyorum Türkiyede,sen ne istiyosun?

    Tedariksiz sıçmaya giden domala domala taş arar...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    caves bunu yazdı:
    -----------------------------
    o.ç oldukları icin kapatıyorlar !!
    -----------------------------

    Biraz daha yağ sür. Adamlar delil arıyorlardır sitenin kapatılması için... 


    Driver Star ! Türkiye driverını arıyor! http://www.devid.info
Toplam Hit: 11072 Toplam Mesaj: 147