folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder İsrail: İran 2010"A Kadar Atom Bombası Yapacak



İsrail: İran 2010"A Kadar Atom Bombası Yapacak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    oh ne güzel israili tutuyosunuz da sonra sıra kimde farkında değil misiniz? israili de sevmem iranı da ama şu bir gerçek irandan sonra sıra türkiyede. o yüzden bana sorsalar iran yensin derim

    We can be more, we can be much more.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    Bozzkurt bunu yazdı:
    -----------------------------


    tabiki onlarda insandı ona lafım yok .. ama bak sende söylüyosun el-sikik el-hizbullah öldürmüş o israilli masumları .. irandaki , ıraktaki masumlar öldürmemiş ;) ..

    çıkarın artık su atgözlüklerini ..

    cevrenize bakın biraz ;)
    -----------------------------

    Hoca o saydığın ülkeler abd/israil askerlerini görünce ellerinde çiçeklerle karşıladılar kendileri ka$ındı + sizin  gibilerin desteklediği elemanlarda yukarda saydığım örgütler. skik adamları "mücahid" olarak nitelendiriosunuz.gazeteci veya masum bi amerikalı vea israillinin kafasını allahu ekber diip kafasını kesince bundan haz alıyorsanız bizim yazdıklarımızı çok görmeyin yah |:

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    israilin gücü anca filistine yeter zaten :) iran ' dan korktukları için böyle bi haber yaptıklarını tahmin ediyorum ..

    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    FireX
    FireX's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Yapsın İsrail'i vursun. Amerika'da İran'ı vursun ikisindende kurtulmuş oluruz.

    λ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alacakaranlik
    alacakaranlik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    Çokta sikimde israil herszaman dıyorum iran israilin a.q americada siyasetten başka hiçbir girişimde bulunamayacka pire için yorgan yakmaya benzer americanın irana girmesi son olur. :) ahmedi nejatı seviyorum aynı yöneticilik bandaa verilseydı sağa sola köpeklik yapmaktansa atom bombası üreitr durudum :)

    eskilerden kim kaldı..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Pc-ErrOr bunu yazdı:
    -----------------------------
    israilin gücü anca filistine yeter zaten :) iran ' dan korktukları için böyle bi haber yaptıklarını tahmin ediyorum ..
    -----------------------------

    güldürme beni. dünyayı israil kontrol ediyor sen ne diyorsun hocam ;) 


    We can be more, we can be much more.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek
    ExcaliburTBT bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bozzkurt bunu yazdı:
    -----------------------------


    tabiki onlarda insandı ona lafım yok .. ama bak sende söylüyosun el-sikik el-hizbullah öldürmüş o israilli masumları .. irandaki , ıraktaki masumlar öldürmemiş ;) ..

    çıkarın artık su atgözlüklerini ..

    cevrenize bakın biraz ;)
    -----------------------------

    Hoca o saydığın ülkeler abd/israil askerlerini görünce ellerinde çiçeklerle karşıladılar kendileri ka$ındı + sizin  gibilerin desteklediği elemanlarda yukarda saydığım örgütler. skik adamları "mücahid" olarak nitelendiriosunuz.gazeteci veya masum bi amerikalı vea israillinin kafasını allahu ekber diip kafasını kesince bundan haz alıyorsanız bizim yazdıklarımızı çok görmeyin yah |:


    -----------------------------
    onlar keserken sen kafasını tutuyordun galiba.

    bukadar emin olduğuna göre....

     


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    erkan07 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ExcaliburTBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hoca o saydığın ülkeler abd/israil askerlerini görünce ellerinde çiçeklerle karşıladılar kendileri ka$ındı + sizin  gibilerin desteklediği elemanlarda yukarda saydığım örgütler. skik adamları "mücahid" olarak nitelendiriosunuz.gazeteci veya masum bi amerikalı vea israillinin kafasını allahu ekber diip kafasını kesince bundan haz alıyorsanız bizim yazdıklarımızı çok görmeyin yah |:


    -----------------------------
    onlar keserken sen kafasını tutuyordun galiba.

    -----------------------------

    Videolardan görüyoruz azizim

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Artek
    Artek's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    ExcaliburTBT bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bozzkurt bunu yazdı:
    -----------------------------


    tabiki onlarda insandı ona lafım yok .. ama bak sende söylüyosun el-sikik el-hizbullah öldürmüş o israilli masumları .. irandaki , ıraktaki masumlar öldürmemiş ;) ..

    çıkarın artık su atgözlüklerini ..

    cevrenize bakın biraz ;)
    -----------------------------

    Hoca o saydığın ülkeler abd/israil askerlerini görünce ellerinde çiçeklerle karşıladılar kendileri ka$ındı + sizin  gibilerin desteklediği elemanlarda yukarda saydığım örgütler. skik adamları "mücahid" olarak nitelendiriosunuz.gazeteci veya masum bi amerikalı vea israillinin kafasını allahu ekber diip kafasını kesince bundan haz alıyorsanız bizim yazdıklarımızı çok görmeyin yah |:


    -----------------------------

     

    hacııı :

    snn ne sacmalıyon hala amk .. snn bana ammpullcü tarikatcı(tahribat haric) fettocu demek istiosn gibi anladım bu birinci yanlısın amk.. snsin oo .. 

    ve solencek bisi bırakmıyosun inatla kan dökülsün masum cocuklar , kadınlar ölsün ve biz bundan haz duyalım snn bole düsünüosn ..

    haa bak yukarda bisi demisin : masum insanın kafası kopuncaa heejaja diyip sevinmem amk ama kıyım yapam abd askernn kafasını koparsınlar işte o zmn sevinirim ;) .. 

    ne ampulcüyüm .. nede hizbullahcı nede abd usaqı amk .. sessiz + sakiin bi ortamda ii ce düsün ..

    o ırakktaki cocukların yerine koy kendini .. evde oturuosn ülknn anası alıyo .. kapıya gelio bi abd askeri bütün diretmelerine karsı öldürüo seni öldürmeden öncede *** .. 


    http://www.indirbe.com - Hep indir Full indir - - 2010
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek
    amerikanın iddasına göre ırakdada nükleer silahlar vardı ne oldu? hiçbişey çıkmadı. ama hiiç bişey çıkmadı ne doğru düzgün bir tank ne doğru düzgün bir tüfek. amerika önce ırak bataklığından kurtulsun sonra irana saldırsın. iranında çok fazla bişey yapabileceğini düşünmüyorum ama iran da geçmişi olan bir ülkedir ırak gibi ordusu çil yavrusu gibi dağılmaz. yani kolay kolay oradan onları sökemezler. belki ırağa 10 yılda istikrar getirilebilir ama irana ıranlının istediği gibi bir yönetim biçimi gelmezse 100 yılda bile istikrarı sağlayamazlar. illa sağlayacağız diye uğraşırlarsa iranda bir tek tane iranlı bırakmamaları gerekir. 

    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
Toplam Hit: 6241 Toplam Mesaj: 81