folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Kanaltürk"Ün Satılmasını Tuncay Özkan Ağlayarak Anlattı. :(



Kanaltürk"Ün Satılmasını Tuncay Özkan Ağlayarak Anlattı. :(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lethe01
    lethe01's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek
    ulusalcı biri olarak Türkiye bizimdir diye yırtınan birine kanalını dolar üzerinden satmasını yakıştıramadım.. nesi var kardeşim bizim paramızın!! :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kantar31
    kantar31's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2008
    Erkek
    wahh tuncayım wahh
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek

    siganfu bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben ömrümde bunun gibi yanar döner adam görmedim.
    -----------------------------

    bakınız: ampul 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    Adam bişey yapmadı arkadaşlar sadece kanalını sattı... Bir de şerefsizlere seslendi... Dedi ki : "Artık çok param var köpek. Kaç paraysa gel seni da alayım'"...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    RockZoneStage bunu yazdı:
    -----------------------------

    Adam bişey yapmadı arkadaşlar sadece kanalını sattı... Bir de şerefsizlere seslendi... Dedi ki : "Artık çok param var köpek. Kaç paraysa gel seni da alayım'"...


    -----------------------------
    +33333
    birisi bizkaclirayiz.net diye yazmış o da görsün,bu ülkede kendini paraya satanlar kömüre,oduna oy verenler başkaları değil.
    herkes sizin gibi satılık değil,size de açalım istersen?biz kaç euroyuz diye?
    ağzına allah kelmesini alan peygamberiniz oluyo. ne diyim.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    ayrıca şahit olduğum bi olay kanalturke reklam verenleri tek tek arıyolar onları da inceliyorlardı.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    teodos
    teodos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Bu hükümet dünyaları sattı. Telekomu peşkeş çekti. Geleceğimize ipotek koydular. Herkese baskılar uyguladı. Aynı şekilde Kanaltürkede. Ne olsaydı bütün mallar icra yoluyla 3 kuruşa mı satılsaydı? tabi gerçekleri görmek istemeyenlerce icrayla satılması iyiydi. Sonra yokolup gitmek lazımdı. Ama Tuncay bey yapması gerekeni yaptı. Çok akıllıca bir satıştı. Gelecek parayla yeni kanalda kurulur partide. Biz Kaç Kişiyiz hareketi de daha da güçlenerek geliyor. Yobazlar, hırsızlar, talancılar daha da korksun.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek
    bir kanalturk kapanır, bin kanalturk açılır....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    teodos
    teodos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
    -----------------------------
    ayrıca şahit olduğum bi olay kanalturke reklam verenleri tek tek arıyolar onları da inceliyorlardı.
    -----------------------------
    Yazdığın çok doğru. Bu kanalın aylık 1 milyon dolar reklam geliri vardı. Ama tayyip ve unakıtan reklam verenleri tek tek arayarak reklam vermelerini engelledi. Son bir yılda aylık 20 bin dolara kadar düştü reklam geliri. Kanalın aylık sabit gideri 800 bin dolar olduğu düşünülürse olay anlaşılır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    bi de demokrasiden özgürlüklerden bahsederler. Kanalın bütün gelirlerini engelleyip satmaya zorluyorlar. Atvli şerefsizlerin de ne olduğunu gördük. Garip ülke burası zken yaranıyo bu millete. Tatmin olun bari ne diyeyim

Toplam Hit: 8308 Toplam Mesaj: 107