folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Kemal Kılıçdaroğlu & Melih Gökçek Düellosu



Kemal Kılıçdaroğlu & Melih Gökçek Düellosu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desiqner
    Desiqner's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    Asp karşıtları boş boş konuşuyor Melih Gökçek hizmet adamı görecez düellodada...

    Anladım işi, sanat Allah'ı aramakmış; Marifet bu, gerisi yalnız çelik-çomakmış...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek
    Asp Yandaşları boş boş konuşuyor Melih Gökçek kıçımın adamı görecez düellodada...

    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    Desiqner bunu yazdı:
    -----------------------------
    Asp karşıtları boş boş konuşuyor Melih Gökçek hizmet adamı görecez düellodada...
    -----------------------------
    hocam k bakma ama şu lafa çok güldüm :)))) yanlış anlama hacı seninle dalga geçtiğim fln yok bu senin fikrin tabi istediğin partiyi istediğin adamı tutabilirsin buna kimse karışamaz ama şu gerçeği kabul etmek gerekir ki ülkemizde siyasetçi yok hırsız var! her gelen kendi ve yandaşlarının cephesini tutuyor akpsi  de tkp si de chp si de hepsi! belki yazacaklarım çok ağır olacak ama bizler koyun gibi yaşıyoruz ve bunların hepsini hakediyoruz! bakın yabancı ülkelere bişi oldu mu millet sokağa dökülüyo hakkını arıyor bizde adama soruyorsun abi bu hırsız neden oy veriyorsun adamın cevabı diğer gelecek olan da çalacak hiç olmassa bunun gözü doymuştur :D yanlış anlamayın acınacak halimize gülüyorum! kimse de demiyor hakkımızı arayalım kimse kusura bakmasın ama ot gibi geldik ot gibi gidiyoruz ki insanları türklüğünden utandıracak hale getirdiler evet bu çok ağır bir kelime ama öyle! biz kurtuluş savaşımızı verdikten sonra ulu önder atatürk cumhuriyeti ilan etti milleti batıya yöneltti onların modernliğini ilmini bilmini alın dedi ama biz ne yaptık nerde bok var hepsini aldık! atamız cumhuriyeti ilan ettiği dönemde dünyanın belki de en gelişmemiş ülkelerinden biriydik ama atamız öyle yüce bir insandı ki en gelişmiş ülkelerin başkanlarını bile ayağına getirtti gidip de g*tlerini yalamadı! ve yine ekonomiye gelecek olursak cumhuriyetin kurulduğu dönem büyüme oranı %900 ün üzerindedir. ekonomi açık yerine fazla veriyor ki savaştan cıkmış rejim değişmiş ülkede hiçbirşey yok ekonomi fazla veriyor gelişim süper! birde şimdiki halimize bakın dışarıdan gelecek 3 kuruş için dilenir hale gelen onun bunun eteğinden ayrılmayan yöneticiler bizleri temsil ediyor! daha fazla konuşup da sinirlerimi bozmak istemiyorum... yukarıdaki düşüncelerime katılmak zorunda değilsiniz bunlar benim görüşlerim ve lütfen yazdığım yazıyı dikkatli okuyun amacım partizanlık fln değildir sadece akp içinde laf etmiyorum anlamamız gereken tek şey cumhuriyet kurulduğunda ne haldeydik şimdi ne haldeyiz... saygılar...


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    Kemal Kılıçdaroğlu,Dengir Mir Fırat diye bi yobazın eline vermişti geçen bi düelloda,bakalım bu seferki nası olacak ki Zaten Melih Gökçek'te Adam değil siyaseti bktan..İştahla bekliyoruz Melih Gökçek'in eline almasını sonuçta Karşısında Kemal Kılıçdaroğlu gibi büyük bi İsim var..

    Dengir gibi susup pusup bi köşede kalacağını tahmin ediyorum :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
      kemal kılıçdaroğlu yanlış meslek seçmiş. savcı olmalıymış . ama bu hareketleri ile chp ye puan kaybettiriyor farkındalarmı bilmiyorum.

    Temel adalettir .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SeYFi25
    SeYFi25's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    klıçdaroğlu iyi atıp tutuo yarın akşam görürüz düelloda artık onunda ebesini :)

    Profilime altıncı yorumumu aldım :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    knuckleduster
    knuckleduster's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2008
    Erkek
    kemal for president!

    yüzyıllık "knuckleduster" teriminin, türkiye`de "muşta" olarak adlandırılarak piç edilmesine dur diyenlerin sesiyim. ayrıca elleri 7/24 terleyen şahısların, efsanevi fakat malesef paslanmaz çelikten yapılmamış "knuckleduster" cisimlerini 7/24 ellerinde taşıyarak adeta "58 yıllık, tamamı gümüş renginden ve paslanmaz çelikten oluşan bir seiko saate 7/24 bok kokan(çünkü boktan) uyduruk deri kayış takılması" ifadesindeki betimleme imgesine uygun bir faaliyet içinde olmaları da hoşuma gidiyor değil.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    bi kere televizyonda bi .rospu canlı yayında melih gökçek'e şey demişti :D

    - melih bey biz bu kadar .rospu toplansak sizin gibi bi .rospu çocuğu doğuramayız :D :D

    bu efsane olmuştu ha,bazıları melih gökçek'e şey deyince aklıma geldi :D

    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desiqner
    Desiqner's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    ben yine görecem kılıçdaroğluna göre Bütün herkes çıkarcı bir o temiz onun eline aldığındaki yüz ifadesini görücem...

    Anladım işi, sanat Allah'ı aramakmış; Marifet bu, gerisi yalnız çelik-çomakmış...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    kemal kılıçdaroğlu gerçekten çok başarılı biri geçen duelloda dengiri yerin dibine sokmuştu bu sefer rakibi melik gökçek

     

    melih gökçekden nefret ederim  hatta görünce kan kusarım ama o da ii tartışmacı ama kılıçdaroğluna yetişemez kanımca...

Toplam Hit: 5086 Toplam Mesaj: 44