folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Keyifler Nasıl Millet ?



Keyifler Nasıl Millet ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reksona
    Reksona's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2009
    Erkek

    Kızla işler birgün iyi birgün kötü,oturup tüm gün resim çiziyorum hayat güzel hepinizede bu sarkıyı armağan ediyorum:P

    http://www.youtube.com/watch?v=SzJY96m3lkg


    Yeşili sev çünkü o bize verilen en doğal mutluluktur...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Bugün çok iiyim.İşten ayrılmıştım.Bugün başladım =))


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    bu olunca daha iyi olacak sadece 3 senecik.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yanak
    yanak's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Sabahın 8'inden beri 2.5 ton kabak çekirdeği tuzladım,iflahım s.kildi.Yarın onları kavurcam,fırının başında akşama kadar g.tümdeki ter topuğumdan akacak.iş arkadaşlarının gelip 'o kabakları tuzluyarak mı yicen' demeside cabası :|


    Sene 2011 evliliğimin ilk ayları, pc başında Tahribat'da takılıyorum, açılış sayfa falan direk tahribat açılıyor. Bi gün hanım "beni mi daha çok seviyorsun Tahribatı mı?" dedi. "Hatun sen yokken Tahribat vardı." dedim, demez olaydım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu olunca daha iyi olacak sadece 3 senecik.


    -----------------------------

    Çabuk sıkılırsın ondan, aynı paraya içi full deri döşeli 207 beygir, tenteli bir citroen ds3 al. temiz 270 basarsın.


    Kesinleşen zorunlu silivri tatilim nedeniyle 07.08.2021 tarihine kadar aranızda olamayacağım. Hesap online görünürse giriş çıkış olursa hesap ve sitenin çalışır durumda olup olmadığına bakan yakınlarımdır. Sevgiyle kalın.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------


    bu olunca daha iyi olacak sadece 3 senecik.


    -----------------------------

     

    Çabuk sıkılırsın ondan, aynı paraya içi full deri döşeli 207 beygir, tenteli bir citroen ds3 al. temiz 270 basarsın.


    -----------------------------

    yok canım abim ya :) var uzun süredir bu düşünce... Bi toparlanayım ilk sağlam bi m3 bulmak olacak.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Sabiha gokcendeyim telefondan yaziyorum bir grupla dogu gezisi yapmaya hidiyoruz 4 gunluk. Onun disinda 2 hafta sonra kodumun toeflini vermem gerekiyor ki buyuk ihtimal kalacagim ve yazim okulda bok olacak

    . . .. . ... .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Ankara'da olanlar bilirler bok gibiydi bu şehir, iyice çekilmez oldu bu mevsimde ne dolusu lan? Amına koyim (çok koyuyorum bu aralar ama sadece lafta) şu şehirden kurtulsam bi.
    Ayrıca
    CuNdA bunu yazdı:
    -----------------------------

    bloodmage bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam koy g.tüne rahvan gitsin. Sinisi ol az içten pazarlıklı kaypak , şerefsiz bir insan ol. Çünkü kadınlar bu tarz erkeklerden hoşlanıyor...


    -----------------------------

    valla yaş 30 oldu artık böyle dediğin gibi olmak sanırım mümkün değil. önemli olan çizgiden şaşmamak.. varsın ne olursa olsun.. geçen bir arkadas dedi " kadınlar, sevdikleri erkeklerin ihaneti, sevmedikleri erkeklerin sadakatında gel gitler yaşarmış "


    -----------------------------

    " kadınlar, sevdikleri erkeklerin ihaneti, sevmedikleri erkeklerin sadakatında gel gitler yaşarmış " lafını 10 defa okudum anlayamadım hocam ya açıklasana azıcık

    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Normal

    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Bende ders çalışmak zorundayım ama tık yok... Napim?

Toplam Hit: 5674 Toplam Mesaj: 63