folder Tahribat.com Forumları
linefolder Müzik & Sinema & Tiyatro & Kitap & Televizyon & Seminerler & Edebiyat
linefolder Kızlarla Konuşamıyormuyum Yoksa Zaten Konuşulmaya Değmezler Mi?



Kızlarla Konuşamıyormuyum Yoksa Zaten Konuşulmaya Değmezler Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    iu nada oturduğum yere yakın ( aynı sitede) 8.sınıf okul arkadaşım var (kız) facebook da 5 dk önce gördüm ve selam verdim aramızdaki konuşam şöyle oldu ( bu arada lise 2 deyim ve 8 den beri görüşmedik hatıraldığım kadarıyla aramız iyiydi )

    ben: selam

    o: slm?

    ben: tandın mı

    o: evt?

    ben: ? neden kullanıyorsun ozaman

    o:bilmem

    ben : neyse nasılsın

    o: niye ne oldu ki

    ben:bişi olmadım sordum yanigenel olarak nasılsın

    o: tmm iyi

    ben: hangi okuldasın ( hani artık lisedeyiz ya not: bunu kıza atmadım)

    o: npcn

    ben: öylesine sordum

    o: snane

    ben: iyi tmama söyleme ozaman

    ... konuşma biter =) yani kısacası bok gibi idi sorun enrde


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek

    sorun sende değil bu log a göre karıda abicim.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Yaşını diğer konuda gördüm Daha yolun var Hiç kasma siktir et İletişim kurma şimdi 1-2 sene sonra başlarsın..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    bu sadece biri hep böyleeri bulur benide nasılsın napıcaksın g*tüme sokacam ne yapılır senin nasıl olduğun


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Sorun aynaya bakınca gördüklerinde olabilir :D

     

    Bu aralar ruh halin bozuk sanırım açtığın konulara bakılırsa he ?


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aryan
    Aryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2010
    Erkek

    seni tanıyamamış demekki. tanımadı dmeiyorum baka tanaıyamamış demekki dedim. bölelerisi siktr edceksin  hacı.

    şahsen ben çok çektm kendi aptallığım yüzünden..... salla gitisn. yazdıklarına göre sen sütten çıkmış ak kaşıksın ...suç onda zaten


    Sigarayı bıraksam diyorum; tamamen sana başlasam... Sen daha çabuk bitirirsin işimi, böyle çok yavaş ölüyorum... // üzüldüm ben; üzdü
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

    :D:D bununla konusmaya nasıl katlanıyosun ya :) yazacagın kelime belli bsg.

     


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Ayrıca başlığı düzelt Hocam Gay mı olucan kızlarla konuşmaya değmez filan erkeklerlemi konuşucan nabıcan =)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yaşını diğer konuda gördüm Daha yolun var Hiç kasma siktir et İletişim kurma şimdi 1-2 sene sonra başlarsın..


    -----------------------------

    18 yasındaki veledin her konuda "yaş kaç , daha yaşın küçük, daha yolun var " demesine kıçımla gülüyorum :))))

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    celik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yaşını diğer konuda gördüm Daha yolun var Hiç kasma siktir et İletişim kurma şimdi 1-2 sene sonra başlarsın..


    -----------------------------

    18 yasındaki veledin her konuda "yaş kaç , daha yaşın küçük, daha yolun var " demesine kıçımla gülüyorum :))))


    -----------------------------

    dikkat ette kıçın fazla açıkta kalmasın o 18 yaşındaki gelir filan maaazallah hoca ;)

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    iletişim kurabildiğim tek varlık 101111010101110000110101 :D

    gerekte yok zaten kızlar erkeklere göre biraz daha aptal hatta baya bi aptal :)

    saçma salak şeylerden haz alıyorlar.

    ulan bütün gün alışveriş merkezi gezince noluyor :D

Toplam Hit: 3371 Toplam Mesaj: 35