folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Lefkosada UFO (Yeni Cektim)



Lefkosada UFO (Yeni Cektim)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    ExcellencE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Undefined Flying Object ufo demek ise bu da ufodur :)

    tanımlayabilen çıkmadı demekki tanımlanamayan

    uçuyo mu uçuyo

    obje mi obje 

    o zaman tanımlanamayan uçan obje görmüşsün arkadaşım

     


    -----------------------------

    tabiki de ufo hocam :D aksi ispatlanmadikca UFO loarak kalacak :D ufo degildir deyenler de ispatini yapsinlar :D


    Shaban Interactive Pro.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adama
    adama's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    eyer o ufoysa bende mustafa topalım alakası yok ufoyla ne elmiş çekmekten yorumus gibi titriyor:)


    Beleş wireless kahramanı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    adama bunu yazdı:
    -----------------------------

    eyer o ufoysa bende mustafa topalım alakası yok ufoyla ne elmiş çekmekten yorumus gibi titriyor:)


    -----------------------------

    ufo diyince aklınıza hemen uzaylıların gemılerı gelıyor :))

    ufo ne demek yukarıda yazıyor video daki şey ufo dur ufo :))

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaLFDeviL
    HaLFDeviL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2008
    Erkek

    hocam başlıkta yeni çektim demişsin , daha önceden çektiğin bişeyler var mı ?


    "elma seni sevmiyorsa, senin elmayı sevmenin elma için bir anlamı olmaz ki"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    adama bunu yazdı:
    -----------------------------

    eyer o ufoysa bende mustafa topalım alakası yok ufoyla ne elmiş çekmekten yorumus gibi titriyor:)


    -----------------------------

    hocam karsina bilmedigin bir obje ciksin sen kur tripdu cek bakalim :S adama bak yha. night modda agir cekiyo kamera en ufak sarsinti takilarak gidiyo. azcik mantik yurut koınusurken :S


    Shaban Interactive Pro.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    http://www.vimeo.com/8730593

    benimki daha güzel :P

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    xxspiderxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.vimeo.com/8730593

    benimki daha güzel :P


    -----------------------------

    ahahahah tracking gusel de ortamla Distric 9 gemisinin rengi tutmuyor :D


    Shaban Interactive Pro.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Carlsaganandcat
    Carlsaganandcat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    bir grafikci olarak ve 6 yildir tv sektorunde calisiyorum ve binlerce video kaydini gosden gecirdim. ozellikle bak saglam kanit istiyorsan ozellikle NASA Space shuttle mission larini incele. hepsinde bir vukuat var. nasaya gore de hepsi buz parcaciklari. saan gore de buz parcacigiysa hic ugrasmaya gerek yok hocam aynen devam...

    http://www.youtube.com/watch?v=e0jpUPLqLhA

     


    -----------------------------

     

    Bu kadar önemliyse meslek resim + birleşik sanatlar mezunuyum ve yıllardır kreatif direktörlük yapıyorum (milyonlarca foto ve video manipülasyon gördüm) ve şunu iyi biliyorum ki benim gözden geçirmem bilimsel hiç bir veri koymaz ortaya sen bunu öğrenmemişsen daha vakit var demektir youtube' a devam.


    9200 feetde alınan ilk nefes...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    Dj_Lethal bunu yazdı:
    -----------------------------

    xxspiderxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.vimeo.com/8730593

    benimki daha güzel :P


    -----------------------------

    ahahahah tracking gusel de ortamla Distric 9 gemisinin rengi tutmuyor :D


    -----------------------------

    he yaw renkle çok uğraştım da makine kötü a.q :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Muqi bunu yazdı:
    -----------------------------

    bir grafikci olarak ve 6 yildir tv sektorunde calisiyorum ve binlerce video kaydini gosden gecirdim. ozellikle bak saglam kanit istiyorsan ozellikle NASA Space shuttle mission larini incele. hepsinde bir vukuat var. nasaya gore de hepsi buz parcaciklari. saan gore de buz parcacigiysa hic ugrasmaya gerek yok hocam aynen devam...

    http://www.youtube.com/watch?v=e0jpUPLqLhA

     


    -----------------------------

     

     

    Bu kadar önemliyse meslek resim + birleşik sanatlar mezunuyum ve yıllardır kreatif direktörlük yapıyorum (milyonlarca foto ve video manipülasyon gördüm) ve şunu iyi biliyorum ki benim gözden geçirmem bilimsel hiç bir veri koymaz ortaya sen bunu öğrenmemişsen daha vakit var demektir youtube' a devam.


    -----------------------------

    hocam manyetik kayitlardan bahsediyorum ben. en ufak bir yansimada, objektif yansimalarinda, bilgisayarla oynamalarda manyetik ordamda incelendiginde oynanilan bolge aninda beli oluyor. senin de bu bolumu bitirmen onun uzmani oldugunu gostermiyor ki belli de oluyor...


    Shaban Interactive Pro.
Toplam Hit: 5037 Toplam Mesaj: 57