folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Linux Seven Mürit Kardeşlerim Bende Linux İstirem



Linux Seven Mürit Kardeşlerim Bende Linux İstirem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snak
    snak's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    evet beyler doğru duydunuz ben nerden baksanız 5 bilemedin7 seneden beri windows kullanıyorum artık bana yetmiyor bende
    bi linux un tadına bakıyım diyom şimdi buradadevreye siz giriyonuz linux severler olarak bana linux u upload edermisiniz lütfeeeeeeen bana yardım edin

    beni kaybetmek için uğraşanı ben kaznmak için uğraşmam
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    www.linuxiso.org buradan istediğin linux sürümü hangisiyse araştır indir.Tavsiyem pardus yada kubuntu 6.06 olur....bence iiice düşün, driverlarını felan i ayarla kurduktan soora bişe olur gelip buraya linuxu kötülersin!

    bassinyourface
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    zumsuk mikiLdi geri geldi :p
    parduszede ;)

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    bozcan

    Lafmı atıyon ?

    Bozamaz Aramızı Yarasa
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    yok la adamın niki windowsa dönüodm du gecen ondan dedm de ne alaka ?

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkblood
    darkblood's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    Allah linux'un belasını versin. bırakın bir de şu linuxu övenler yok mu!! walla anlamak çok zor??? hepsi kafayı yemiş!! Linuxu kullanmaya başladın başlayalı...bilsayardan soğudum bea!!!

    bilenle bilmeyen bir olur mu?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    proxy
    proxy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    bende kurdum bi ara pardusu 1 gün dayanmadı bunaldım be
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snak
    snak's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    yahu şimdi bisoru daha windowsla linux u aynı makinada aynı hdd de ve hatta ve hatta aynı byt'ta çalıştırabilirmiyim pc yi kasma olayları olrmu (not benim makine kasılmaya yer arıyor)bi sakıncası varmı

    beni kaybetmek için uğraşanı ben kaznmak için uğraşmam
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snak
    snak's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    yahu bide şu işi pişirip ağızıma düşürmek gibi olmasın ama abi ben ingilizceden pek çakmam bana uygun bıulduğun yeni başlayanlar için güzel bir link verebilirmisiniz

    beni kaybetmek için uğraşanı ben kaznmak için uğraşmam
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Ne amaçla kullanacaksın ? Msn'de takılacam, oyun oynayacam, ne kadar program varsa hepsini kurmaya kasacam diyorsan hiç kullanma. Kullanmak, oğrenmek için sabır gerekir. Herkes bunu başaramaz. Başaranlar da bir daha o illet sisteme dönmez. Arkadaşlarına yardıma gittiğinde küfreder windowsa. Bağımlılık yapar linux..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snak
    snak's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    kardeş ben zaten windowsla linux u aynı makinada kullanıcam yani oyun oynıyıcağım zaman msn ye gireceğim zaman windows u açarım şimdi biri bana lütfen link verebilirmi

    beni kaybetmek için uğraşanı ben kaznmak için uğraşmam
Toplam Hit: 3703 Toplam Mesaj: 24