Mail List Ayıklama?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    kardeşlerim elimde baya bir mail list var bunların için farkettimki aynı olanlar var. Ben bunalrı nasıl ayıklayabilirim? bunun bi prgoramı vardı diye hatırlıyorum.. aynı olan mailleri bulup siliyordu. yardımlarınızı bekliyorum

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uMuT
    uMuT's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2006
    Erkek
    msn adresini pm at kendi yazdıgım programı yollayım işine yarar işini görürür

    AzraiL üstüMe Yürümeden GeL..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    burda paylaşsana programı :D

    [36073//anarsistherif]~20.07.15
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    JordanoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    burda paylaşsana programı :D
    -----------------------------
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    hocam adresi yolladım sabıursızlıkla eklemeni bekliyorum, tekrara sğaol

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    bi paylaşmadın mail listi, bi yere uplasana ;)

    imzadaki sayaç istek üzerine kaldırılmıştır. son blog yazım : PyQT ile Hesap Makinesi Yapalım - http://www.whosayin.com/y/pyqt-ile-hesap-makinesi-yapalim/ || hotboy attığınız özel mesajlara cevap yazmama hakkını saklı tutar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    advanced mass mail sender programını kullan Mükemmeldir.

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    teşekkürler üstad, mail list birazdan upload ederim

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    hellfever01 bunu yazdı:
    -----------------------------
    teşekkürler üstad, mail list birazdan upload ederim
    -----------------------------

    tarıqat ta war az buz bıseyler..toplamıstım..sımdı kırık olabulur..bılemeyeceqım,ıstersenız bakın..

    --

        Ewet beyler herkes elindeki maillistleri uçlansın bakalım,pamuk eller cebe..
        Dev bir maillist olusturalım.Fazla kasmanıza gerek yok sadece size gelen mailleriden
        toplu gonderim olanlardaki
        adresleri copy-paste yapıp bi txt yada doc dosyasına yapıştırıp upload edeceksiniz bu kadar basit..
        Herkesi,mailine gelen toplu gonderim e-maillerindeki adresleri paylaşmaya çağırıyorum.
        Holy sende topiğe yada ilk mesajına buna uydun bişey yaz dai.Maillist herkese lazım oluyor sonucta
        ve eminim ki diğer müridlerde paylaşımda bulunacaktır..
        http://www.speedyshare.com/490689215.html
        şifre yok.Türk mail list.

    Slm Beyler...

    Gördüğüm kadarı ile bu aralar herkes maillist arayışı içinde. Kimi diyo yok satıyım kimi diyo neyle takas ediyon yok efenim ben sana ikinci el kulak çöpümü veriyim sen bana az kullanılmış sakız ver vs... Bu böyle olmaz dedim ve makinamda bulunan tüm maillistleri bir klasöre toplayarak içine birde aynı text içinde bulunan aynı mailleri silebilen Tahribat.Com çıkışlı bi program şeettirdim. Program çalışmassa ocx hatası verirse diyede içine bi adet comdlg32.ocx salladım. Program çalışmadığı takdirde o ocx i C:\findos\system32 klasörünün içine atın o zaman çalışır.

    Gelelim Sebebi Ziyaretimize :
    -------------------------------------------------------------------------------
    Buyrunuz Fm Bu Davnlod Şeyi : http://freehost11.websamba.com/katemelektronik/Maillist-HolyDemon.rar
    Rar Şifresi : tahribat.com
    -------------------------------------------------------------------------------
    15 milyonluk olan : http://dosyam.net/?id=jqikw9
    -------------------------------------------------------------------------------
    buda war : http://www.speedyshare.com/490689215.html
    -------------------------------------------------------------------------------
    bi tanede burda : http://dosyam.net/?id=vybi8n
    -------------------------------------------------------------------------------
    SMTP server kullanmadan maili direk sşizin pc'den alıcının mailboxuna atan program..Saatte 80.000 mail gönderebiliyor.Program bir şekilde hata verip kapandığında kaldığı yerden mail göndermeye devam ediyor.

    http://tucows.alaska.net/files3/FXstyle-Sender-setup.exe

     bide bole bisi buldum
    http://www.filedudes.com/images/screenshots/60551.jpg

    en babası bu sanırım 26.Mb

    http://www.filedudes.com/Mass_Mailing_News_Personal_Edition-getfile-44237.html

    crackleri yok bulan olursa versin pls :)
    -------------------------------------------------------------------------------
    21874 tane karisik adresler var az ama olsun :D

    http://rapidshare.com/files/23332642/21874.txt.html
    -------------------------------------------------------------------------------

    Hadi iyi günlerde şeettirin...

    6516565 kadar tane kurumsal
    6546598 kadar yahoo
    54656565 kadar başka başka
    5455644545 kadar ordan burdan
    24455465545 kadarda sağdan soldan...


    Tbt'ye helal olsun....

    15 MİLYON KİŞİLİK MAİL LİST....

    Download: http://dosyam.net/?id=jqikw9

    öğlen sonu okula gitmeden önce karatahta kardeşimize programı koyarım foruma diye sözüm vardı,madem diğer kardeşlerimizinde ihtiyacı var hepimiz nasiplenelim....

    Beyler program piyasadakilerden farksız,maillistleri text halinde programa yüklüyoruz,o başlıyor tek tek atmaya..çok kral bi başarısı olmasada,en azından amacımıza ulaşmamızı sağlıyo...

    ilk gönderimden sonra ikinci defa aynı list e gönderim olursa %40-60 oranında artma oluyo...walla ben 5.000 kadar gönderdim sorunsuz....

    İnşallah hepinizin işine yarar...Tbt 'ye feda olsun :)

    Program kendiliğinden cracklenmiş halde,trialinde 100 gönderim sınırı vardı-o bakımdan crack aramayın :)

    Download: http://dosyam.net/?id=vybi8n

    buda benden olsun beyler

     

    21874 tane karisik adresler var az ama olsun :D

    http://rapidshare.com/files/23332642/21874.txt.html
     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    tahribata canım feda aşk olsun 3-5 tane kıçı kırığın mail adresini sizdenmi esirgeyecem? gerçi 3-5 tane derken 10 milyon adres var, belkide 10 milyardı tam hatırlamıyorum.. upload yapıyorum şimdi yolda bekleyin

    http://rapidshare.com/files/91842027/tahribat.rar.html


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    hellfever01 bunu yazdı:
    -----------------------------
    tahribata canım feda aşk olsun 3-5 tane kıçı kırığın mail adresini sizdenmi esirgeyecem? gerçi 3-5 tane derken 10 milyon adres var, belkide 10 milyardı tam hatırlamıyorum.. upload yapıyorum şimdi yolda bekleyin
    -----------------------------

    sabırsızlıkla beklıyorum :P 

Toplam Hit: 2831 Toplam Mesaj: 15