folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mekke"Yi Bombalama Vaadi -Al İşte Bi O.Ç Daha-



Mekke"Yi Bombalama Vaadi -Al İşte Bi O.Ç Daha-

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    invisible_1905
    invisible_1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Siz koruyun.. Hiç de umrumda değil.

    TIGER şimdi asker 87/2/B Tankçı (www.divxhome.net) Herkesi bekleriz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sil_Bastan
    Sil_Bastan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    invisible_1905 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Mekkenin amk. TÜRKİYE'me bişey olmasın...
    -----------------------------
    sikimin eşşeeeeeeeeee akıllı konuş amk

    ne sikim adamsın lann

    o nasıl laf amk öle  alla alla yaa burda böle tipler bayağı bi çoğalmaya başladı amk birincisi şu z-chan zaten neyseee

    abd öle bişe yapmaya kalokarsa dünyanın sonu olur amk


    para yok pul yok iş yok karı yok kız yok gol yok hep hüsran amk...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    invisible_1905 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Mekkenin amk. TÜRKİYE'me bişey olmasın...
    -----------------------------

    ne diyon lan sen yaa şuna bakyaaa  

    kendine gel kendine

    peygam efendimiz in doğduğu biyer orası ve daha ne ler

    neler kutsal topraklar orası

    terbiyesiz  

     


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ferdix
    ferdix's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2007
    Erkek
    işte ozaman islamiyet tüm dünyayya hakim olur.Sadece amerikanın değil tüm inançsızların hristiyanların ve diğerlerimnin sonu olur
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek
    çok yanlış..

    Tbt Haftanın Sözü Robinson_Crusoe; Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Birgün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sil_Bastan
    Sil_Bastan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek
    yunusemre bunu yazdı:
    -----------------------------

    invisible_1905 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Mekkenin amk. TÜRKİYE'me bişey olmasın...
    -----------------------------

    ne diyon lan sen yaa şuna bakyaaa  

    kendine gel kendine

    peygam efendimiz in doğduğu biyer orası ve daha ne ler

    neler kutsal topraklar orası

    terbiyesiz  

     


    -----------------------------

     

    mal da ne olcak benimde tepem fena attı

    ha biri çıkıp peygamber efendimizin karikatürünü çizmiş ha böle geri zekalı mal herifin biri o kutsal mekanlara laf etmiş aynı şey  :@


    para yok pul yok iş yok karı yok kız yok gol yok hep hüsran amk...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    iMPaLa bunu yazdı:
    -----------------------------

    ''Mekke ve Medine’yi bombalarsak caydırıcı olur. Yoksa yine saldırırlar"

    böyle bir kelimeyi söyleyen zaten aptal oğlu aptaldır!..abd insanı zekidir..
    şimdi mekke medineyi bombalamak caydırı olurmuş..saldıramazlarmış..lan aptalın oğlu sen oraya bir kurusıkı mermisi at bakalım ne oluyo!..ne abd kalır ne hristiyan dünyası..dünya savasını siktir et gezegen savaşı cıkar mal oğlu mal!..


    -----------------------------

    kurusıkı mermisi at bakim ne oluyo? ne oluyo bende cok merak ediyorum? abd kalmazmı, nası olcak bu bizede anlatsana bi zahmet. egerki abd mekke yi vurursa, bunun cezasınıda Allah vermezse dunyada verecek bir guc yok. gercekci olun biraz. 


    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    invisible_1905
    invisible_1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Ben size mal demedim. Hayvan da demedim. Geri zekalılar benim Mekkem de Medinem de TÜRKİYE'dir.

    TIGER şimdi asker 87/2/B Tankçı (www.divxhome.net) Herkesi bekleriz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    invisible "yuh" diyorum sana

    oralara diğer dinlerin bile saygısı var sen nasıl böle basit konuşursun.


    matematik24.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek

    dkn bunu yazmış:)

    kurusıkı mermisi at bakim ne oluyo? ne oluyo bende cok merak ediyorum? abd kalmazmı, nası olcak bu bizede anlatsana bi zahmet. egerki abd mekke yi vurursa, bunun cezasınıda Allah vermezse dunyada verecek bir guc yok. gercekci olun biraz.

    -----------------------------

    iman gücü vatan gücü öyle şeyler yaptırır ki!..sen rahat ol..biz kurtuluş savaşını nasıl kazandık düşman bizden kat kat üstün deilmiydi!..abd wietnama girdi ne oldu!..heee ırak gibi paramparça ülkeleri bombalarsın bişey diyemem ama gelsin bakalım bize!..biz Türk'üz koçum..damarlarımızdaki bu kan olduktan sonra gerisi kolay!..hea seni bilemem;)

Toplam Hit: 6018 Toplam Mesaj: 74