Muhammet İsimli Kullanıcı İle Sorunlu Alışveriş
-
alkolikkarga bunu yazdı
Bu konuda kendisinden ekran kartı aldım.
http://www.tahribat.com/forum/satilik-bilgisayar-parcalari-216192
Özelliklede sordum kartın bi arızası var mı diye kendiside "yok" dedi. Kartı aldım, parça parça bilgisayar topladığım için kartı deneme şansım olmadı. Daha sonra parçaları toplamaktan vazgeçince bende kartı başkasına sattım ama kart arızalıydı. Araştırma sonucunda kart daha önce aynı sebepten dolayı garantiye gitmiş. Kendisi bundan hiç söz etmedi ve kartı kullanma şansım hiç olmadı. Yine kendi araştırmalarım sonucu kartın garantisinin devam ettiğinin ve fiyat iadesi yapılabileceğini öğrendim. Kendisiyle iletişime geçip kartı garantiye yolladık ve hala daha çözüme ulaştırılmadı. Arkadaş ağırdan alıyor.
Bende cidden dolandırma falan zannettim. sen buraya ait değilsin ya...
-
rapidhacker550 bunu yazdımataramasuko bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıMuhammeT bunu yazdı
Arkadasim sen urunu aldiktan sonra nekadar sonra benle urun arizali dedin. Urunun bozuksa gonderceksin alir almaz. Urun calisiyodu. Faturasini aldin benden. Garantisi devam ediyomus dedin. Garantiye gonderdin.
Garantiyle aranda olan problemi buraya yansitma. Cocukluk yapma. Benden garantili urun aldin faturasida gonderdim.
Ilgisizde kalmadim firmayla gorusmeler ve mailler attim. Hepsinden haberin var. Askerdesin diye aradim. Yoksa satmisim. Ben niye duseyim sendeki urunun servis takibine.
Iyilikten anlamiyorsun.
Urunun garantisi varsa sen yukumlulukten kurtulmuyorsun.6502 de korunan taraf alicidir.alici urunu de kontrol etmekle yukumludur.eger urundeki ayip gizli ayip ise sorumluluk sendedir.
Tabi bu yaptigim hukuki yorumdur.yoksa konuda sen haklisin sen haksizsin demiyorum
6502 de bir taraf tüketici diğer taraf satıcı sağlayıcıdır. Somut olayda kimse tacir vasfını haiz değil kimse de tüketici değil bu durumda olaya 6502 uygulanmaz genel mahkemelerde dava açılması gerekir :)
ben arkadaşı bilgisayar parçası satan bir dükkan olarak düşündüm ondan dolayı 6502 'yi uygulattım :)
Genel mahkemede açılsa dahi gizli ayıp varsa yine bir şey değişmiyor TBK hükümleri uygulanır bu sefer
Hukukçu arkadaşlar, tkhk kapsamı "Bu Kanun, her türlü tüketici işlemi ile tüketiciye yönelik uygulamaları kapsar." şeklinde belirtilmiş. Sizce taraflardan birinin tüketici olması o işlemin tüketici işlemi olması için yeterli değil mi?
-
Tamam hadi öpüğün barışın artık :)
-
Turania bunu yazdı
adam haklı veya haksız bir mağduriyetinden söz etmiş en doğal hakkı ve bilgilendirme amaçlı bu şekilde konu açabilir. karşı tarafa da söz hakkı doğar oda açıklamasını yapar herkes istediğini düşünür.
kimseden bişey talep etmemiş yardım para vs. istememiş 2 satır yazı yazmış durumunu izah etmiş. ama forumun çok bilmişleri yine salça olmuş insanlıktan soğutuyorlar ya.
kesinlikle katılıyorum
-
Daha dun agir hasarli cikan aracimi iade ettim 230 lira yine iyi :)
-
normal şartlarda ürünü aldıktan ilk 3 gün içerisinde kontrol etmen lazım.
hadi etmedin ve tamam dedin diyelim.
15 gün içerisinde iade etmen lazım. sen ise bize şubatta açılmış konuyu gösteriyorsun hoca...
-
alkolikkarga bunu yazdı
Araştırma sonucunda kart daha önce aynı sebepten dolayı garantiye gitmiş. Kendisi bundan hiç söz etmedi
Diyor arkadaş.
Arıza yine aynı yerden çıkmış.
Satıcı garantinin devam ettiğini haber vermemiş. Neden?
Öyle demiyorum ama bunlar kötüye yorulabilir. Burada anlamadan başkalarının da hoş olmayan benzer durumla karşılaşmaması için açılan bu konuda fütursuzca yapılan saldırılar da hoş değil.
Adalet suçu veya suçluyu aramak değil, sonuna kadar masumiyeti aramaktır. Satıcının garantiyle ilgili olan sorulara bir açıklık getirmesi gerekmekte.
-
Bu konunun son bulması için çelişkili kısımların açıklığa kavuşması gerekmekte.
1- Ürünü garantiye gönderen kim? (alkolikkarga ise neden takibini muhammet yapıyor. Muhammet garantiye gönderenin alkolikkarga olduğunu söylemişti. 1. sayfadaki son mesajda)
2- Muhammet ben servise gönderdiğimde sorun yok demiş servis ve ürünü geri yollamış ki iddaa bilgisayardaki anakart arızasıymış. alkolikkarga derki ürün daha önce şuanki sorunundan dolayı servise gitmiş. (Bu çok ciddi bir iddaa. Kesinlikle açıklığa kavuşturulması gerek)
3- Muhammet iddaa ettiği gibi sikayetvar.com a yazdımı, firma ile görüştü mü? Bunları yaptıysa alkolikkarga nın beklentisi ne (Gidip servisin camlarını mı kırmalı)? (Aslında beklentisi belli. Bir problemden dolayı kartı Muhammet e iade etmek istiyor son mesajlarından birinde gördüğüm kadarıyla)
Bu sorular çözüme kavuşmadan bu konu uzarrrr giderrrr
-
@alkolikkarga haksız bence
adam sana verdiği zaman garantisi ile vermiş
alırken test etmen gerekiyor. ne belli aldıktan sonra senin bozmadığın ?