folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Nargile Almak İstiyorum Önerileriniz...



Nargile Almak İstiyorum Önerileriniz...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    arkadaşlar nargile almayı düşünüyorum araştırdım 2 çeşidi cıktı karşıma büyük ve küçük olmak üzere yönlendiriseniz sevinirim.

     

    http://urun.gittigidiyor.com/ev-dekorasyon-bahce/ozel-cantali-nargile-sok-fiat-57541030

    özellikleri :

    • Dayanıklı kaliteli malzeme
    • Şık ve kullanışlı tasarım
    • 4 renk seçeneği
    • Yer kaplamaz
    • Özel çantası sayesinde kolaylıkla taşınabilir
    • 25 cm boyundadır
    • Marpuç uzunluğu: 77 cm
    • diğeri ise :s

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-dekorasyon-dekoratif-urunler-full-set-nargile-sipsisinden-tutunune-kadar-86692068/detay

    özellikleri :

    nargile boyu 60 cm

    marpuç boyu1.30 m

    marpuç hortum kalınlığı 1.3 cm

     

     

    sizce hangisini almalıyım ikisi arasında kalite farkı varmıdır tadı vs değiştirirmi ?



    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    marpucu ceylan derisi olandan alacaksın

    net


    "
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    marpuç nargile boyuna kıyasla çok uzun ve kalın olursa duman pek gelmez onu söyleyimde.

    Küçük marpuç işini görür marpuçta büyüğe kaçma bence. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Nargile denince beni tanıyanlar önümde saygı ile eğilir.

    Bekle müsait olunca yazıcam


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    daha hiç tadına bakmışlığım olmamasına rağmen ilk fotodaki nargile bebek oyuncağı gibi gözüküyor,İkinci resimdeki nargile harbi harbi ben ''NARGİLE''yim diyor..Ben olsam ikinci nargileyi alırdım en azından bir halta benziyor...


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Illegal_Character
    Illegal_Character's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    kabadayi09 bunu yazdı:
    -----------------------------

    daha hiç tadına bakmışlığım olmamasına rağmen ilk fotodaki nargile bebek oyuncağı gibi gözüküyor,İkinci resimdeki nargile harbi harbi ben ''NARGİLE''yim diyor..Ben olsam ikinci nargileyi alırdım en azından bir halta benziyor...


    -----------------------------

    hocam ilk fotoğraftaki 25 tl 2. fotoğraf 40 tl eğer aralarında bi fark olmiycaksa nedn şekline 15 tl fark vereyim ki ?


    Kibarlığım affedilmez bir küfürdür belki. Sen anla onu ! Kimse anlamadan ya sustum, ya suçtum. İki türlüde bana ziyandi. Ne insanlar anlayabildi derinliğimi, ne ben anlayabildim onlarin sığlığını. O yüzden hep sustum ve sustukça suç oldum. Ama hic işlenmedim...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    ilk fotoğraftaki nargileden duman geliyormu ya? öyle ufak nargileleri görüyorumda içilmez hocam onlardan.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    Illegal_Character bunu yazdı:
    -----------------------------

    kabadayi09 bunu yazdı:
    -----------------------------

    daha hiç tadına bakmışlığım olmamasına rağmen ilk fotodaki nargile bebek oyuncağı gibi gözüküyor,İkinci resimdeki nargile harbi harbi ben ''NARGİLE''yim diyor..Ben olsam ikinci nargileyi alırdım en azından bir halta benziyor...


    -----------------------------

    hocam ilk fotoğraftaki 25 tl 2. fotoğraf 40 tl eğer aralarında bi fark olmiycaksa nedn şekline 15 tl fark vereyim ki ?


    -----------------------------

    sende haklısın hacım da biraz şekilcilik mi dersin,ne dersin bilemiyorum ben ısınamadım ilkine,ha sorarsan tadı fark ettirir mi diye hiç tecrübe etmişliğim olmadığından bilemiycem diğer müridlere başvuru yapıcaz bu hususta bakalım gelen yorumlar nasıl olucak...


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek

    ben de almayı düşünüyorum konuyla ilgili bilgisi olan varsa nereden hangi nargileyi satın alabiliriz yardımcı olursa sevinirim


    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Onerim birkac tane marpuc alman olacaktir iyi tat istiyorsan.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    ikisi de beş para etmez..

    üstte bi arkadaş ceylan derisi yazmış ama yanlış yazmış.. Keçi, koyun derisi olucak.. hatta ilk içmeye başladığın zaman bu kokudan rahatsız olucaksın bu çok normal..

    nargile dediğin döküm olmalı.. ilk resimdeki mini zaten.. 2. 'deki döküm değil..

    orta uzunlukta olsun çok uzun olsa devrilme tehlikesi artar.. 
    Kahveci nargilesi diye arattırırsan bulursun..

    fiyatları da; 80 - 180 arası değişir..

    6 yıllık nargile içicisiyim. 4 yıldır da nargile sahibiyim. 

Toplam Hit: 3256 Toplam Mesaj: 24