folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hukuk & Muhasebe & Sigorta Soru - Cevap
linefolder Netgalaksi BTK'ya Şikayet Edilmiyor Mu?



Netgalaksi BTK'ya Şikayet Edilmiyor Mu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Bu firmadan internet alma gafletinde bulundum. Evde sadece telegon var. Aksamlari hiz 5lere dusuyor paket 35lik. Destek talebi aciyorum bana kablo ile de deneme yapin diyor. Kabloyu telefona mi baglicam aq. Neyse ap vardi onu bagladim modeme. ap ile kablosuz modem ile kablolu baglanmis oldum. Sonucta modemden kablolu aliyorum. Sonuc yine ayni. Is yerinde 80mbit goruyorum telefonda soeun yok. Aq mallari salak salak cevap veriyor. Liseli stajyerler mi cevapliyor nedir.

    Neyse btkya sikayet edeyim dedim listede yok. Nere sikayet edicem ben bunu? Belli sayida musterisi olmayan btkya sikayet edilmiyor mu acep?

    Hukuki bir mesele diye buraya actim. Goremediysem dogru yeri k.bakmayin.

     

    EDIT: CIMER UZERINDEN YAZDIM BTKYA YONLENDIRDIM ARTIK BAKSINLAR.

    NETGALAKSI KESINLIKLE TAVSIYE ETMIYORUM.

    Liquid tarafından 12/Nis/20 15:47 tarihinde düzenlenmiştir

    İmzalamazsam ne olcak?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavii
    mavii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Coronodan dolayı hız düşürme hakkı elde ettiler yani şikayet etsende bir işe yaramayacağını düşünüyorum devlet hak tanıdı onlarda fırsat bildi ben bazen YouTube giremiyorum 1 şarkı dinleyemiyorum 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    mavii bunu yazdı

    Coronodan dolayı hız düşürme hakkı elde ettiler yani şikayet etsende bir işe yaramayacağını düşünüyorum devlet hak tanıdı onlarda fırsat bildi ben bazen YouTube giremiyorum 1 şarkı dinleyemiyorum 

    sikinti o degil ki bana sorun yok diyor gerizekalilar. Boyle bir uygulamadam bahsetmiyorlar

     


    İmzalamazsam ne olcak?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aylmz
    aylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ocak/2016
    Erkek

    Bende daha geçen gün başvurdum netgalaksiye.

    Gerçi benimki low level adsl ama ne olacak bilmiyorum.

    Sanırım en kötüsü de telefonlara hep aynı kişinin çıkması. Normalde ben sabırsız bi insanım, sürekli ararım ama hep aynı kişi çıkınca arayamıyorum da. Taktik bu mu acaba :d


    binin yarısı beş yüz o da bizde yok
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    aylmz bunu yazdı

    Bende daha geçen gün başvurdum netgalaksiye.

    Gerçi benimki low level adsl ama ne olacak bilmiyorum.

    Sanırım en kötüsü de telefonlara hep aynı kişinin çıkması. Normalde ben sabırsız bi insanım, sürekli ararım ama hep aynı kişi çıkınca arayamıyorum da. Taktik bu mu acaba :d

    Artik arasan da cikmaz cunku ttnet gibi canli musteri hizmetleri yok yani ariza icin kayit birakiyorsun


    İmzalamazsam ne olcak?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    24 mbps 200gb kotalı paketlerinden faydalanmaya gayret gösteriyorum :)

    modem arayüzüne girdiğimde mevcut altyapım 100 mbps destekliyor turknette en üst limitlerimden hız elde edebiliyordum.

    yani benim kısmımda problem yok

    modem arayüzünee girdiğimde bana 24 mbps download tanımladıklarını görebiliyorum fakat gündüz test yaptığımda 17mbps akşam test yaptığımda 3 5 mbps hız görebiliyorum

    kendilerine konuyla ilgili mail attım 

     

    bana verdikleri cevap şu

    SİZE 24 MBPS SİNYAL ULAŞIYOR :D

    onu modemden bende görebiliyorum fakat görünenle elde edilen aynı değil. zaten taahhüt yok yanki go home diyor..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek

    Güzel abim nereden buluyorsunuz bu firmaları ya :D


    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sürpriz komutan
    qoqo
    qoqo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2007
    Erkek

    aynı sorun millenicomda da var. Sanırım kapattırıp turkcell superbox a geçeceğim. En azından adam gibi bir internetim olur ve nöbette vs yanımda götürürüm.


    Adımız miskindir bizim, Düşmanımız kindir bizim, Biz kimseye kin tutmayız, Kamu alem birdir bize. Biz dünyadan gider olduk, Kalanlara selam olsun, Bilmeyen ne bilsin bizi, Bilenlere selam olsun...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    aylmz bunu yazdı

    Bende daha geçen gün başvurdum netgalaksiye.

    Gerçi benimki low level adsl ama ne olacak bilmiyorum.

    Sanırım en kötüsü de telefonlara hep aynı kişinin çıkması. Normalde ben sabırsız bi insanım, sürekli ararım ama hep aynı kişi çıkınca arayamıyorum da. Taktik bu mu acaba :d

    Yerel, basit bir firmadan hizmet alıyorsun. Kocaman müşteri hizmetleri santrali kuracak halleri yok. Zaten kendileri Türk Telekom'a arıza kaydı açmak harici bir şey yapmıyor. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    qoqo bunu yazdı

    aynı sorun millenicomda da var. Sanırım kapattırıp turkcell superbox a geçeceğim. En azından adam gibi bir internetim olur ve nöbette vs yanımda götürürüm.

    Superbox'tan herkes şikayetçi. 2 megabite kadar hız düşümünü normal görüyorlar. Birde en başta 500 GB kota veriyorlar. Güya sınırsız alıyorsun ama o 500 GB full hız. Taahhüt bozmak isteyince 500 GB kotanın parasınıda ayrı alıyorlar.

    Bence Vodafone daha mantıklısı. Hem full hız hemde arama ve mesajlaşma sınırsız. Telefon işide aradan çıkar. 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    abdullahazad
    abdullahazad's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    qoqo bunu yazdı

    aynı sorun millenicomda da var. Sanırım kapattırıp turkcell superbox a geçeceğim. En azından adam gibi bir internetim olur ve nöbette vs yanımda götürürüm.

    Superbox'tan herkes şikayetçi. 2 megabite kadar hız düşümünü normal görüyorlar. Birde en başta 500 GB kota veriyorlar. Güya sınırsız alıyorsun ama o 500 GB full hız. Taahhüt bozmak isteyince 500 GB kotanın parasınıda ayrı alıyorlar.

    Bence Vodafone daha mantıklısı. Hem full hız hemde arama ve mesajlaşma sınırsız. Telefon işide aradan çıkar. 

    herkese actilar mi ki?


    Kendi hakkımda bir şeyler söylemek isterdim ama orduda öğrendiğim en önemli şey; dışarı bilgi sızdırmamaktı. # Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı, kimseden güzel, kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok. Kimse için en değilim. Daha değilim. Bu devasa iddiasızlığın bana verdiği özgürlüğün hastasıyım.
Toplam Hit: 971 Toplam Mesaj: 25
netgalaksi iss stajyer lise terk