folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Pc Donması (Kimse Çözemedi) ??



Pc Donması (Kimse Çözemedi) ??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    Evet başlık biraz gaza getirmek için tutupta var olan tüm donanımcılara göstermiş değilim tabiki ama defalarca servise yolladım,kendimde donanımdan anlarım birazcıkta olsa ama yok birader yok yok kafayı yicem !

    amk pcsi random donup kalıyor belli bir işlemde donsa eywallah dicem kafasına göre donuyo.mouseyi hareket ettirince kasadan fare viyaklaması gibi (o nasıl bi tabir amk senin) tiz bir ses geliyor fareyi hareket ettirmeyi kesince seste kesiliyor bunu extra bilgi olarak söyledim fareyi hareket ettirince donmuyor yani ama donma olayı gerçekleşmeden önce kasadan daime tak diye tek seferlik bir ses geliyor şartel atması gibi hdd'den geldiğini düşünüyorum fakat bu donma olayı olduktan sonra pcnin ilk hddsini değiştirmiştim şimdiki 4 aylık hdd yani hdd den kaynaklanıyor olamaz oluyorsada nedenini bana açıklayın.Defalarca format attım yine olmadı anakartı garantiye yolladım yine olmadı ne lan bunun derdi ?


    Canlının canlıya üstünlüğü yoktur ! Vegan olmak bir fedakarlık değil adalet ahlakı gerekliliğidir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek

    Donanım parçalarında bi uyuşmazlık olabilir sisteminide bi yazarsan daha iyi olur .

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    1gb 667 ddr2 ram (kingston) (2 ADET)
    intel E2200 2.2Ghz 800Mhz 1Mb 64BIT (dualcore)
    ASUS P5PL2-E 4DDR2 16X
    512/1gb HIS ATI X1650HM (128bit) DDR2 AVIVO 16X

    ilaveten bir yardımı dokunur diye; az önce yine dondu (donduğu zaman çok nadir reset atıyor şimdiye kadar defalarca dondu ama 5saniyede geçiyor donması ve toplasan 2-3 defa donduktan sonra reslenmiştir) sayfa donuyor masaustüne falan gelemiyorsun hiçbirşey işlemiyor ama mouse ve çalan müzik devam ediyor yani işlemciden kaynaklandığınıda düşünmüyorum..Kesinlikle ekran kartıdır diyebilir misiniz ?? derseniz ekran kartı alıcam ona göre !!


    Canlının canlıya üstünlüğü yoktur ! Vegan olmak bir fedakarlık değil adalet ahlakı gerekliliğidir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    hocam format atmışsındır muhtemelen oçözüm olmadıysa gitbir bilgisayarcıya tüm parçaları farklıbir anakartta denet


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek
    IDE kablolarını yada SATA kullanıyorsan SATA kablolarını ve Powersuply' i değiştir sorunun çözülecektir. %95

    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    dead_march bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam format atmışsındır muhtemelen oçözüm olmadıysa gitbir bilgisayarcıya tüm parçaları farklıbir anakartta denet


    -----------------------------
    anakartı garantiye yolladım derken anakartı değişti baabında söyledim hocam :) + sata kablolarını değiştirdim.

    hocam powersuply değiştirmek benimde aklıma geldi fakat powersuply ile naıl bir alakası olurunu bulamadım. zaten pcnin değişmeyen 2 şeyi kaldı amk pardon 3 bi power bi ekran kartı bide işlemci.Neden yazarak açıkalrsanız olayı daha aydınaltıcı olur yorumalrınızı dikkate alarak gidip parça alıcam çünkü servistekiler benim cpyi görünce artık hayatlarından soğuyo :D


    Canlının canlıya üstünlüğü yoktur ! Vegan olmak bir fedakarlık değil adalet ahlakı gerekliliğidir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek
    dvd rw yada cd rw gibi bir bileşen varsa güçten onu çıkarıp öyle bi süre kullanın bakalım donma olmazsa daha güçlü watt'a sahip bi Powersupply alırsınız

    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Anakartın onboard ekran çıkışı varsa oraya takarak dene devam ederse ekran kartından degildir. Fakat anakart işlemcisi intel fakat ekran kartını ati seçmişsin ati ekran kartları amd çipset kullanır diye biliyorum bi çakışma olabilir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam dvdryi taktığım zaten donmadan geçilmiyor.Power suply 450lilik bence bu sisteme göre hayli hayli yeterli ayrıca anakartta onboard değil.Başka fikir ?? anladığım kadarıyla geriye bir tek şüpheli kalıyor oda ekran kartı amk ? ama o zamanda hareket ettirdiğim mouse neden donmuyor ?? harektini gayet izliyorum monitörde skicem varya yeni pc alayım fakir fukuraya falan vermicem terastan aşağı atıcam amk kasasını !'


    Canlının canlıya üstünlüğü yoktur ! Vegan olmak bir fedakarlık değil adalet ahlakı gerekliliğidir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Nikoteen bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam dvdryi taktığım zaten donmadan geçilmiyor.Power suply 450lilik bence bu sisteme göre hayli hayli yeterli ayrıca anakartta onboard değil.Başka fikir ?? anladığım kadarıyla geriye bir tek şüpheli kalıyor oda ekran kartı amk ? ama o zamanda hareket ettirdiğim mouse neden donmuyor ?? harektini gayet izliyorum monitörde skicem varya yeni pc alayım fakir fukuraya falan vermicem terastan aşağı atıcam amk kasasını !'


    -----------------------------
    Bana gönder hoca kasayı atma aşşağı ben adam ederim onu :D
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VisualBoy
    VisualBoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    bende de bi ara böyle bir sorun vardı; yanlış hatırlamıyorsam "olay günlüğü" adında bi şey açmıştım. herhangi bir hata direk orada log lanıyor, mouse un tekerleğinden oldugu ortaya cıktı (tekerlek kullanılsa da kullanılmasada arada bir 10-15 sn liğine pc yi donduruyordu), yanlış hatırlamıyorsam aygıt yöneticisnden (tam hatırlamıyorum) mouse tekerleğini durdurdum, bir daha da donma olmadı.

    yukarıda anlattığımı yapamayacaksan mouse u değiştirsene 1-2 saat liğine.


    HolyOne'a ulasinca, bildirecegim...
Toplam Hit: 5333 Toplam Mesaj: 45