Püskevit..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    Dr. Devlet Bahçeli'ye dil uzatanlar, dört dörtlük konuşmasını öğrenmişler.Ömürleriz boyunca her kelimeyi doğru konuşmuş insanlarsınız, değil mi?

    Saygı duymak lazım tabi size de.

     

    O kadar insanın önünde konuşma yapıyor, gözüne birşey ilişmiştir dili sürşmüştür. 100 kişilik grup önünde konuşun bakalım iki kelimeyi bir araya getirebilcek misiniz.?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ispanyol
    ispanyol's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    İnsanların karısına kızına sülasine laf atarak siyaset yapılmaz. Değiştirsinler artık bu pis siyaseti. Bana ne yapacağını anlat. Başbakanın karısının takılarını anlatma. Bana saçma saçma hesap yapma. Bana Milliyetçiyim ayakları yapma. Bana işçiyim ayakları yapma. Milleti koyun zannedip konuşyorlar. Özellikle milliyetçi geçinen parti... KAsetleri izliyoruz...

    Sevgiler vede saygılar....

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsilKan
    AsilKan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2009
    Erkek
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    AsilKan bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.youtube.com/watch?v=UnqwEyGtuG0&feature=related

    Çıkmamışta olabilirim :|


    -----------------------------
    ahahaha gül gül öldük yani. ne kadarda komikti. amq kabul edin artık şu destekldiğiniz devlet bahçelinin nasıl bi salak olduğunu. neymiş herkez 24 tane arkadaşını mhpli yaparsa iktidarmış. bak bakalım o kadar seçmen varmı türkiyede. dr bahçeli.... adam 2009 u yazarkende dohuz diyor :D 40 yapıyo vs. siz niye böyle adamı kabullenemiyosunuzda aşağılık kompleksine girip al tayyipte böyle diyosunuz. şuan konuda tayyipten bahsettierecek bişey yokken hemen aşağılık kompleksi içinde sizin adamda böyle moduna giriyorsunuz. kaldıki ben şuna inanıyorum. yeryüzünde hiçbi insan bahçeli kadar gerizekalı olamaz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsilKan
    AsilKan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2009
    Erkek

    Lan ramazan , seni zıçanla çok muattap ettik bu hale geldin :F

    Sakin ol şampiyon

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    AsilKan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lan ramazan , seni zıçanla çok muattap ettik bu hale geldin :F

    Sakin ol şampiyon


    -----------------------------
    böyle bi cevap bekliyodum. teşekkür ederim. siz 40 yapmaya devam edin. ben size piskevüt alıcam bu arada fazla aşağılık kompleksindesiniz. genel başkanınızı gerizekalı olmayan biriyle değişirseniz bunun geçeceğini tahmin ediyorum
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    ispanyol bunu yazdı:
    -----------------------------

    İnsanların karısına kızına sülasine laf atarak siyaset yapılmaz. Değiştirsinler artık bu pis siyaseti. Bana ne yapacağını anlat. Başbakanın karısının takılarını anlatma. Bana saçma saçma hesap yapma. Bana Milliyetçiyim ayakları yapma. Bana işçiyim ayakları yapma. Milleti koyun zannedip konuşyorlar. Özellikle milliyetçi geçinen parti... KAsetleri izliyoruz...

    Sevgiler vede saygılar....


    -----------------------------

    Ulan yuh!

    bir adam 2 satirda bu kadar kendisiyle celisir. Tamam anladik yemliginin sponsoru tayyip`de bu milleti bu kadar salak yerine asil sen koyma.

    karisina kizina sulalesine laf atma dedigin olaylarin vazgecilmez oyuncusu RTE erdogan`in halka karsi kullandigi kelimeler

    ki o kari kiz sulale benim hakkim gasp ediyorsa devletin ANA ucagi ile kizinin dugun davetiyesini urdun`e goturup getiriyorsa bir ``first leydi`` soverim.

    babasinin ihalelerden vurdugu avanta paralar ile oglu milyon dolarlara gemicikler aliyor ise ardindan ulastirma bakani cocuklari ile devletin IDO`suna fais fiyatlarla usulsuz ihalelerle kiraliyorsa soverim. Sen yap sana da soverim. Bunu mesru goren kim varsa soverim anada gorese babamda gorse soverim.Ben yaparsam bana da sovun.

    Ne yapacagini anlatiyor hocam ac www.sesverturkiye.com.tr`ye hepsi yaziyor.yandas medyada sadece polemiklerle ya da carptirilmis beyanlarla goruyorsun sen de haklisin.

    kim yapacak peki milliyetciligi kim savunacak Turk milletini dehap genel baskan yardimcisini danismani yapan simdi de milletvekili adayi yapan ben aslen gurcuyum karimda arap diyen biz milliyetcilige karsiyiz diyen bozkurt`un Turk milleti nazarindaki manevi anlamini bilmeyip hayvan yakistirmasi yapan her tarafi ya araba ya amerikana ya italyana ya israilliye satan kabinesinin yarisi kurt olan ama bununla yetinmeyip hala kurtler eziliyor diyerek kurt acilimi adi altinda BOP esbaskanliginin geregi olan gorevi yerine getirmeye calisan birisi mi yapacak milliyetciligi...

    milleti koyun zannedip konusanin kim oldugunu cok iyi biliyorsun ama kendi koyunlugunu ortmek icin bu sekilde sucluyorsun muhalefeti. ve son olarak kirli siyasetten yakinan sen  daha 2 cumle once soyledigin cumleyi cigniyor kaset olayina giriyorsun. o serefsizler cezalarini aldilar dayaklarini yediler siktir olup gittler. sen 2 pic yuzunden bir partiye camur atiyorsun ama once senin elin kirleniyor ve kisiligini gosteriyorsun kisilik mi dedim pardon artik sende ne varsa iste.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsilKan
    AsilKan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2009
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------
    AsilKan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lan ramazan , seni zıçanla çok muattap ettik bu hale geldin :F

    Sakin ol şampiyon


    -----------------------------
    böyle bi cevap bekliyodum. teşekkür ederim. siz 40 yapmaya devam edin. ben size piskevüt alıcam bu arada fazla aşağılık kompleksindesiniz. genel başkanınızı gerizekalı olmayan biriyle değişirseniz bunun geçeceğini tahmin ediyorum

    -----------------------------

    Tamam sizde o arada vatanı satıp pazarlamaya devam edersiniz :F

Toplam Hit: 9999 Toplam Mesaj: 121