folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Saçlarım Dökülüyor....



Saçlarım Dökülüyor....

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cih
    cih's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek
    Saçlarım dökülüyor. Hayattan, hiçbirşeyden tat alamaz oldum. anasını satıyım daha evlenmeden gidiyo saçlar. Görüş öneri ve tavsiyeleriniz nelerdir

    Hak Geldi Batıl Zail Oldu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    kafanı takıp canını sıkma bazen kellik daha karizmatik olabiliüü   ;))

    matematik24.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek

    Saç konusunda çok fazla bir öğüt dinlemezsen mutlu olursun, dinlersen ebedi kel olursun. Yani beni bile dinleme :)

    Eczaneden badem yağı alıp düzenli şekilde kullanabilirsin. Ara ara saçını yağlı bırakırsan kök hücreler yenilenebilir.

    Ayrıca şampuanı saçının arkasından yıkamaya başla,direk olarak saçının tepesine döküyorsan, şampuanda bir kimyasaldır saç döker.

     


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alicem
    alicem's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    bende iki tane şampuan war sırayla kullanıyosun çok etkili kepeğide dökülmeyid engelliyo

    herbal glo nun iki tane şampuanı eczanede sor nası kullanıcağınıda anlatırlar 


    avukat
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    bkz: defne sabunu

    ayrıca kılda keramet olsa götte cıkmazdı diede bi laf mevcut :D 


    Amphetamine Logic.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek
    yaf salla ak sac var da ne oluyor ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Zeytinyağı fln derler genelde... Ama bilmiyorum...

    Bana sorarsan sikleme... Delikanlı olan her daim kraldır...

    Ezik olansa her saçla ezik...

    Kafanı dik tut...

    Kel yada değil. Ayarlarsın sen xD 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Saçların döküldükçe strese girersin, strese girdikçede saçların dökülür. Bir nevi kısır döngü, yani paradoks.

    Bende saç kalmadı, takdıkça dökülüyor, o yüzden takma kafana ve unutma; keller her kezi eller :P 


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilmiom
    bilmiom's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek
    hacı düşünme sen durumunun iyi olduğuna eminim daha 17 yaşındayım ama kafadaki saçların yarı gitti nerdeyse ön taraflar iyice açıldı ve berber olan abim askere gidene kadar 1 tel bile kalmaz dedi sende hangimizin durumu daha kötü ama ben böle mutluyum bunu asla kötü bişi olarak görmemelisin ve bunla dalga geçebilecek kadar kendinle barışık olmalıısn işte o zmn ne senin için nede dışarda sana bunu söleyen denyolar için iyi olacaktır onlara eğer kendinle barışık olursan manyak bi cvp verecene eminim ama bundan nefret ediyorum die başlarsan cnn çok sıkılır
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Ektir amk:|

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suiQast
    suiQast's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    baharatçıya git çörek otu yağı al Sür benje engelliyor bende kullanıyom bi dene istersen

    Dınya guleke, bêhn bıke û bıde hevalê xwe
Toplam Hit: 6685 Toplam Mesaj: 45