folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sadece Paylaşmak İstedim..



Sadece Paylaşmak İstedim..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    Tikky:
    senin benim 1haftada harcadığımız parayı
    2-3 saate harcayabilecen.
    Kendi ezikliğini parası ile kapatmaya çalışan..
    Cüzdanı kabarık olmayanları aşağılayan..Ezik gören..
    Cix cix giyinen anlamsız 300-400$ lık ayakkabılar giyen..

    Aslında kendisi ezik olan..
    Amına koyuluk sabun yapılması gereken kimse..

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delete54
    Delete54's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ocak/2004
    Erkek
    kardes koy amına gitsin böyle anlıyorum gurur meselesi ama mecbursun birazda...

    foruma kavga etmeye geldigi icin banlanmistir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antidote
    antidote's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Kasım/2003
    Erkek
    Designer sattığımız cep telefonu ve şirket isteğiyle kutuyu açıp bu telefon bu batarya buda hafıza kartı gibi bir anlatım içine giremiyoruz ( Bu arada çalıştığım firma şu anda tüm cep telefonu piyasasını yönlendiren holding vasfında bir şirket adı lazım değil ),tabii yine senin dediğine geliyoruz olayın sebebi şirketin bir taraflarından uydurduğu deli saçmaları yani "şirket sistemi cacık",destekler için sağolun arkadaşlar kimse yanlış anlamasın kendimi ezik hissettiğim yok durum sadece yapılanları bir şekilde içimden atma arzusu yoksa bizim gönlümüz 100 tane onlardan alır..

    Haziranda Ölmek Zor !!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cicero
    cicero's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ocak/2004
    Erkek
    hayret bi olgusun yani.

    i want it all
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COoL_TiKkY
    COoL_TiKkY's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2003
    Homo
    yaw arkadaşlar bi tikky muabbeti almış gidiyo valla benim nickim cool_tikky ama ben tikky felan deilim yıllar önce cafede benden önce oturan adam nickini cool_tikky yapmış bende o gün bu gündür bu nicki kullanıyorum
    (konu ile alakasız ama söylemek istedim)
    bende tikkylerden nefret ederim

    itraf ediyorum ben bir nomosum ve cem uzanin beni dudukledigi ana kadar ona bir kizginligim yoktu ama gerisi gelmedi kendisine cok darginim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cicero
    cicero's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ocak/2004
    Erkek
    nedir bu tikky kizginligi, ulan bu memlekette ne cok tiki dusmani varmis, ama yine de pazar gunleri cadde tikiden gecilmiyor.. aman tanrim bu nasil bir celiskidir boyle, bence parasi olmayanlarin parasi olanlara attigi bok bu.. darilmaca yok.. japon askerligi hic yok!

    i want it all
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antidote
    antidote's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Kasım/2003
    Erkek
    Çicero ne die kime bok atalım ki?Büyük ihtimalle yarası olan gocunur geyiğine gireceksin haliyle şimdiden cevabını vereyim;benim parası olupda adam gibi hareket eden kimse ile derdim yok derdim olan kişiler imaa ettiğim kişilerdir haliyle herkes üzerine alınmasın,polimiğe girmek bile gereksiz,eywALLAH.

    Haziranda Ölmek Zor !!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antidote
    antidote's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Kasım/2003
    Erkek
    TheCat alakasız olacak ama sanırım tuncelilisin,özelden msj atmak istesemde olmadı haliyle buradan yazıyorum,sanırım toprağız bir an belirtme ihtiyacı duydum :),grşrz.

    Haziranda Ölmek Zor !!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4got10
    4got10's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2003
    Erkek
    arkadaşlar yıllardır bu tikky kelimesini biliyorum ama bir allahın kulu da tikkykelimesi nerden geliyo diye açıklamadı.şimdi nerden geliyo bu tikky kelimesisadrece merak...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AFACANNNN
    AFACANNNN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2003
    Erkek
    NERDE TİKİ SOK S.Kİ+ TİKİ MİKİ MANYAĞIN TEKİ
    sevgiler saygılar...

    WWW.ULPOW.NET POWERED BY AFACANNNN
Toplam Hit: 2570 Toplam Mesaj: 27