folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hertürlü Web tabanlı Saldırı Taktik ve Stratejileri
linefolder Server'a Girip Şirket Muhasebe Verilerini Sildiler. Ne Yapabilirim ?



Server'a Girip Şirket Muhasebe Verilerini Sildiler. Ne Yapabilirim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Uzak masaüstü ile bağlandığımız bilgisayarın LOGO muhasebe programındaki tüm verilerimizi silmişler. Böyle bir not bırakmışlar. Para istiyorlar. Ne yapabiliriz ? Var mı yardımcı olabilecek birileri ? 

    ____________________________________

    Serverinizde bulunan bir güvenlik açığından faydalanarak

    serverinize girdim ve kayda değer bulduğum bilgilerinizin 

    yedeklerini şifreleyerek aldım ve orjinallerini 

    üstüne veri yazarak tekrar kurtarılamayacak şekilde sildim.

    Verilerinizi geriye bulduğum şekilde koymamı isterseniz bunun şartları konusunda

    anlaşmak üzere bana 

     

    verilerinizicin@mac.hush.com

     

    adresine saat 10:00 a kadar

    serverinizin ip numarasını da içeren bir mail atınız koşullar konusunda anlaşalım.

     

    saat 10:00 dan sonra mail adresim kapanıyor bilginize 

     

    Dosyaları Shift Delete ile silecek veya diskleri biçimlendir ile formatlayacak kadar acemi değilim

    bazı angutların çok bilmişlerin recovery programlarıyla günlerce diskleri taratmasını bekleyecek kadarda vaktim yok 

    zamanında dönen bilgileri alır dönmeyen kendi bilir 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Bu zamana kadar çözen olmadı diye biliyorum. Mecbur, bi şekilde anlaşıp verilerini alacaksın. (Çok değerliyse) 

    Peter Pan bu. :D 

    http://www.tahribat.com/Forum-Peterpan-Adli-Hacker-184766/ 

    Daniel-Koo tarafından 13/Şub/15 09:53 tarihinde düzenlenmiştir

    ne diyon?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    kendi yağımızda kavrulan bir firmayız zaten. eğer kurcalamışsa görmüştür verileri, hareketleri. o kadar değerli verilerimiz yok sadece iş çıkardı başımıza. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek
    Delegado_Zero bunu yazdı

    kendi yağımızda kavrulan bir firmayız zaten. eğer kurcalamışsa görmüştür verileri, hareketleri. o kadar değerli verilerimiz yok sadece iş çıkardı başımıza. 

    Hocam yapacak bi şey yok o zaman. En az 2500 dolar istiyo lale. 


    ne diyon?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek
    Delegado_Zero bunu yazdı

    kendi yağımızda kavrulan bir firmayız zaten. eğer kurcalamışsa görmüştür verileri, hareketleri. o kadar değerli verilerimiz yok sadece iş çıkardı başımıza. 

    Hocam eğer o kadar değerli verileriniz yoksa, cevap olarak elde ettiği belgelerin tümünün çıktısını alıp, kıvırma şartı ile götüne sokmasını önerebilirsiniz..

    Anlayışlı adamdır Peter.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek

    Hocam şifreniz görece kolay bir şifremiydi ?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek
    CEO bunu yazdı
    Delegado_Zero bunu yazdı

    kendi yağımızda kavrulan bir firmayız zaten. eğer kurcalamışsa görmüştür verileri, hareketleri. o kadar değerli verilerimiz yok sadece iş çıkardı başımıza. 

    Hocam eğer o kadar değerli verileriniz yoksa, cevap olarak elde ettiği belgelerin tümünün çıktısını alıp, kıvırma şartı ile götüne sokmasını önerebilirsiniz..

    Anlayışlı adamdır Peter.

    Bence (yani cidden önemsiz siktir et diyebilecek bi verilerse) adama mail atıp içine "nah" koyun, al kıvır kıvır götüne sok bizde yedekleri vardı diyin sfadjshkjgf


    ne diyon?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    LuCiFeR bunu yazdı

    Hocam şifreniz görece kolay bir şifremiydi ?

    evet. şifre 123456 :)

    dediğim gibi ilk kez uzak masaüstü bağlantısı yaptım. idareten koymuştum zaten. ben nerden bileyim piyasada peter diye biri geziyormuş :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Daniel-Koo bunu yazdı
    CEO bunu yazdı
    Delegado_Zero bunu yazdı

    kendi yağımızda kavrulan bir firmayız zaten. eğer kurcalamışsa görmüştür verileri, hareketleri. o kadar değerli verilerimiz yok sadece iş çıkardı başımıza. 

    Hocam eğer o kadar değerli verileriniz yoksa, cevap olarak elde ettiği belgelerin tümünün çıktısını alıp, kıvırma şartı ile götüne sokmasını önerebilirsiniz..

    Anlayışlı adamdır Peter.

    Bence (yani cidden önemsiz siktir et diyebilecek bi verilerse) adama mail atıp içine "nah" koyun, al kıvır kıvır götüne sok bizde yedekleri vardı diyin sfadjshkjgf

    yada veriler çok önemli değil 1 günde geri yükleriz yedeklerini size 1 günlük çalıştığımızda kazanacağımız parayı teklif ediyoruz de ver 200-300  polisi arayın amk hangi banka hesabı felan hepsini alsınlar yakalasınlar amk


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    patronla konuştum bende. dediğiniz önerileri yapmak konusunda mutabakata vardık. sanırım öyle yapacağız. yine de önereceği fiyatı merak ediyorum :)

    gerçekten kayda değer birşey yok. muhtemelen çok fazla şirket tanımlı olduğu için bizi büyük bir grup şirketi falan sandı. oysa o şirketlerin hepsi daha önce iflas ettiğimiz şirket isimleri :)

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek
    Daniel-Koo bunu yazdı

    Bu zamana kadar çözen olmadı diye biliyorum. Mecbur, bi şekilde anlaşıp verilerini alacaksın. (Çok değerliyse) 

    Peter Pan bu. :D 

    http://www.tahribat.com/Forum-Peterpan-Adli-Hacker-184766/ 

    @Delegado_Zero

    su anda ben yapıyorum bu işi. ( adli kısmını )

    hocam veriler için diskin analizi yapılır da cok teferruat ister.

    cok onemli değilse almamanız mantıklı.

    bundan sonra daha düzgün it-nt'cilerle calısırsınız ya da işe alırsınız :/

    yedek, abi yedek çok önemli.

     

    Amd-x tarafından 13/Şub/15 10:24 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 5216 Toplam Mesaj: 37